Utrecht bleek ook een stuk eenvoudiger ten opzichte van vorig jaar, dus je kan er niet echt veel van zeggen, denk ik. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We zullen zien. Het gaat in ieder geval erg lastig worden daar.
Dat is dan jouw mening, ik vind het clublied in hardcore versie geweldigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:14 schreef twi het volgende:
De ironie trouwens. Veel lieden hier vinden het logo verneukt en dat die 11 lijnen terug moeten naar het oude logo, maar als het clublied compleet verneukt wordt met een hardcore versie die helemaal nergens naar klinkt, wordt 't in de OP gezet
Maar deze keer heeft 'ie Ajax-koffie gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is nu al de 3e keer dat hij zo goed als zeker heeft getekend. Ik verheug me nergens op.
Bron?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar deze keer heeft 'ie Ajax-koffie gehad.![]()
Als Ten Cate zelfs zegt dat Rosenberg een plezierige jongen is dan zal hij vast niet gaan natrappen. Henk trapt iig niet na naar hemquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61625
Henk moet nog stil zijn.
Bel die neger is snelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef denthemen het volgende:
Jongens, ik heb nog niks gehoord, er is nog niet getekend, nog niet té veel feest vieren
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoor dat ie bij z'n beste vriend gesignaleerd is door een vriend van me (A'dam ZO)
van de week al.
Dat jij nog niks gehoord hebt hoeft niet gelijk iets te zeggen toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef denthemen het volgende:
Jongens, ik heb nog niks gehoord, er is nog niet getekend, nog niet té veel feest vieren
Hier niet ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:30 schreef Jasza het volgende:
AJAX.nl is down
Oh hij werkt alweer hihihi![]()
Hij zit hier in me huis iddquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoor dat ie bij z'n beste vriend gesignaleerd is door een vriend van me (A'dam ZO)
van de week al.
das in dezelfde straat. het is me wat hequote:
Nee maar tot nu toe heeft ie het me altijd eerder verteld als dat de pers het wistquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat jij nog niks gehoord hebt hoeft niet gelijk iets te zeggen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |