Twee van mijn drie katten drinken alleen maar uit de kraan. Niks bakkie, stromend water motten ze!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef Lips het volgende:
Hier wil er 1 altijd via mijn schoot in het fontijntje gaan zitten want dan wil mevrouw drinken. Je moet d'r eens zien kijken als ik niet snel genoeg de kraan aan zet +O
Als ze heen en weer blijven dralen doe ik idd ook de deur wel eens even helemaal dichtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb de mijne zo wel eens tijdje opgesloten op de plee. Was net klaar, glipt mevrouw naar binnen en wou niet weg. Toen de deur dicht ging wel, maar ik dacht van bekijk het even![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:59 schreef prupke het volgende:
muus ik dacht ff dat ik ons nol zag op foto 1
hier ff eten dacht nol..en wij testen hoe brutaal zon kat zou zijn
erg dus
[afbeelding]
worstebroodje
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar tante Puck kan door haar kont ademen en dat kunnen de andere twee weer niet.
Ik schoot echt in de lach...en dat terwijl ik hier in m'n uppie zitquote:
Snuggles: Chef, eikel, dikkop, geilequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef prupke het volgende:
fokke : meissie, overloper , slettebak
sukke: bouwvakker of houdini
sjefke : pavarotti of sjaffie (omdat hij echt kan zingen)
nolleke : kutjanus, etterbak, debiel, mongool )
Wat een prachtige foto, erg kunstzinnig!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:51 schreef Lotjeb het volgende:
Bij elke zwart-witte kat die ik hier smelt ik weer.....![]()
Gister hadden we hier in huis een kleine studio gebouwd... en mevrouw was er niet weg te slaan![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |