Veel zwembaden hebben dat allang, zo'n vrouwenuurtje. En ik zie eerlijk gezegd niet in waarom moslima's daar niet gewoon mee kunnen zwemmen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef Toeps het volgende:
Idd, je hebt gelijk, het is er al in Den Haag. Nou, dan kunnen de Moslima's daar toch gezellig bij?
Eigenlijk is het hypocriet. Moslims vragen vaak om aparte behandeling en als ze een keer apart worden behandeld schreeuwen ze moord en brand. Wat je ook doet het is nóóit goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Veel zwembaden hebben dat allang, zo'n vrouwenuurtje. En ik zie eerlijk gezegd niet in waarom moslima's daar niet gewoon mee kunnen zwemmen.
aah, wij mogen hun apart zetten als wij dat willen, dat is wel goed, daar moeten "ze" niet over zeuren, maar als zijzelf vragen om apart gezet te worden is dat niet goed ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Eigenlijk is het hypocriet. Moslims vragen vaak om aparte behandeling en als ze een keer apart worden behandeld schreeuwen ze moord en brand. Wat je ook doet het is nóóit goed.![]()
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, wij mogen hun apart zetten als wij dat willen, dat is wel goed, daar moeten "ze" niet over zeuren, maar als zijzelf vragen om apart gezet te worden is dat niet goed ?
en hoe zetten wij hen apart dan? maken wij aparte balies voor moslims ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, wij mogen hun apart zetten als wij dat willen, dat is wel goed, daar moeten "ze" niet over zeuren, maar als zijzelf vragen om apart gezet te worden is dat niet goed ?
Sorry, maar geloof je jezelf nog wel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
je ontneemt hun in beide gevallen het zelfbeschikkingsrecht .. of ze moeten niet gaan zeuren als ze apart worden behandelt of ze moeten niet om een aparte behandeling vragen .. zwart/wit dusquote:
nou nee, hier wordt een groep vrouwen een fundamenteel recht ontzegt en iedereen gaat massaal in een stuip omdat een groepje moslimvrouwen om een aparte behandeling durft te vragen ..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:27 schreef JohnDope het volgende:
Moussiej heeft volgens mij wel haar zwemcluppie gevonden.
Klikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:35 schreef moussie het volgende:
[..]
nou nee, hier wordt een groep vrouwen een fundamenteel recht ontzegt en iedereen gaat massaal in een stuip omdat een groepje moslimvrouwen om een aparte behandeling durft te vragen ..
lees eens terug en denk het moslim-gedeelte weg, het is te gek voor woorden wat er allemaal staat
Wat ik wel weet, is dat sommigen sauna's compleet onbegaanbaar maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens hem gewoon viezigheid, lichaamsvuil. Ze spoten de muren van de douhes af met een hoge drukspuit, dan zal het best wel ranzig zijn geweest. Begrijp me niet verkeerd, hiermee wil ik niet zeggen dat alle moslima's gore wijven zijn, maar wel dat specifieke clubje dat daar elke week ging zwemmen. Misschien is het wel een soort vereniging....de Utrechtse Ranzige Moslima's Zwemvereniging of zo iets. URMZ.![]()
Heb je gelijk in. Eigenlijk is apart zwemmen voor vrouwen op zich ook al belachelijk. Er is niks mis met gemengd zwemmen. Maar goed, dat zwemuurtje is er in bijna elk zwembad en daar kunnen moslimvrouwen dus gewoon aan meedoen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:08 schreef moussie het volgende:
[..]
je ontneemt hun in beide gevallen het zelfbeschikkingsrecht .. of ze moeten niet gaan zeuren als ze apart worden behandelt of ze moeten niet om een aparte behandeling vragen .. zwart/wit dus
haal bvb alleen maar dat moslim weg voor "vrouwen vragen om apart uurtje in zwembad", hetzelfde verhaal dus alleen staat er dan geen moslim voor .. houd dat dan nou in dat omdat we aparte uren hebben in het zwembad we ook maar niet moeten gaan zeuren omdat we ook anders behandelt worden op de arbeidsmarkt ?
I know, dat was dan ook een van mijn, zo niet dé eerste vraag die ik stelde in dit topic .. wat is er mis met die vrouwenuurtjes of bestaan die niet meer in de mooie stad achter de duinen ..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:49 schreef JohnDope het volgende:
Moussiej; volgens Toeps kunnen die super ouderwetse behaarde vrouwen wel preuts met elkaar zwemmen zonder mannen er bij.
Ze kunnen het vragen ja, maar aan dat verzoek hoeft geen gehoor te worden gegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:00 schreef moussie het volgende:
Anyway, zij hebben, net als ieder ander in Nederland, het recht om daarom te vragen en dat werd hun door sommigen hier op een nogal onvriendelijke manier ontzegt
idd ja, zo simpel is dat .. of beter gezegd zou het kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze kunnen het vragen ja, maar aan dat verzoek hoeft geen gehoor te worden gegeven.
De friese boeren zouden dan in een showroom achtig programma op TV zijn gekomen en hard uitgelachen, waarna er verder niets meer van deze groep zou zijn vernomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:33 schreef moussie het volgende:
idd ja, zo simpel is dat .. of beter gezegd zou het kunnen zijn
maar inmiddels hebben we wel 5 pagina's vol met hier en daar wat moslim-bashen waarin de verontwaardiging van "hoe durven ze het te vragen" de boventoon voert ..
als hetzelfde zwembad was benadert door een stel friese boeren (ik zeg maar wat) met het verzoek om een uurtje apart was het topic op de eerste pagina doodgebloed .. maar hé, het gaat om moslims .. hiphoi, we kunnen weer bashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |