quote:Op zondag 28 januari 2007 16:06 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Och, ben je jaloers op het kinder uurtje...
Onzinnige vergelijkingen erbij halen verandert er niks aan hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou en? Kinderuutje is discriminatie op basis van leeftijd. Sinds wanneer maak jij je druk om discriminatie?
Waarom is dat een onzinnige vergelijking? Je mag als zwembad best tegemoetkomen aan de wensen van je klanten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onzinnige vergelijkingen erbij halen verandert er niks aan hoor.
Wat, mensen vallen jou lastig omdat je een perfecte BMI hebt?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Stel ik roep het zwembad op om lelijke en dikke mensen te weigeren. Een zwemuurtje voor alleen mooie mensen met een perfecte BMI zodat ik niet lastig gevallen wordt door lelijke wangedrochten. Dat is dan mijn wens en vast ook die van vele anderen. Maar wacht, dat gaat je vast te ver he?
Tuurlijk, maar dan ook alle klanten. Als er meer gefrustreerde ouderstelletjes in één kleedkamer geprakt staan dan er moslima's in de andere gaan bijvoorbeeld, dan klopt er iets niet. Of als kleine ettertjes wel altijd en overal mogen en kunnen zwemmen maar het vrouwvolk daardoor niet meer durft.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom is dat een onzinnige vergelijking? Je mag als zwembad best tegemoetkomen aan de wensen van je klanten.
Ze zijn lelijk en dik en dat vind ik al lastig genoeg. Dus moeten ze geweerd worden uit het zwembad. En aan die wens moeten ze dan maar tegemoet komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, mensen vallen jou lastig omdat je een perfecte BMI hebt?
Het is onzinnig omdat kinderen alleen laten zwemmen beter is voor de veiligheid dan dat je ze gemixt met ouderen laat zwemmen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom is dat een onzinnige vergelijking? Je mag als zwembad best tegemoetkomen aan de wensen van je klanten.
Er is ook seniorenuurtje in mijn zwembad.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan ook alle klanten. Als er meer gefrustreerde ouderstelletjes in één kleedkamer geprakt staan dan er moslima's in de andere gaan bijvoorbeeld, dan klopt er iets niet. Of als kleine ettertjes wel altijd en overal mogen en kunnen zwemmen maar het vrouwvolk daardoor niet meer durft.
Ik heb niks tegen een apart vrouwenuurtje, er zijn namelijk genoeg vrouwen die zich zo onzeker voelen dat zo'n uurtje best goed is... maar zodra er gediscrimineerd wordt op geloof heb ik er wel heeeel veel op tegen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is ook seniorenuurtje in mijn zwembad.
We hebben het over één uurtje per week, en FOk doet gelijk alsof de Ridderzaal minaretten krijgt.
ik vind het ook maar een vaag verhaal van Gia, ik heb dan ook het vermoeden dat het niets met moslima's te maken heeft maar met bvb de baas van de tent die zijn liefje helpt bij het "schrobben" van de betreffende kleedkamer oidquote:Op zondag 28 januari 2007 17:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan ook alle klanten. Als er meer gefrustreerde ouderstelletjes in één kleedkamer geprakt staan dan er moslima's in de andere gaan bijvoorbeeld, dan klopt er iets niet. Of als kleine ettertjes wel altijd en overal mogen en kunnen zwemmen maar het vrouwvolk daardoor niet meer durft.
eeuh, emancipatie houdt niet in dat we alles samen moeten doen hoor .. het houdt in dat ik lekker zelf mag bepalen wat ik doe .. dus pleur een eind op met mij vertellen met wie ik wel of niet moet gaan zwemmen ja !!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is onzinnig omdat kinderen alleen laten zwemmen beter is voor de veiligheid dan dat je ze gemixt met ouderen laat zwemmen.
Ook leuk trouwens... jarenlang vechten de vrouwen voor emancipatie... en nu willen ze opeens een aparte status krijgen en willen ze apart gaan zwemmen.
Whats next... werk wat alleen door vrouwen gedaan mag worden?
He eindelijk!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:20 schreef moussie het volgende:
[..]
dus pleur een eind op met mij vertellen met wie ik wel of niet moet gaan zwemmen ja !!
Pcies! In Den Haag is er ook Naturistisch Zwemmen. Dan kan er ook best Moslimazwemmen zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:17 schreef sigme het volgende:
Er waren ook uurtjes voor naaktzwemmen. Bestaan die nog?
En ook blankenzwemmenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Pcies! In Den Haag is er ook Naturistisch Zwemmen. Dan kan er ook best Moslimazwemmen zijn.
Gast, ik snap je probleem niet. Waarom móet jij dan per sé in dat ene uurtje ook zwemmen? Om te provoceren? Ga lekker bij de naturisten liggen dan!quote:
Ja, ik ook, daarom pleitte ik ook specifiek voor een algemeen vrouwenuurtje, niet voor een moslimuurtje.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen een apart vrouwenuurtje, er zijn namelijk genoeg vrouwen die zich zo onzeker voelen dat zo'n uurtje best goed is... maar zodra er gediscrimineerd wordt op geloof heb ik er wel heeeel veel op tegen.
Ik zwem inderdaad nooit.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gast, ik snap je probleem niet. Waarom móet jij dan per sé in dat ene uurtje ook zwemmen? Om te provoceren? Ga lekker bij de naturisten liggen dan!
Er is ook 25+ zwemmen, om de vervelende jongeren uit het zwembad te weren, of bejaardenzwemmen, of, of, of... Wat een gezeur. Ik durf te wedden dat je eigenlijk helemaal nooit zwemt.
Mooi zoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ik ook, daarom pleitte ik ook specifiek voor een algemeen vrouwenuurtje, niet voor een moslimuurtje.
Ons is het eens.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mooi zo
Vrouwenuurtjes zijn wat mij betreft heel normaal. Je hebt ze ook bij sauna's en andere gelegenheden waar wat "naakt" bij komt kijken.
Zoals ik al eerder zei zijn er genoeg vrouwen die onzeker over hun lichaam zijn en daardoor niet gemengd durven te zwemmen, en zo'n uurtje biedt dan de uitkomst en ik juich het alleen maar toe.
Na zes pagina's bereikt FOK een uitstekende conclusie.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Toeps het volgende:
Dan houden we het op een vrouwenuurtje.Daar kunnen die moslimvrouwen toch ook wel mee leven?
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef moussie het volgende:
[..]
ik vind het ook maar een vaag verhaal van Gia, ik heb dan ook het vermoeden dat het niets met moslima's te maken heeft maar met bvb de baas van de tent die zijn liefje helpt bij het "schrobben" van de betreffende kleedkamer oid
quote:Kleedkamer gesloten wegens neuken moslima's
en 1 of 2 users is fok. jaja.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Na zes pagina's bereikt FOK een uitstekende conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |