klaagbaak is --------> die kant opquote:
Had je T1 of lagere epixx dan ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
klaagbaak is --------> die kant op
bijna 64 met m'n druid...ik kan niet wachten op 68
birdie here we come woohoooo!
gister slavepens gedaan met hunter, priest, rogue, lock en ik als tank...lachen instance
uiteraard weer een paar epix vervangen door groene items...nog ff en ik heb niets meer over
Het ziet er naar uit dat ik zeer binnenkort mijn t2 helm kan gaan vervangen voor een questreward die beter isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had je T1 of lagere epixx dan ?
Aangezien ik al mijn T2 en R13-14 gear echt nog niet kan vervangen.
omfgquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:00 schreef Gloeidoos het volgende:
70? Man mn Belf pally is net lvl 32. Bij ons in de guild zit al wel een lvl 61 BE pally!
Nee, nu heb je tenminste nog interactie met andere mensenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef blue-102 het volgende:
Het is persoonlijk aan jou gericht
Nouja mensen bitchen over hoe snel gasten levelen, ik zou ook 70 zijn als ik geen stage had
ik kan ook op de bank gaan liggen maar of je daar beter van word
De goede oude tijdquote:
Dom ja, nutteloos zeker weten, grappig best aardig gevondenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:01 schreef magge het volgende:
[..]
Dat is de domste debuff ever..
btw, nice UI. Ontzettend geliktOrgineel ook!
Vind het aardig balanced allemaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:53 schreef koffiegast het volgende:
en nu dan al mensen die zeggen LOL wat is mage zwak of andere class?
tis idd wel de lagere items die vervangen zijn:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had je T1 of lagere epixx dan ?
Aangezien ik al mijn T2 en R13-14 gear echt nog niet kan vervangen.
blizzard is op de goede weg, 't komt nu tenminste iets meer op skills aan dan een simpele I-win button in te drukkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind het aardig balanced allemaal.
Yeah, al hoewel ik als rogue nog steeds merk dat veel mages in BG hun vinger op de blink knop hebben zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:20 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
tis idd wel de lagere items die vervangen zijn:
wristguards of instability
draconic maul
southwind helm (epic kwaliteit...wel blauw)
AQ20 boots waar ik de naam van kwijt ben
[..]
blizzard is op de goede weg, 't komt nu tenminste iets meer op skills aan dan een simpele I-win button in te drukken
Dat is "F".quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah, al hoewel ik als rogue nog steeds merk dat veel mages in BG hun vinger op de blink knop hebben zitten.
- qft -quote:
Bij mij ook... op sigaretten pauzes na op het werkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Zosk het volgende:
ik zit nu met stage erbij van 8:30 tot 0:00 / 1:00 achter de pc![]()
pauzes inlassenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Knallen jullie ogen niet uit je kop na max. 5 uur monitor staren ?
Die van mij wel ^^
Jup. Van half 9 tot 07.00 - dat is best lang joh! Hehe, achja volgende week er maar weer een nieuwe arm opschroeven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Zosk het volgende:
ik zit nu met stage erbij van 8:30 tot 0:00 / 1:00 achter de pc![]()
Ah verklaard wat. Verder vind ik het wel lekker balanced nu speelt ook veel leuker omdat je weet dat het nu om skill draait en niet de grootste epeen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef magge het volgende:
[..]
Dat is "F".
Er is geen echte I WIN button meer idd. Ookal hebben mages, met AP+een vette +speldamge trinket+ POM+Pyro toch aardig de kans om een keer lekker 5k te critten <3
Ik spam liever frostbolt. Het is ook veel leuker om te winnen met een echt gevecht. IVP één knop inrammen. Achja, sommige mensen vinden het leuk.
Maar je moet wel toegeven dat sommige klasses gewoon in het nadeel zijn van andere classes. Iedereen kan van elkaar winnen. Maar er is altijd een voordeel dat een andere klas niet heeft.![]()
lolquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:05 schreef magge het volgende:
[..]
Jup. Van half 9 tot 07.00 - dat is best lang joh! Hehe, achja volgende week er maar weer een nieuwe arm opschroeven.en Toch vind ik het raar dat ik zo slecht zie.. -5.50 (beide) hmmpf..
Redbull helpt, coffie helpt, zo af en toe ekkes bietje lopen, sjekkie roken. Komt dat allemaal wel goed hoor.
Duur ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:12 schreef Gamer_V het volgende:
Wel een leuk spelletje. Speel al een dag of 4 de trial op Terenas. De gameplay is uberverslavend, maar de quests zijn zelfs beter in Runescape. Als het niet zo duur was, zou ik het wel meer gaan spelen.
hoe zit het qua de hunter/warlock enzo tegen mage?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef magge het volgende:
[..]
Dat is "F".
Er is geen echte I WIN button meer idd. Ookal hebben mages, met AP+een vette +speldamge trinket+ POM+Pyro toch aardig de kans om een keer lekker 5k te critten <3
Ik spam liever frostbolt. Het is ook veel leuker om te winnen met een echt gevecht. IVP één knop inrammen. Achja, sommige mensen vinden het leuk.
Maar je moet wel toegeven dat sommige klasses gewoon in het nadeel zijn van andere classes. Iedereen kan van elkaar winnen. Maar er is altijd een voordeel dat een andere klas niet heeft.![]()
Brabant allicht!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
lolwaar kom je vandaan, met dat accent
![]()
heheh 12 euro is niet zo veel voor een goede hobbyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef Gamer_V het volgende:
Ik bedoel 12 euro per maand. Das best veel:
Ik rook niet en stap nauwelijks. En bovendien, de trial geeft niet zo';n positief beeld van WoW, nu al slome patches en me realm is al een keer down geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef blue-102 het volgende:
[..]
heheh 12 euro is niet zo veel voor een goede hobby![]()
Ik bedoel 1 avond stappen is gelijk aan 4 maanden ofzo..
En rook binnen 3 dagen al 12 euro er doorheen.
Ik ben zelf erg fan van Iceblock. Wat bijv: al die vervelende DOTs al sloopt. En zal ook weer blij zijn op lvl 70 dat ik hem weer heb.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hoe zit het qua de hunter/warlock enzo tegen mage?
Daar was geen beginnen aan pretbc en last patch...
silence/fear....dood...silence/fear dood
12 euro permaand is niks, zeker niet voor een hobby waar je veel plezier van (kunt) hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef blue-102 het volgende:
[..]
heheh 12 euro is niet zo veel voor een goede hobby![]()
Ik bedoel 1 avond stappen is gelijk aan 4 maanden ofzo..
En rook binnen 3 dagen al 12 euro er doorheen.
25,98 euro voor mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
12 euro permaand is niks, zeker niet voor een hobby waar je veel plezier van (kunt) hebben.
Ik denk dat ik voordat ik lvl 65 heb bereikt, ik mijn skinning al op 390 heb zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef Tain het volgende:
tvp level 66 alweer
Nagrand is een geweldige area voor een hunter/skinner/leatherworker alleen jammer dat je een 18 slot quiver krijgt en verder van een quest een gun dus dat is lekker op elkaar afgestemd
Nouja hunters sucken beetje in pvp, doen niet genoeg damage.(patch of geen patch)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:31 schreef magge het volgende:
[..]
Ik ben zelf erg fan van Iceblock. Wat bijv: al die vervelende DOTs al sloopt. En zal ook weer blij zijn op lvl 70 dat ik hem weer heb.
De truuk is bij een hunter - blijf in zijn 8yrd range. Dan kenne ze geen flikker meer doen. Behalve dan hun pet. Maarja, Sheep ftw! Ook hebben veel hunters resist van bijvoorbeeld fire en frost. Gebruik dan maar is een keer Acrane Missiles. pewpew!
Warlock, tja, Ik zuig er tegen! zolang je CS op fear doet kun je hem dood nuken perhaps
![]()
Mini-Lellan crits WoW-Topic #95 - Waar de meeste in de buurt van 70 komen for 1146524652 Newb Damage (1337 resisted)quote:
Hoe pvp jij dan met een hunter als ze een beetje sucken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Nouja hunters sucken beetje in pvp, doen niet genoeg damage.(patch of geen patch)
Behalve als eerst niet gezien wordt, aimed shot -> silence shot -> arcane -> multi -> rennen scatter of trap -> arcane enzo. Als dan niet dood is kan je niets meer.
Maar als je gezien bent.. mage doet shield, pew pew hunter neer
(btw close range hebben hunters scatter)
aangepast voor jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Nouja hunterssommige mensen sucken beetje in pvp, doen niet genoeg damage.(patch of geen patch)
Behalve als eerst niet gezien wordt, aimed shot -> silence shot -> arcane -> multi -> rennen scatter of trap -> arcane enzo. Als dan niet dood is kan je niets meer.
hoeveel heb jij tijdens de patch gespeeld? het was amper mogelijk om in hunter zijn 8yard te komen laat staan erin te blijvenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:31 schreef magge het volgende:
[..]
Ik ben zelf erg fan van Iceblock. Wat bijv: al die vervelende DOTs al sloopt. En zal ook weer blij zijn op lvl 70 dat ik hem weer heb.
De truuk is bij een hunter - blijf in zijn 8yrd range. Dan kenne ze geen flikker meer doen. Behalve dan hun pet. Maarja, Sheep ftw! Ook hebben veel hunters resist van bijvoorbeeld fire en frost. Gebruik dan maar is een keer Acrane Missiles. pewpew!
Warlock, tja, Ik zuig er tegen! zolang je CS op fear doet kun je hem dood nuken perhaps
![]()
Ik hoorde iemand zeggen dat het spel 30 dagen speelcredit heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:02 schreef mini-lellan het volgende:
Me trial is verlopen....![]()
Als je het spel origineel koopt...krijg je er dan z'n prepaid card bij..of moet als je wilt spelen nog es z'n card erbij kopen?
Hehequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
25,98 euro voor mij.
twee accounts
Kan mijn Lock niet naar het account van de Mage verplaatsen.
Niet dezelfde registratienaam.![]()
Klopt als je heet kootp is de eerste maand gratisquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand zeggen dat het spel 30 dagen speelcredit heeft.
Of het klopt daarentegen.![]()
Niet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe pvp jij dan met een hunter als ze een beetje sucken?
http://thottbot.com/?i=57710
deze gun helpt ook wel een beetje trouwens
zelfde doe ik van 60->70quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef Killjoy het volgende:
Ik ben HEEL erg langzaam aan het spelen met mijn Belf Mage Omnius, lvl 20 bijna
heb wel genoeg 60s om door te kachelen naar 70, maar ik doe het rustig aan.
Lekker genieten
Ik zat ook zo te kloten met me personages van ja waar wil ik nu lvl 60 mee worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb nu een level 10 paladin maar ik betwijfel of een paladin nou wel mijn klasse is. Hmz. :
Hmm, tussen de 5 a 10 uur zoiets.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:58 schreef zquing het volgende:
hoelang doe je ongeveer van level 10 tot 18 met een bloodelf mage?
Zoiets? Wat is je max download snelheid? Kijk hier anders eens misschien dat deze sneller is: http://www.solvum.org/com(...),doc_details/gid,45/quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen in mijn klas spelen ook. lvl 63. Even een 10 dagen gratis account gemaakt
Download maar 100/200kbps3.16GB, 40% na 3 uur
4,5 uur te gaan dus ?
600kb/squote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zoiets? Wat is je max download snelheid? Kijk hier anders eens misschien dat deze sneller is: http://www.solvum.org/com(...),doc_details/gid,45/
Waarom?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:12 schreef zquing het volgende:
ook als ik een dikke noob ben? Ik moet namelijk voor morgen ochtend een level of 18 hebben gehaald![]()
haha wtf >_<quote:
Hehehe, Haris Pilton. Moest toch wel even gniffelen toen ik haar voor het eerst in de Tavern in Shattrath zag met 'Tinkerbell'. Wel heel erg jammer dat ze niet aangevallen kan worden, dat zou dan ongetwijfeld de nieuwe 'Gamon' van Shattrath worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
p.s. iemand al grappige NPC namen gezien?
op de forums zag ik een screenie van Haris Pilton staan
Ik heb me kapot gelachen toen ik Haris Pilton met Tinkerbell zag staanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:08 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehehe, Haris Pilton. Moest toch wel even gniffelen toen ik haar voor het eerst in de Tavern in Shattrath zag met 'Tinkerbell'. Wel heel erg jammer dat ze niet aangevallen kan worden, dat zou dan ongetwijfeld de nieuwe 'Gamon' van Shattrath worden.Misschien eens een mailtje sturen naar Blizzard om haar attackable te maken.
![]()
Staat ook zo droog onder haar naam '<Socialite>', whehehequote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen toen ik Haris Pilton met Tinkerbell zag staan
Mages hebben lichte problemenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Gister broertje van een kennis van me geganked bij uldaman, dus ik denk het zal wel kom wel ff helpen. Kom ik er aan eerst een lvl 60 warrior dood, toen 2 lvl 40 shammy's (wtf hoe worden die gasten zosnel lvl 40 :|). Komt er daarna een lvl 63 mage langs. Het kan aan mij liggen maar die mages ging een heel stuk sneller dood dan de gemiddelde lvl 60 mage :/. Een guildie had zelfs door dat ze dmg dropte naar mate hij dichter bij de lvl 70 kwam. Merken jullie dat ook?
WoW is toch gewoon nog geinstalleerd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:54 schreef mini-lellan het volgende:
Mijn trial is gister verlopen. En nu ga ik zo WoW in de winkel kopen. Moet ik dan alle updates opnieuw instaleren? of is er een andere manier om mijn spel te installen en de update te bewaren?
Jawel maar nu is me trial verlopen en zegt ie dat ik het origineel moet kopen en dan lijkt het mij dat ik die ook moet instaleren toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
WoW is toch gewoon nog geinstalleerd?
Hmm, zou kunnen. Ik dacht dat je alleen de code moest invoeren op je account of zo, maar misschien vergis ik me dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Jawel maar nu is me trial verlopen en zegt ie dat ik het origineel moet kopen en dan lijkt het mij dat ik die ook moet instaleren toch?
Nee, je voert dan alleen de code in die je koopt bij WoW. En je kunt weer een maand veder spelen, want dat zit er zelf bij voor 19,-quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Jawel maar nu is me trial verlopen en zegt ie dat ik het origineel moet kopen en dan lijkt het mij dat ik die ook moet instaleren toch?
Hm..ja ik hoop het maar ik ga em nu halen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Ik dacht dat je alleen de code moest invoeren op je account of zo, maar misschien vergis ik me dan.
Ik weet het zekerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hm..ja ik hoop het maar ik ga em nu halen.![]()
hangt natuurlijk van de tegenstander af , wel of niet ervaren pvp-ers , ik kom zo nu en dan gasten tegen die achter mijn pet aan gaan en ik sta er nog steeds verbaast van hoeveel mensen nog steeds in Feign Death trappenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Nouja hunters sucken beetje in pvp, doen niet genoeg damage.(patch of geen patch)
Dacht het wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:11 schreef Cahir het volgende:
Via CreditCard betalen is toch goedkoper dan een Gamecard?
Wat kan je dan nog meer doen dan SS?quote:nee man, veel meer variatie dan je denkt. En ik pwn dagger rogues op de dmg list
Warlock kan dan ook alleen cloth armor dragen, evenals de priest en de mage. Bedoeling is dan ook dat je niet gaat tankenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Warlock kan ik bijna niks kopen
En ik koop betere kleren (want armor kan ik ook al niet dragen) en dan ga ik sneller dood
Dat is als je inlogged in het spel? Draai repair.exe in de wow directory eens, wil zeer vaak nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:05 schreef Ipho het volgende:
Ik heb een probleem, ik wil alles in vullen.
Login etc. doe ik netjes, maar hij geeft dan oppeens een error aan moet naar https://www.wow-europe.com/en/support/ its maybe file coruption zegt die tijdens die eror..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Warlock kan dan ook alleen cloth armor dragen, evenals de priest en de mage. Bedoeling is dan ook dat je niet gaat tanken
Hoezo dat dan, met swords heb je geen:quote:
Tsja, pak een warrior of een paladin of zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dan maar overnieuw beginnenIk ben meer iemand van de zwaard aanvallen
Wat is het verschil ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, pak een warrior of een paladin of zo
Ik ben in het verleden 4x opnieuw begonnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dan maar overnieuw beginnenIk ben meer iemand van de zwaard aanvallen
Paladin kan ook healen enzo, maar dat kun je ook wel lezen met een personage aanmaken.quote:
De complete manier van spelen.quote:
Johquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
De complete manier van spelen.
http://www.wow-europe.com/en/info/classes/index.html
Kijk hier maar even eerst
Als warrior ben je per definitie tank als je in een group speelt. Paladins kunnen daarbij ook healen. Maar als je echt damage wilt doen in close combat kun je het beste nog voor de rogue gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JohMaar ik bedoel het grote verschil
Elke personage is leuk, het is net even wat je wilt maar als je zo loopt te denken kom je er natuurlijk nooit uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als warrior ben je per definitie tank als je in een group speelt. Paladins kunnen daarbij ook healen. Maar als je echt damage wilt doen in close combat kun je het beste nog voor de rogue gaan.
Agh, iedereen wil een andere maneir van spelen. Ik ben meer de spellcasting type in WoW. Heb dan ook een mage en een priest. Dat close combat hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef Ipho het volgende:
[..]
Elke personage is leuk, het is net even wat je wilt maar als je zo loopt te denken kom je er natuurlijk nooit uit.
Rogue is zeker gaaf om te spelen, alleen word je stealth mogelijkheden in PvP bij de tegenstander niet echt gewaardeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Ik ben begonnen met mage en heb eigenlijk nooit eits anders gedaan tot BC uitkwam, toen een Bloodelf priest erbij gepakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:32 schreef McGilles het volgende:
Ik heb elke class gespeeld tot level 30 behalve de warlock en uiteindelijk vind ik rogue toch het leukst. Gewoon de mogelijkheid om in een paar seconden een paar duizend schade te doen en dan weer vrolijk stealthen
Dat zijn afaik alle patches sinds de eerste release zodat je die niet hoeft te downloaden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb dus vanmiddag WoW gekocht alleen zit er een 5e CD bij...wat is daar zo anders aan? Ik heb namelijk het spel geinstaleerd met een 4 CD instalatie.
Meh, de paladin is het een van de meest melee georienteerdr volgens deze pagina, en dat vind ik het eigenlijk stiekem minder. Maja, 12 levels vind ik eigenlijk al weer zonde om over te doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
De complete manier van spelen.
http://www.wow-europe.com/en/info/classes/index.html
Kijk hier maar even eerst
Wat wil je dan precies, dan kan iemand hier vast wel vertellen welke class het beste bij jou pastquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Meh, de paladin is het een van de meest melee georienteerdr volgens deze pagina, en dat vind ik het eigenlijk stiekem minder. Maja, 12 levels vind ik eigenlijk al weer zonde om over te doen.
En je kan maar 2 professions nemen? En er zijn er een stuk of 10? Ook al zo flauw. Bah.
Oke najah..ik heb alle patches al.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat zijn afaik alle patches sinds de eerste release zodat je die niet hoeft te downloaden.
Op kodo's, en wolven voor de rest van de mounts zijn ze te dik. En je kunt gewoon op FP's vliegenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nu Tauren
Kunnen die later ook ergens op rijden/vliegen ?
Nou eerst (in den beginnen van wow) zouden ze ook sneller dan andere rassen kunnen lopen maar dat is generfed omdat alle standaard kneusjes liepen te zeiken dat het niet eerlijk was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk moesten ze zelf op 4 poten gaan staan en rennen![]()
Inderdaad. Die achterlijke koeienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk moesten ze zelf op 4 poten gaan staan en rennen![]()
Ze kenne ook op Raptors die koes!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Op kodo's, en wolven voor de rest van de mounts zijn ze te dik. En je kunt gewoon op FP's vliegen.
De Kodo pagina op wow-europe.com: http://wow-europe.com/en/info/basics/mounts/kodos.html
Dat begrijp ik...quote:Op zondag 28 januari 2007 10:39 schreef Ipho het volgende:
[WoWtBC] Unable to Validate Game Versionik wil spelen.
![]()
Die versie downloaden? Moet ik weer een acount eerst aanmaken he.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat begrijp ik...
Maar kun je hem niet ff (nou ja ff) downloaden van de website en opnieuw installeren?
Je weet maar nooit.
http://teaser.wow-europe.com/
volgens mij niet hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 10:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die versie downloaden? Moet ik weer een acount eerst aanmaken he.
Als ik op download demo druk moet ik dat doen.quote:
Je hebt zeker de Authentication Key van WoWBC op de site ingevoerd?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:58 schreef Ipho het volgende:
Maar waarom zou ik hem nog een keer installeren ik heb het al 3 keer opnieuw er op gegooit.
haal nu met gemak 100k xp per uurquote:
lol dat trek je pc makkelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 13:17 schreef KumA het volgende:
ik ben nu bezig WoW te downloaden maar ik heb ff snel een paar vraagjes.
als t goed is kan ik t ff gratis spelen, maar als ik door wil gaan (dus ervoor betaal) kan ik dan gewoon wat ik had mee doorgaan?
en ik heb een intel duo core 3.4 met 1gig ram en een gforce 7600 (of 6700, weet niet zeker) met vista, draait t daar wel goed op???
en dan natuurlijk, nog beginners tips??![]()
Wow is veel te zwaar voor jouw pcquote:Op zondag 28 januari 2007 13:17 schreef KumA het volgende:
als t goed is kan ik t ff gratis spelen, maar als ik door wil gaan (dus ervoor betaal) kan ik dan gewoon wat ik had mee doorgaan?
en ik heb een intel duo core 3.4 met 1gig ram en een gforce 7600 (of 6700, weet niet zeker) met vista, draait t daar wel goed op???
Yeah als je je trial account upgrade hou je gewoon je chars die je al had. Tsja beginners tips gewoon rond gaan lopen en kutten daar me kom je het verst mee al vraag je het mijquote:Op zondag 28 januari 2007 13:17 schreef KumA het volgende:
Omdat dat een flink getweaked UI pack isquote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef KumA het volgende:
en waarom ziet dat scherm hierboven er zo anders uit dan wat ik op me scherm zie??:)
als ik al 10+ chars heb en alles wel aardig snap, snap ik de reden niet waarom ik eerst 60 (nu 70) lvls moet doen om me class te lerenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Nah dat is niet leuk, dat haalt de fun van je char leren kennen en je char eigen maken weg. Dan ben je een soort ebayer.
ik vind de periode 30-50 echt het vreselijksts om te doen. het lijkt allemaal zo langzaam danquote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het begin (t/m level 30) juist heel erg leuk!
Alleen vanaf 30-40 duurt heel lang en gaat een beetje vervelen, daarom heb ik denk ik ook zo'n 6 level 30 chars
Nee tussen level 50 en 60 ben je lekker bezigquote:Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik vind de periode 30-50 echt het vreselijksts om te doen. het lijkt allemaal zo langzaam dan
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Meerdere.![]()
4 eigenlijk....dat stukje dat die dreani opstaat en dat boek opent, die orc die 2 van die beesten slacht, die Tauren in een schaap word veranderd en op het laatst dat het logo zo verschijnt.
Kijk maar welke het best uitziet.![]()
Ja maar dan heb je meestal al goeie epics, mounts, veel instances, battlegrounds enz. dus dat is niet saaiquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee tussen level 50 en 60 ben je lekker bezig
Of zoals ze het op onze Emerald Dream forum zo mooi zeiden: Je leveld als shadow priest en op 70 respec je holy ... je char leren kennen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef WyriHaximus het volgende:
en je char eigen maken weg. Dan ben je een soort ebayer.
Ja, voor RP server spelers misschien. Alle anderen spelen zoals UT of quake, geef een dwerg met een axe en ga meppen (vul eender class/ras in)quote:Nah dat is niet leuk, dat haalt de fun van je char leren kennen
Ik niet, ik heb 0 epics, 1 mount en het is tegenwoordig verdomd lastig om nog mensen te vinden voor een instance. Daarbij ben je niet erg gewenst in een Battleground als je lage 50er bent.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je meestal al goeie epics, mounts, veel instances, battlegrounds enz. dus dat is niet saai
MM, ik hou er wel meer van om me char te kennen en het rustig aan leren kennen ipv het als UT te spelen (daar voor ga ik wel naar BG).quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef __________ het volgende:
[..]
Of zoals ze het op onze Emerald Dream forum zo mooi zeiden: Je leveld als shadow priest en op 70 respec je holy ... je char leren kennen ...
[..]
Ja, voor RP server spelers misschien. Alle anderen spelen zoals UT of quake, geef een dwerg met een axe en ga meppen (vul eender class/ras in)
Idd met het nieuwe systeem is het eingelijk alleen maar moeilijker. ze moeten hun kop houden in BG's jij speelt zoals jij dat wilt daar heb je hun niet bij nodigquote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb 0 epics, 1 mount en het is tegenwoordig verdomd lastig om nog mensen te vinden voor een instance. Daarbij ben je niet erg gewenst in een Battleground als je lage 50er bent.
Welke pet en waar?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
MM, ik hou er wel meer van om me char te kennen en het rustig aan leren kennen ipv het als UT te spelen (daar voor ga ik wel naar BG).
Dit is echt zo mooi, ben altijd gek op bossen geweest en oerwouden en dat daar ziet er echt zo gaaf uit:
[[url=http://undercity.wyrihaximus.net/01.28.07.20.47.47.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://undercity.wyrihaximus.net/01.28.07.21.03.43.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://undercity.wyrihaximus.net/01.28.07.21.18.33.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://undercity.wyrihaximus.net/01.28.07.21.18.51.jpg]afbeelding][/URL]
Btw ook 1 of andere pet voor 40g, maar in de AH gegooid voor 50g start en 100g buyout om te kijken of sommige het er voor over hebben
.
[..]
Idd met het nieuwe systeem is het eingelijk alleen maar moeilijker. ze moeten hun kop houden in BG's jij speelt zoals jij dat wilt daar heb je hun niet bij nodig.
The Stormspire, heb hem ook alquote:Op maandag 29 januari 2007 01:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welke pet en waar?
Die MOET ik hebben uiteraard
Verzamel pets
Ello!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:17 schreef magge het volgende:
Goedemorge!
In stormspire in netherstorm hebben ze deze:quote:Op maandag 29 januari 2007 01:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welke pet en waar?
Die MOET ik hebben uiteraard
Verzamel pets
Heb de Blue Dragonhawk Hatchling en de Mana Wyrmling gekochtquote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In stormspire in netherstorm hebben ze deze:
[[url=http://undercity.wyrihaximus.net/01.28.07.21.16.24.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt bij IE is het niet working as intended. Ik ga straks/vanmiddag een fix ervoor online zetten. Zou asociaal veel sneller moeten worden er doorquote:Op maandag 29 januari 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
WyriHaximus, jouw screenshots kan ik nooit zien!
Coolquote:Op maandag 29 januari 2007 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb de Blue Dragonhawk Hatchling en de Mana Wyrmling gekocht
De Dragonhawk Hatchling staat leuk naast mijn normale Dragonhawk pet
Mana Wyrmling is een mana wraith of phase hunter in het klein, niet echt iets bijzonders eigenlijk. Die Dragonhawk Hatchling ziet er veel mooier uitquote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Cool! Hoe ziet die Mana Wyrmling er uit want heb dat ding gelijk de AH in gegooid
.
Als je met meerdere mensen op 1 beest staat te hakken dan valt het beest degene aan die het meeste threat heeft gedaan. Damage en healing worden in threat punten bij elkaar opgeteld om aan je totaal te komenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:29 schreef KumA het volgende:
Bij heroic strike staat "causes a high amount of threat", wat houd dat threat in?
vind ik veel sneller gaan. gewoon veel strathome/scholomance/ubrs/brd doen en dan ben je zo level 60.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee tussen level 50 en 60 ben je lekker bezig
Die heb ik nu dus allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In stormspire in netherstorm hebben ze deze:
[[url=http://undercity.wyrihaximus.net/01.28.07.21.16.24.jpg]afbeelding][/URL]
Tegenwoordig is het anders best lastig om daar een groep voor te vindenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:36 schreef Fratz het volgende:
[..]
vind ik veel sneller gaan. gewoon veel strathome/scholomance/ubrs/brd doen en dan ben je zo level 60.
Gisteren nog strat4530 gedaan met wat guildies voor de lolquote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het anders best lastig om daar een groep voor te vinden
Het maakt de items wel beter. De echt dure enchants maken ze veel beter, maar daarvoor betaalde je (pre TBC) wel over de 200g aan grondstoffen voor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:23 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand mij uit leggen wat Enchanting precies is? Ik snap het niet helemaal... en maakt het je items een stuk sterker? Of maar een klein beetje?
Ik denk dat ik maar voor Alchemy ga want dat lijkt me de beste proffession.
AUW Dat zuigt,quote:Op maandag 29 januari 2007 14:24 schreef magge het volgende:
Heeft er iemand een idee waar ik goedkoop, snel en een goede VGA kaart kan kopen?
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:24 schreef magge het volgende:
Beste Mede wowers,
Er iets ergs gebeurd..
Mijn VGA Kaartje is .. in wow termen; gewiped. En ik heb geen soulstone.
Ook omdat ik net nieuwe gear heb gekocht(lees: tbc,timecard,onkosten) heb ik weinig tot geen geld meer. Heeft er iemand een idee waar ik goedkoop, snel en een goede VGA kaart kan kopen?
Hoogachtend,
een verveelde magge.
Gewoon in de AH of anders moet je ff zoeken naar een bag vendor, staat bij de leatherworkers trainers gok ik (staat i ook van in de buurt in UC).quote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef KumA het volgende:
niemand die me kan vertellen waar ik in de buurt van stormwind een backpack kan kopen? ik word gek van dat heen en weer rennen.
sorry ik ben gister begonnen met spelen, wat is AH en UC ?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon in de AH of anders moet je ff zoeken naar een bag vendor, staat bij de leatherworkers trainers gok ik (staat i ook van in de buurt in UC).
Ah owja dat is waar ook. AH is de Auction House waar spelers dingen veilen. En UC Is The Under City, 1 van de hoofdsteden van de Hordequote:Op maandag 29 januari 2007 16:16 schreef KumA het volgende:
[..]
sorry ik ben gister begonnen met spelen, wat is AH en UC ?
En als je begint met spelen heb je ook meteen 4x2,5gquote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef vogelkooi het volgende:
ik geef ff een tip kumA koop niet bij een bag vendor is duur en weinig slots ik zou meteen voor de groete bags gaan runecloth bages enzo.
ze zijn te koop voor 2,5 g als je geluk hebt of hoger.
wyrihaximus somige general goods vendors verkopen ook bags maar dan van 6 slots en 8 slots.
quest op lvl 10quote:Op maandag 29 januari 2007 17:26 schreef Ipho het volgende:
Nieuwe blood elf hunter heb ik, maar waar kan ik me petje krijgen
Via hunter trainer neem ik aan?quote:
Zit je toevallig in allonsus?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
Ik kan je zo 10g sturen als je wilt, ik verdien zo'n 120-160g / uur dus dat boeit echt weinig.
Hoeveel kost trouwens een normale flying mount en hoe duur is een epic flying mount?
Riding skill 800 respectievelijk 5000g, heb ik net gelezen!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Blue Mounts zijn 100g en Purple mounts zijn 200g
[[url=http://undercity.wyrihaximus.net/01.19.07.13.17.50.jpg]afbeelding][/URL]
Soms toch wel handig om overal screenshots van te maken.
Safariquote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf draai jij dan ooit? IE6/7 werken, Opera doet en en FF doet het.
Ah dat verklaard waarom ik het ook al vreemd vondquote:
Mac is wel gaaf heb er hier alleen geen >_<.quote:
Gratzquote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Ding, mn BE pally is lvl 40 na 2,5 dag /played...
Geen idee, ben pas bijna 54quote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang hebben jullie over gedaan om lvl60 te bereiken?
bij mn eerste bijna 4 maanden.. totale playing time was toen 24 dagenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
34 dagen /playedquote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
wow die is best cool jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:39 schreef Mauro het volgende:
Ik ben flieft
Ik wil dit hebben als pet. Alleen heb ik daar een code voor nodig![]()
[afbeelding]
een baby gryphon![]()
Ik heb vakantie en ben met m'n druid nog maar 62 (en een half).... kan niet wachten op de flightformquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef blue-102 het volgende:
Het is persoonlijk aan jou gericht
Nouja mensen bitchen over hoe snel gasten levelen, ik zou ook 70 zijn als ik geen stage had
ik kan ook op de bank gaan liggen maar of je daar beter van word
Ik verwacht deze week de code binnen te krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:39 schreef Mauro het volgende:
Ik ben flieft
Ik wil dit hebben als pet. Alleen heb ik daar een code voor nodig![]()
[afbeelding]
een baby gryphon![]()
Cool hoe kom je aan zon code?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik verwacht deze week de code binnen te krijgen
Collector's Edition kopenquote:
Oh wacht, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Crap dacht dat daar andere pet bij zat.
Doh >_< maar welke is dat danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh wacht, daar heb je gelijk in
Ik krijg een Murloc als het goed is en een Netherwelp
Had nog neit eens gezien dat het imageshack wasquote:
Bingo!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Die kende ik ja, bedoelde eingelijk waar je die gekleurde vogel vandaan ken halen. Zal misschien wel weer TCG zijn
.
Dat netjes was voor maggequote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee ik niet! die kikker![]()
ik speel niet meer hè![]()
*zucht* hoeveel kost zon pakkie van die kaartjesquote:
Pakje van 15 kaarten kost je 4 euro, maar dan moet je ook nog een kaart hebben met een code erop opdat je die pet krijgt en die dingen zijn errug zeldzaam. (tot 100E op eBay geloof ik)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat netjes was voor magge.
Heh, ik moet echt beter gaan opletten.
[..]
*zucht* hoeveel kost zon pakkie van die kaartjes![]()
Yeah daarom, de zeldzaamheid is het probleem. En ik vertouw die gaster op ebay ook niet echtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pakje van 15 kaarten kost je 4 euro, maar dan moet je ook nog een kaart hebben met een code erop opdat je die pet krijgt en die dingen zijn errug zeldzaam. (tot 100E op eBay geloof ik)
Eerste char: 14 days playedquote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dies mooi hè?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren voor het eerst in Mana Tombs wezen kijken, gelijk de mooiste instance tot nu toe, wat een sfeer, zelfs de muziek is goed
ach, kon je ook niet echt weten hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat netjes was voor magge.
Heh, ik moet echt beter gaan opletten.
Ga toch lekker zelf levellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Pfff, ik loop een level of 3-4 achter op mijn ingame maatjes, en nu vraagt 1 van hen, die ik sinds release al ken, maar nog nooit IRL gezien of gesproken heb of hij mijn lock niet kan levellen als ik aan ‘t werk ben enzo.
Aan de ene kant klinkt dat erg aantrekkelijk, aan de andere kant vind ik het wel erg link om mijn acc details te sharen, misschien dat Blizz wel ziet dat er ineens vanuit Engeland ingelogd wordt ofzo, en dan ben ik de Sjaak, om over de betrouwbaarheid van die maat nog maar niet te spreken, want ondanks dat ik hem zeker vertrouw kan het zomaar iemand anders zijn dan ie zegt bv.
Bah, lastige keuze, maar ik denk dat ik maar gewoon zelf ga levellen en het op de koop toe neem dat ik achter loop op de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |