Gefeliciteerd trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
biertjes wat een verjaardagen vandaag
Graagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:23 schreef SiemeN het volgende:
Dus dan alleen nog Rosales weg, Kanu erbij?.
Vi.nlquote:'Davids per direct terug naar Ajax'
26/1/2007 15:10
De door Ajax-coach Henk ten Cate gewenste versterking voor het middenveld zou wel eens sneller in Amsterdam kunnen arriveren dan verwacht. Het Parool meldt dat Edgar Davids al persoonlijk akkoord is met zijn oude club.
Als Ajax het ook eens wordt met Tottenham Hotspur gaat Davids per direct aan de slag in de Amsterdam Arena en zet hij zijn handtekening onder een contract voor anderhalf seizoen.
In Londen is de 33-jarige middenvelder op een zijspoor beland. Meestal laat coach Martin Jol de voormalige international op de tribune plaatsnemen
Het staat tussen aanhalingstekens. Elk bericht omtrent de transfer heeft als bron Het Parool.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:25 schreef TornadoDK het volgende:
die kop van vi doet vermoeden of het al rond is
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef koningdavid het volgende:
Ach, we hebben met Stam, Davids (onder voorbehoud), Perez en Gabri wel redelijk wat ervaring nu.
Ik wil wel weer eens een nieuwe jeugdspeler bij de selectie zien komen. Misschien Donald of Anita?
hehe inderdaad, ik wist niet dat je zo vaak mocht switchenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:26 schreef Panick het volgende:
Tof, dit is al de 20ste keer dat ie komt in de afgelopen 2 seizoenen.
Gelukkig. Mocht dat niet dan had Martin het per direct afgeblazen, vermoed ik zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |