Op kodo's, en wolven voor de rest van de mounts zijn ze te dik. En je kunt gewoon op FP's vliegenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nu Tauren
Kunnen die later ook ergens op rijden/vliegen ?
Nou eerst (in den beginnen van wow) zouden ze ook sneller dan andere rassen kunnen lopen maar dat is generfed omdat alle standaard kneusjes liepen te zeiken dat het niet eerlijk was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk moesten ze zelf op 4 poten gaan staan en rennen![]()
Inderdaad. Die achterlijke koeienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk moesten ze zelf op 4 poten gaan staan en rennen![]()
Ze kenne ook op Raptors die koes!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Op kodo's, en wolven voor de rest van de mounts zijn ze te dik. En je kunt gewoon op FP's vliegen.
De Kodo pagina op wow-europe.com: http://wow-europe.com/en/info/basics/mounts/kodos.html
Dat begrijp ik...quote:Op zondag 28 januari 2007 10:39 schreef Ipho het volgende:
[WoWtBC] Unable to Validate Game Versionik wil spelen.
![]()
Die versie downloaden? Moet ik weer een acount eerst aanmaken he.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat begrijp ik...
Maar kun je hem niet ff (nou ja ff) downloaden van de website en opnieuw installeren?
Je weet maar nooit.
http://teaser.wow-europe.com/
volgens mij niet hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 10:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die versie downloaden? Moet ik weer een acount eerst aanmaken he.
Als ik op download demo druk moet ik dat doen.quote:
Je hebt zeker de Authentication Key van WoWBC op de site ingevoerd?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:58 schreef Ipho het volgende:
Maar waarom zou ik hem nog een keer installeren ik heb het al 3 keer opnieuw er op gegooit.
haal nu met gemak 100k xp per uurquote:
lol dat trek je pc makkelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 13:17 schreef KumA het volgende:
ik ben nu bezig WoW te downloaden maar ik heb ff snel een paar vraagjes.
als t goed is kan ik t ff gratis spelen, maar als ik door wil gaan (dus ervoor betaal) kan ik dan gewoon wat ik had mee doorgaan?
en ik heb een intel duo core 3.4 met 1gig ram en een gforce 7600 (of 6700, weet niet zeker) met vista, draait t daar wel goed op???
en dan natuurlijk, nog beginners tips??![]()
Wow is veel te zwaar voor jouw pcquote:Op zondag 28 januari 2007 13:17 schreef KumA het volgende:
als t goed is kan ik t ff gratis spelen, maar als ik door wil gaan (dus ervoor betaal) kan ik dan gewoon wat ik had mee doorgaan?
en ik heb een intel duo core 3.4 met 1gig ram en een gforce 7600 (of 6700, weet niet zeker) met vista, draait t daar wel goed op???
Yeah als je je trial account upgrade hou je gewoon je chars die je al had. Tsja beginners tips gewoon rond gaan lopen en kutten daar me kom je het verst mee al vraag je het mijquote:Op zondag 28 januari 2007 13:17 schreef KumA het volgende:
Omdat dat een flink getweaked UI pack isquote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef KumA het volgende:
en waarom ziet dat scherm hierboven er zo anders uit dan wat ik op me scherm zie??:)
als ik al 10+ chars heb en alles wel aardig snap, snap ik de reden niet waarom ik eerst 60 (nu 70) lvls moet doen om me class te lerenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Nah dat is niet leuk, dat haalt de fun van je char leren kennen en je char eigen maken weg. Dan ben je een soort ebayer.
ik vind de periode 30-50 echt het vreselijksts om te doen. het lijkt allemaal zo langzaam danquote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het begin (t/m level 30) juist heel erg leuk!
Alleen vanaf 30-40 duurt heel lang en gaat een beetje vervelen, daarom heb ik denk ik ook zo'n 6 level 30 chars
Nee tussen level 50 en 60 ben je lekker bezigquote:Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik vind de periode 30-50 echt het vreselijksts om te doen. het lijkt allemaal zo langzaam dan
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Meerdere.![]()
4 eigenlijk....dat stukje dat die dreani opstaat en dat boek opent, die orc die 2 van die beesten slacht, die Tauren in een schaap word veranderd en op het laatst dat het logo zo verschijnt.
Kijk maar welke het best uitziet.![]()
Ja maar dan heb je meestal al goeie epics, mounts, veel instances, battlegrounds enz. dus dat is niet saaiquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee tussen level 50 en 60 ben je lekker bezig
Of zoals ze het op onze Emerald Dream forum zo mooi zeiden: Je leveld als shadow priest en op 70 respec je holy ... je char leren kennen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef WyriHaximus het volgende:
en je char eigen maken weg. Dan ben je een soort ebayer.
Ja, voor RP server spelers misschien. Alle anderen spelen zoals UT of quake, geef een dwerg met een axe en ga meppen (vul eender class/ras in)quote:Nah dat is niet leuk, dat haalt de fun van je char leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |