abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45697688

pi_45697698
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:27 schreef denthemen het volgende:

Ik denk dat de transfer (Als ie komt) pas over een paar dagen bekend zal worden ajax kennende
Meestal als de beurs gesloten is. Dus of vandaag nog even, of maandag. In het weekend is er naar mijn weten nog nooit iets bekend gemaakt.
pi_45697721
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:28 schreef Sloggi het volgende:
Goed bezig daar in Amsterdam. Met Davids erbij is het kampioenschap nog mogelijk, al zal het heel erg moeilijk worden.
Het is niet dat PSV nu opeens verzwakt is natuurlijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45697766
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef Suijk het volgende:

[..]

Inderdaad, net alsof psv ineens punten gaat verspelen, omdat wij Davids hebben

Edit: Prachtige foto Radegast
pi_45697794
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad, net alsof psv ineens punten gaat verspelen, omdat wij Davids hebben
Gomes maakte gisteren een blunder, dat biedt perspectief.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:33:32 #56
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_45697803
quote:

[..]

Die zijn gister en na 'bekendmaking' van dit bericht zo geschrokken dat ze nog 20 punten laten liggen...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_45697834
Ik heb gehoord dat davids misschien terug komt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:34:56 #58
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_45697846
Waarom zit Davids bij Tottenham eigenlijk op de tribune ipv dat hij gewoon speelt?
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_45697852
Misschien dat psv net als Juve wordt teruggezet wegens omkoping. Of zijn de scheidsrechters tegenwoordig écht zo slecht?
pi_45697903
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:34 schreef Everett het volgende:
Waarom zit Davids bij Tottenham eigenlijk op de tribune ipv dat hij gewoon speelt?
Hij speelt daar express heel erg slecht, zodat Ajax geen geld hoeft te betalen om hem over te nemen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:36:48 #61
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45697908
Ik geloof het pas als het op voetbalzone.nl staat!
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:39:07 #62
98138 Everett
pi_45698005
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]
Hij speelt daar express heel erg slecht, zodat Ajax geen geld hoeft te betalen om hem over te nemen.
Ok, dan snap ik het toch

Ik dacht even dat Davids een speler is die allang over zijn sportieve hoogtepunt is en nauwelijks nog iets kan toevoegen aan een topclub. Maar dat is dus niet zo.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:41:55 #63
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_45698118
quote:
'Davids per direct terug naar Ajax'

26/1/2007 15:10

De door Ajax-coach Henk ten Cate gewenste versterking voor het middenveld zou wel eens sneller in Amsterdam kunnen arriveren dan verwacht. Het Parool meldt dat Edgar Davids al persoonlijk akkoord is met zijn oude club.

Als Ajax het ook eens wordt met Tottenham Hotspur gaat Davids per direct aan de slag in de Amsterdam Arena en zet hij zijn handtekening onder een contract voor anderhalf seizoen.

In Londen is de 33-jarige middenvelder op een zijspoor beland. Meestal laat coach Martin Jol de voormalige international op de tribune plaatsnemen.
---------
vi.nl (maarja, die hebben zo af en toe hun foutjes).
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:43:02 #64
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45698152
'nu nog een bericht zonder dat de titel tussen haakjes staat en we kunnen juichen'
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:43:23 #65
98138 Everett
pi_45698163
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef steve-urkel het volgende:

[..]

---------
vi.nl (maarja, die hebben zo af en toe hun foutjes).
Hé, spuit 11
pi_45698164
quote:

[..]

PSV verspeelt vast nog wat punten, en als Ajax eenzelfde eindsprint als vorig jaar inzet is alles nog mogelijk .
pi_45698193
quote:
Ten Cate ziet Ajax progressie maken

Amsterdam, 26 jan 2007
Trainer Henk ten Cate besprak vrijdag onder meer de vorm van zijn spelers, de transfer van Markus Rosenberg en een traditie die doorbroken moet worden. De onderwerpen kwamen aan bod tijdens de vooruitblik op het treffen met FC Groningen.
De trainer is tevreden over de progressie die zijn Ajacieden de laatste weken maken. ,,Ik vind echt dat we vorm aan het krijgen zijn’’, vertelde Henk ten Cate tijdens het persuurtje in de Amsterdam ArenA. De Ajax-trainer verwees onder meer naar de tweede helft van het gewonnen KNVB Bekerduel tegen HFC Haarlem (4-0). ,,Er was in die helft een fase waarin het tempo ontzettend hoog lag en waarin we veel creëerden.’’ In de laatste competitiewedstrijd tegen FC Utrecht zag Ten Cate zijn mannen ook al bij vlagen uitstekend spelen. ,,Ook in dat duel hebben we veel kansen gecreëerd.’’
Ten Cate ziet het uitduel met FC Groningen dan ook met vertrouwen tegemoet. De Amsterdammers verloren afgelopen seizoen twee keer in de Euroborg. Zowel in de reguliere competitie als in de play-offs gingen de gasten onderuit. Ajax won dus nog nooit in de gloednieuwe, afgelopen jaar opgeleverde thuishaven van de Groningers.
,,Tradities zijn er om doorbroken te worden’’, doelde de strijdlustige Ten Cate op een mogelijke eerste zege. ,,Ik heb er alle vertrouwen in dat ons dat gaat lukken. FC Groningen is in elk geval een ploeg die wel wil voetballen. Het is geen tegenstander die zich terugtrekt in zijn eigen zestien.’’
Ten Cate kan komend weekend geen beroep doen op Thomas Vermaelen, Kenneth Vermeer en Roger. Het trio kampt met blessures. De (licht) geblesseerde Vermaelen zit bovendien een schorsing uit. Jan Vertonghen is voorlopig niet inzetbaar vanwege trieste familieomstandigheden. Ten Cate verwacht zondag wel te beschikken over Jaap Stam. De aanvoerder was vrijdag om privé-redenen afwezig.
Markus Rosenberg is sinds donderdag contractspeler bij Werder Bremen. De Zweed heeft Ajax per direct verlaten. ,,Deze transfer is goed voor alle partijen; voor Ajax en voor Markus’’, besprak Ten Cate de overstap van Rosenberg naar de koploper in de Bundesliga. ,,Het is logisch dat Markus wil spelen. Hij heeft niet kunnen brengen wat men hier had verwacht. Je merkte dat zijn motivatie minder werd. Ik ben in elk geval blij voor Markus. Hij is een plezierige jongen.’’
Over mogelijke versterkingen of andere transfers, liet de Ajax-trainer zich niet uit. Ten Cate: ,,Ajax is altijd afhankelijk van de gekte in het buitenland. Deze club is, anders gezegd, nooit de aanvallende partij. De meeste transfers volgen in de laatste week van januari. Die zijn we nu ingegaan.’’

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61625

Henk moet nog stil zijn.
pi_45698203
Ik verwacht niet dat Ajax nog kampioen wordt, of psv moet enorm instorten. Maar dat zie ik niet gebeuren.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:45:25 #69
82589 S-Two
barba macacu
pi_45698247
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

PSV verspeelt vast nog wat punten, en als Ajax eenzelfde eindsprint als vorig jaar inzet is alles nog mogelijk .
Het is mogelijk ja, maar de kans is wel heel klein. Hoop iig wel dat als Davids komt, hij wat kan toevoegen en we eindelijk eens een seizoenshelft stabiel gaan voetballen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_45698415
Nou kom op Ajax.nl. Kan niet meer wachten.
pi_45698468
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:50 schreef Nashje het volgende:
Nou kom op Ajax.nl. Kan niet meer wachten.
Dat wordt pas maandag bekend gemaakt. Waarschijnlijk hebben we dan zondag toch niet gewonnen van Groningen, dus dan kan dat slechte nieuws gedekt worden met het goede nieuws dat Davids is aangetrokken
pi_45698516
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat wordt pas maandag bekend gemaakt. Waarschijnlijk hebben we dan zondag toch niet gewonnen van Groningen, dus dan kan dat slechte nieuws gedekt worden met het goede nieuws dat Davids is aangetrokken
Hoezo waarschijnlijk? Groningen is niet in vorm, en het Euroborg effect is uitgewerkt.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:54:40 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45698549
Psv zal niet al teveel meer verliezen nee, hooguit (yeah right) nog van ons .

Maar goed, Davids erbij dit en volgend seizoen iig zal het spel wel ten goede komen denk ik. Ook al omdat laks voetballen er niet meer inzit .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45698551
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hoezo waarschijnlijk? Groningen is niet in vorm, en het Euroborg effect is uitgewerkt.
We zullen zien. Het gaat in ieder geval erg lastig worden daar.
pi_45698688
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

We zullen zien. Het gaat in ieder geval erg lastig worden daar.
Dat klopt ja. Groningen uit is nooit makkelijk. Maar ik heb wel een gevoel dat het goed komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')