jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:36 schreef -Hans- het volgende:
NIEUWE MEGAHIT VERS VAN DE PERS: Kaiser Chiefs - RUBY
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je leert het alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:43 schreef Rhanna het volgende:
Ja, en optiefen met Di-rect.
liever Astridquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Wat zijn Coen en Sander saai om naar te kijken ...
Sander moet strippen
oeh, dat schept verwachtingen voor de toekomstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Hehe.. ik neem steeds meer een prominente rol in in dit topic.
Ik kan wel zorgen dat ik alsnog een webcam regelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, dat schept verwachtingen voor de toekomst
eerder deze dag was de nieuwe Arcade Fire eropquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:51 schreef Rhanna het volgende:
Kaiser Chiefs ..
Ik kan ook niet wachten op nieuwe Franz Ferdinand nummers.. BLoc Party valt zwaar tegen.
Het is radio hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Wat zijn Coen en Sander saai om naar te kijken ...
giels programma heeft een hele andere formule.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze gaat aan de slag bij Giel?
wtf? Gaat ze nu dat programma verneuken?
Dat Giel een microfoon maar VER, HEEL VER uit haar buurt houdt.
Jij hebt het niet echt op vrouwen bij de radio hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze gaat aan de slag bij Giel?
wtf? Gaat ze nu dat programma verneuken?
Dat Giel een microfoon maar VER, HEEL VER uit haar buurt houdt.
Als zequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jij hebt het niet echt op vrouwen bij de radio he
Nou, ik hoop dat ie vasthoudt aan z'n standpunt dat ie eerder al geroepen heeft. Dat ie geen sidekicks nodig heeft. En al helemaal niet zoals op 538 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
giels programma heeft een hele andere formule.
Prima. Zolang de microfoon maar dicht blijftquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef Remzz het volgende:
Ze word ook niet zijn sidekick, ze gaat productie werk doen.
De meeste vrouwen zijn dan ook echt niet leuk op de radio..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jij hebt het niet echt op vrouwen bij de radio he
Tessel kan wel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als zeClaudia de Breij
of
Astrid
heten niet nee.
Ik vind Tessel(van Eddy Zoey) erg leuk en Hilde van Claudia de Breij ook.... Maar heeft iemand Barbara Karel wel eens gehoort? Dat klinkt echt zooo amateuristisch en nep vind ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn dan ook echt niet leuk op de radio..
Wisten jullie trouwens dat IK de hele week nog geen direct gehoord heb..![]()
Professioneel ontweken zeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn dan ook echt niet leuk op de radio..
Wisten jullie trouwens dat IK de hele week nog geen direct gehoord heb..![]()
ik vid juist dat Barbara een hartstikke leuk nachtprogramma maakt, beter dan die Muijs of Arensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind Tessel(van Eddy Zoey) erg leuk en Hilde van Claudia de Breij ook.... Maar heeft iemand Barbara Karel wel eens gehoort? Dat klinkt echt zooo amateuristisch en nep vind ik.
Nee, maar dat ligt aan het hele programma Zoeyzoquote:
Ja ik heb die podcast van Uruzgan FM en daar verving ze Annemieke(quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vid juist dat Barbara een hartstikke leuk nachtprogramma maakt, beter dan die Muijs of Arens
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind Tessel(van Eddy Zoey) erg leuk en Hilde van Claudia de Breij ook.... Maar heeft iemand Barbara Karel wel eens gehoort? Dat klinkt echt zooo amateuristisch en nep vind ik.
Mja... Ik heb het ook niet zo op Barbara qua presentatie. Het klinkt inderdaad ietwat te kinderachtig. De rest van de vrouwelijke 3FM-jocks trek ik een stuk beter.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik heb die podcast van Uruzgan FM en daar verving ze Annemieke(trouwens) een paar keer, maar het was alsof ze de kinderdisco aan elkaar aan het praten wsa.
* Roel_Jewel zakdoekje aangeeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef Rhanna het volgende:
Ik moest net huilen.
Pete Murray - So beautiful.
Intens op mijn Zen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |