Op zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef Yurithemaster het volgende:
paul de groot? (koefnoen)
ScottTracy + 1quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
Paul de Leeuw
Gerard joling
Jamai
Gordon
Albert Verlinde
Jos Brink
Andre van Duin
Carlo Boszhard
Harm Edens
Onno Hoes
ik vraag het nog 1xquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef Attitude het volgende:
oh beau heeft kids, ze zeggen op tv vaak dat daphne naast een poot zit.. vandaar
Dat is voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:42 schreef B_BOY het volgende:
al is onno hoes meer een bekende brabo maar ik reken hem goed.
Touché, maar Beau heeft het vaker over zijn vriendin/vrouwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook vader van 2 kinderen.![]()
zwitserland.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde.
Volgende vraag
Wat is het enige Europese land dat uitsluitend grenst aan landen zonder kustlijn (en zelf dus ook geen kustlijn heeft)?
Liechtenstein?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde.
Volgende vraag
Wat is het enige Europese land dat uitsluitend grenst aan landen zonder kustlijn (en zelf dus ook geen kustlijn heeft)?
Leg eens uit waarom IK het punt niet krijg? Ik maak het rijtje van 10 vol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |