Dat verschil is er dus wel, weet ik nog uit de tijd dat ik schoonmaakte in een restaurant.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De hele scheiding blijft onzin.![]()
En nee er zit weinig verschil tussen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan ga je werken en in plaats van je geld te steken in van die lilluke schoenen in je avatar koop je je eigen zwembad voor in de achtertuin
Ik verwacht ook geen Koranles, ik verwacht gewoon een rustig zwemuurtje.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is hun zaak ja. Je zegt het goed. En hun domme ideeen moeten ze niet aan ons opdringen.
Tuurlijk wel joh, bij ons komt er dampende poep uit en bij dames geparfumeerde rozeblaadjes. Onze urine is vies, en die van hen ruikt naar vanille. Dat je dat niet weet zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De hele scheiding blijft onzin.![]()
En nee er zit weinig verschil tussen.![]()
Het gaat eerder om het fatsoen te gaan ziten en voor en na gebruik even de bril schoon te vegen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, bij ons komt er dampende poep uit en bij dames geparfumeerde rozeblaadjes. Onze urine is vies, en die van hen ruikt naar vanille. Dat je dat niet weet zeg.![]()
Mannen pissen nou eenmaal niet zittend, en dat sommige kerels de bril niet omhoog doen is gewoon een kwestie van opvoeding, maar wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gaat eerder om het fatsoen te gaan ziten en voor en na gebruik even de bril schoon te vegen.
Zoals gezegd, als je echt zo preuts bent dat je het niks vind dat mensen naar je kijken in een zwembad: blijf er dan gewoon lekker weg.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:35 schreef Floripas het volgende:
Ik verwacht ook geen Koranles, ik verwacht gewoon een rustig zwemuurtje.
Export Hollanderquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:36 schreef StefanP het volgende:
Mooi. Laat die fossielen voor de verandering maar eens NIET hun zin krijgen. Er zijn in het westen een aantal normen en waarden die doodnormaal zijn, en een eigen afgesloten zwemruimte betaald door de gemeente valt daar niet onder.
Spring maar in de plomp, moslims.
Nee, maar eentje is genoeg om het voor mij heel onaangenaam te maken. Daarom ben ik blij om die scheiding.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mannen pissen nou eenmaal niet zittend, en dat sommige kerels de bril niet omhoog doen is gewoon een kwestie van opvoeding, maar wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.
Sjah, dat komt toch voort uit ons Ggristelijk verleden. Meer een gewoonte geworden dan een principe lijkt me. Het gescheiden zwemmen is volgens mij 40 jaar geleden al afgeschaft dus ik zie geen reden waarom dat nu in eens weer een issue moet zijn. Dan kunnen we net zo goed een heel rooster maken. Maandag ochtend 9 uur de vrouwen, 10 uur de mensen met 1 arm, 11 uur de negers, 12 uur de homos, 13 uur de blanke kindertjes 14 uur de invalieden 15 uur de bejaarden ect. Slaat nergens op.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bedoel toiletten, slaapzalen, kleedkamers, sauna's, enzovoorts. Dan moet een apart zwemuurtje voor alle vrouwen wel kunnen, vind ik. Ik zou denk ik nog gaan ook.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar eentje is genoeg om het voor mij heel onaangenaam te maken. Daarom ben ik blij om die scheiding.
Ik hoop overigens dat je "maar wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn" ook onthoudt als je het over moslims, zigeuners of joden hebt.
Waarom hebben we dan gescheiden kleedkamers? Waarom maken we niet gewoon jouw huis van glas? Hm?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als je echt zo preuts bent dat je het niks vind dat mensen naar je kijken in een zwembad: blijf er dan gewoon lekker weg.
Hoe dat zo?quote:Zo'n vrouwenuurtje zou nóg meer geslachtsdiscrminatie creeëren. Tuurlijk, jij vindt het niet erg. Jij wordt er niet door geraakt.
Niemand heeft het over al die hyperbolische onzin waar je de hele tijd mee komt afzakken. Nee, we hebben ook geen gescheiden wc voor negers. Ja, we hebben wel een gescheiden zwemuurtje voor gehandicapten, wegens extra toezicht.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:42 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Sjah, dat komt toch voort uit ons Ggristelijk verleden. Het gescheiden zwemmen is volgens mij 40 jaar geleden al afgeschaft dus ik zie geen reden waarom dat nu in eens weer een issue moet zijn. Dan kunnen we net zo goed een heel rooster maken. Maandag ochtend 9 uur de vrouwen, 10 uur de mensen met 1 arm, 11 uur de negers, 12 uur de homos, 13 uur de blanke kindertjes 14 uur de invalieden 15 uur de bejaarden ect. Slaat nergens op.
Ook preutsheid. Maar omdat je daar ook naakt staat, kan ik nog iets begrijpen van de scheiding. Maar in het zwembad zelf met baddkleding moet alles gewoon gemengd kunnen hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef Floripas het volgende:
Waarom hebben we dan gescheiden kleedkamers?
En nee, mijn huis wordt niet van glas. Altijd weer die overdreven tegenargumenten die echt helemaal nergens over gaan.quote:Waarom maken we niet gewoon jouw huis van glas? Hm?
Het is geen doodzonde maar ik vind het niet nodig, zo simpel is dat.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niemand heeft het over al die hyperbolische onzin waar je de hele tijd mee komt afzakken. Nee, we hebben ook geen gescheiden wc voor negers. Ja, we hebben wel een gescheiden zwemuurtje voor gehandicapten, wegens extra toezicht.
Sinds wanneer is het een doodzonde om gewoon pragmatisch te zijn in dit soort dingen?
Omdat die scheiding geen enkel nut dient. Het is enkel gericht op tegemoet komen aan bekrompen opvattingen van een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:45 schreef Floripas het volgende:
Sinds wanneer is het een doodzonde om gewoon pragmatisch te zijn in dit soort dingen?
Jij vindt het niet nodig.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het is geen doodzonde maar ik vind het niet nodig, zo simpel is dat.
Nou, ik denk dat veel autochtone vrouwen het ook zouden willen. Mijn oudere tante bijvoorbeeld, die is vrij preuts, maar zou eigenlijk moeten zwemmen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat die scheiding geen enkel nut dient. Het is enkel gericht op tegemoet komen aan bekrompen opvattingen van een bepaalde bevolkingsgroep.
Dan zijn die ook bekrompen. Jeetje, een man ziet je in baddkleding. Nou en zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:50 schreef Floripas het volgende:
Nou, ik denk dat veel autochtone vrouwen het ook zouden willen. Mijn oudere tante bijvoorbeeld, die is vrij preuts, maar zou eigenlijk moeten zwemmen.
Maar natuurlijk, draai het maar weer omquote:Ik vind het niet inrichten van een zwemuurtje tegemoetkomen aan [jouw bekrompen opvattingen.
Maar waarom zou je het dan scheiden op geslacht en niet op lichaamsbouw, afwijking, aandoening of wat dan ook? Lijkt me ook onwenselijk hoor daar niet van, maar het komt wel op hetzelfde neer.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij vindt het niet nodig.
Maar jij wordt niet nagestaard in zwemkleding. Ik heb een vriendin met morbide obesitas door een schildklieraandoening, die durft door de opmerkingen van "grappige" mannelijke bezoekers ook niet naar het zwembad. Voor haar zou het ook erg geschikt zijn.
Kun je je niet een beetje inleven in ons?
Als je onder hun meer dan de helft van de bevolking bedoelt, namelijk die van vrouwelijken kunne...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan zijn die ook bekrompen. Jeetje, een man ziet je in baddkleding. Nou en zeg.
[..]
Maar natuurlijk, draai het maar weer om
Als wij niet tegemoet komen aan hun achterlijke ideeen, zouden wij verkeerd zitten. Natuurlijk joh![]()
Nee, waarom zou ik dat willen?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het dan scheiden op geslacht en niet op lichaamsbouw, afwijking, aandoening of wat dan ook? Lijkt me ook onwenselijk hoor daar niet van, maar het komt wel op hetzelfde neer.
Nee ik heb het over die moslimvrouwen. Die komen met deze achterlijke plannen aanzetten.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je onder hun meer dan de helft van de bevolking bedoelt, namelijk die van vrouwelijken kunne...
En ik vind het een uitsekend initiatief, onder voorwaarde dat iedere vrouw dan mag komen zwemmen. Geen keurende blikken meerquote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee ik heb het over die moslimvrouwen. Die komen met deze achterlijke plannen aanzetten.
Dat zou het probleem toch ook oplossen? Waarom ben je dan toch niet voor die scheiding? Er zullen zat mannen met OB zijn die niet willen zwemmen met al die dunne gastjes maar zich wel goed zullen voelen bij lotgenoten.quote:
En ik vind het een achterlijk iniatief. Wat nou als jij ineens ergens geweigerd zou worden omdat je een vrouw bent? Zou je ook niet pikken denk ik.quote:En ik vind het een uitsekend initiatief, onder voorwaarde dat iedere vrouw dan mag komen zwemmen. Geen keurende blikken meer
Je hebt aquajoguurtje voor mensen met overgewicht.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dat zou het probleem toch ook oplossen? Waarom ben je dan toch niet voor die scheiding? Er zullen zat mannen met OB zijn die niet willen zwemmen met al die dunne gastjes maar zich wel goed zullen voelen bij lotgenoten.
Ik ben weleens geweigerd omdat ik vrouw was. In een synagoge en op een Joodse school.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En ik vind het een achterlijk iniatief. Wat nou als jij ineens ergens geweigerd zou worden omdat je een vrouw bent? Zou je ook niet pikken denk ik.
Nou dan is het probleem van je vriendin toch opgelost?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt aquajoguurtje voor mensen met overgewicht.
Ik wacht eigenlijk nog tot Saviour daar schuimbekkend een topic over opent.
En als een slank iemand daar om wat voor reden dan ook aan zou willen meedoen, zou dat kunnen. Terwijl een man bij zo'n moslimvrouwenuurtje er echt niet bij zou mogenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:59 schreef Floripas het volgende:
Je hebt aquajoguurtje voor mensen met overgewicht.
Maar ze wil ook wel eens met mij en haar dochtertje zwemmen.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nou dan is het probleem van je vriendin toch opgelost?
Ja, dan nog zou ik het een achterlijk idee gevonden hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef Floripas het volgende:
Saviour, had je ook zo rabiaat toeghapt als het initiatief niet van moslimvrouwen was gekomen maar gewoon van vrouwen die een uurtje alleen zouden willen zwemmen?
Als ik je postgeschiedenis bekijk denk ik van niet.
Ik weet het niet, hoor, ik denk het niet, je moet lid zijn van de obesitasvereniging.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En als een slank iemand daar om wat voor reden dan ook aan zou willen meedoen, zou dat kunnen.
Dan kan ze toch een kaartje kopen zoals een ieder ander?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ze wil ook wel eens met mij en haar dochtertje zwemmen.
Maar dan zat je er niet al zes pagina;s over te miepen.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dan nog zou ik het een achterlijk idee gevonden hebben.
idd een zemuurtje zonder die irritante marokaanse kinderenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Toegevoegde waarde voor babyzwemmen... veiligheid.
Toegevoegde waarde voor bejaardenzwemmen... veiligheid.
Toegevoegde waarde voor moslima zwemmen..... ik kan er geen bedenken.
En waar leg je de grens? Mag er dan ook een "alleen blanken" uurtje worden ingeroosterd? Of is dat opeens WEL discriminerend?
Moslims creeren hun eigen apartheid en het wordt verdomme ook nog eens goedgepraat
Ze geneert zich. Nogmaals, het zou voor haar een uitkomst zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:02 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dan kan ze toch een kaartje kopen zoals een ieder ander?
Als dat zo is, dan is het vanuit een verenigjng georganiseerd evenement. En niet op geslachtsdiscriminatie gebasseerd. Da's een groot verschil.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor, ik denk het niet, je moet lid zijn van de obesitasvereniging.
Jawel hoor. Maar jij denkt het beter te weten blijkbaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar dan zat je er niet al zes pagina;s over te miepen.
Het heeft niets met het wel of niet gunnen te maken. Maar anders is het einde wat mij betreft zoek, als je consequent bent tenminste. Want zo kun je iedereen die van de norm afwijkt wel een pleziertje gunnen en voor de groep waar diegene in past een zwemuurtje in roosteren als daar behoefte aan is maar dat is toch te zot voor woorden?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze geneert zich. Nogmaals, het zou voor haar een uitkomst zijn.
Dat jij haar dat niet gunt valt me van jou tegen. Dat Saviour zich niet in kan leven in een ander wist ik al, maar jij?
quote:
Eén zwemuurtje voor vrouwen. Er is al een zwemuurtje voor gehandicapten, want die hebben extra toezicht nodig voor de veiligheid. Meer vraag ik toch niet? Je doet alsof ik vraag je te capituleren aan de Sharia ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:07 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het heeft niets met het wel of niet gunnen te maken. Maar anders is het einde wat mij betreft zoek, als je consequent bent tenminste. Want zo kun je iedereen die van de norm afwijkt wel een pleziertje gunnen en voor de groep waar diegene in past een zwemuurtje in roosteren als daar behoefte aan is maar dat is toch te zot voor woorden?
Nou, in dat geval kan de moskee het organiseren. Klaar!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het vanuit een verenigjng georganiseerd evenement. En niet op geslachtsdiscriminatie gebasseerd. Da's een groot verschil.
nee. het blijft discriminatie uiteindelijk op basis van geslacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, in dat geval kan de moskee het organiseren. Klaar!
Ik kan er best wel mee leven hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen noodzaak in en ik ben er dus ook geen voorstander van.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eén zwemuurtje voor vrouwen. Er is al een zwemuurtje voor gehandicapten, want die hebben extra toezicht nodig voor de veiligheid. Meer vraag ik toch niet? Je doet alsof ik vraag je te capituleren aan de Sharia ofzo.
dan is dat haar probleem of denk je dat haar zelfvertrouwen beter wordt zoquote:Op zondag 28 januari 2007 14:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze geneert zich. Nogmaals, het zou voor haar een uitkomst zijn.
Dat jij haar dat niet gunt valt me van jou tegen. Dat Saviour zich niet in kan leven in een ander wist ik al, maar jij?
Nou en? Kinderuutje is discriminatie op basis van leeftijd. Sinds wanneer maak jij je druk om discriminatie?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee. het blijft discriminatie uiteindelijk op basis van geslacht.
Och, ben je jaloers op het kinder uurtje...quote:Op zondag 28 januari 2007 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou en? Kinderuutje is discriminatie op basis van leeftijd. Sinds wanneer maak jij je druk om discriminatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |