af en toe wel ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:50 schreef D.Rose het volgende:
voor de online spelers: worden jullie erook uitgegooid
Nou ik heb al wel vaker gehad dat ie opeens vastloopt na 2 vragen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:50 schreef D.Rose het volgende:
voor de online spelers: worden jullie erook uitgegooid
k*tspelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou ik heb al wel vaker gehad dat ie opeens vastloopt na 2 vragen.
Vind ik wel meevallen hoor.quote:
Je mag de TT best aanpassen hoor.quote:
Niks tegen Michael Jackson potverdorie!quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:08 schreef Toad het volgende:
Ik vrees dat dit topic een schopje krijgt naar R&P.
Oke okequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Niks tegen Michael Jackson potverdorie!![]()
maakt een goede kans lijkt mijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:20 schreef Rhanna het volgende:
Ik weet zeker dat Ruby the nieuwe megahit wordt
lol ! we denken in elk geval aan dezelfde plaat als Megahit zijnde.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:20 schreef Rhanna het volgende:
Ik weet zeker dat Ruby the nieuwe megahit wordt
val ik zo op?quote:
Staat zojuist op 3FM.nl !quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:36 schreef Rhanna het volgende:
OOoh ja?Echt?
onbetrouwbare sitequote:
alsof dat nog niet vaak voorbij komtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:39 schreef -Hans- het volgende:
The Magic Numbers is nu ook op de playlist gezet en daar stonden ze vorige week volgens mij nog niet op. En nu ze op de playlist staan wordt Take A chance ' ook vaker op 3FM gedraaid.
Zou wel lachen zijn als ze ons voor de gek houden en dat ze het zometeen gaan aanpassen.quote:
Mag van mij nog veel vaker voorbij komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof dat nog niet vaak voorbij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |