Neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:36 schreef clauwheee het volgende:
Sneeuw?![]()
Misschien moeten we de TT ff veranderen. 'En dat was de winter', ofzo.
wordt waarschijnlijk 18.15 dat we kunnen etenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:54 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat kunnen we aanschuiven Borissie?
Dan zit ik nog in de treinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:47 schreef borisz het volgende:
wordt waarschijnlijk 18.15 dat we kunnen eten![]()
Golfer zal ook wel wat lekkers makenquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:37 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i
Zeehondenbont en artikelen verboden in België![]()
![]()
Gisteren nog naar voetbal geweest??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]goed dat ze artikelen verbieden.......
nee naar het theaterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gisteren nog naar voetbal geweest??
oja ik lees hetquote:
Ja volgens mij ook, hehe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Alweer he
toch ook al een keer eerder?
weekendje weg met mn vriendenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oja ik lees het
Misschien moet ik wat beter terug lezen
Ga je nog leuke dingen doen van 't weekend?
Ik loop zo in mijn pauze even naar de poelier voor iets kippigsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef borisz het volgende:
Golfer zal ook wel wat lekkers makenof wordt het de shoarma boer?
![]()
En nog een mailtje schrijvenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
weekendje weg met mn vrienden
morgenochtend naar Valkenburg, daar op de mountainbike crossen door de grotten, daarna naar Maastricht daar hebben we een hotelletje en zondagmdidag nog lekker zwemmen in Heijderbos
voordeel is dat ik vanavond een verjaardag heb en morgenochtend om 9 uur paraat moet zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weekendje weg met mn vrienden
morgenochtend naar Valkenburg, daar op de mountainbike crossen door de grotten, daarna naar Maastricht daar hebben we een hotelletje en zondagmdidag nog lekker zwemmen in Heijderbos
voordeel is dat ik vanavond een verjaardag heb en morgenochtend om 9 uur paraat moet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |