quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Jasza, jouw bovenste kat heeft ook zo'n vlekje op de neus
Wat leuk is als ze kwetteren en gelijk moeten gapenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef picobyte het volgende:
Ja die geluidjesen maar met hun staart kwispelen van frustratie, als ze op de vensterbank ziten
![]()
Of naar lichtjes op de muurquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Vava het volgende:
Van die geluidjes die ze ook maken als ze naar vogeltjes kijken![]()
Hahaha, ja dat is echt geweldig. Domme beestenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef picobyte het volgende:
Ik heb een laserpointer, das echt lol, proberen ze dat stipje te vangen en van hun pootjes te vegen, op de gebruikelijke onhandige manier.
Zo van ehh bah ga weg vies beestje.
Dat is zo lief, heb je geen filmpje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef tonja het volgende:
Genieten weer al die foto's. Wat gaat dit topic hard!
Loes had het gisteren razend druk want er moest de hele dag tegen de sneeuwvlokjes 'gekekkerd' worden.
Lieeeeffffquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is zo lief, heb je geen filmpje?
Ik post Moshi's kwetter filmpje weer even want dat is zo schattig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=p5Fncpk82Bc
(dat boodschappen karretje is trouwens nog steeds een van haar favoriete ligplekjes)
Aaaahhquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is zo lief, heb je geen filmpje?
Ik post Moshi's kwetter filmpje weer even want dat is zo schattig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=p5Fncpk82Bc
(dat boodschappen karretje is trouwens nog steeds een van haar favoriete ligplekjes)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:24 schreef Lief-visje het volgende:
vandaag heb ik mijn kat plukkie in moeten laten slapen omdat hij ernstig ziek was.
Hij had waarschijnlijk kattenleukemie.
Hij is 13 jaar geworden
[afbeelding]
enorm veel sterkte nog.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:24 schreef Lief-visje het volgende:
vandaag heb ik mijn kat plukkie in moeten laten slapen omdat hij ernstig ziek was.
Hij is 13 jaar geworden
[afbeelding]
Beetje laat, maar ook van mij sterktequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:24 schreef Lief-visje het volgende:
Hij is 13 jaar geworden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik nu al naar binnen
[afbeelding]
Zo liggen die van mij nou nooitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Ook maar ff spammen, vanmiddag genomen![]()
[afbeelding]
@ lief-visje: wat ontzettend sneu, sterkte
Lief he... zijn zus Winnie en broer Nelson.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo liggen die van mij nou nooit![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief he... zijn zus Winnie en broer Nelson.
Er loopt nog een derde rond en hij heet Herrie, maar die komt alleen als je eten hebt of op de wc zit![]()
Toevallig een meningsverschil met de belasting?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef Ole het volgende:
Werken? Daar steken we even een stokje voor??
[afbeelding]
gokje : je zit lekker op het toilet en de deur is niet helemaal dicht .. kat maakt deur open en komt gezellig kijken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief he... zijn zus Winnie en broer Nelson.
Er loopt nog een derde rond en hij heet Herrie, maar die komt alleen als je eten hebt of op de wc zit![]()
Zie nu pas je foto erbijZe houden idd afstand
![]()
Doet die zwart-witte van mij idd!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef prupke het volgende:
[..]
gokje : je zit lekker op het toilet en de deur is niet helemaal dicht .. kat maakt deur open en komt gezellig kijken?
(doen ze hier met 3 stuks)
of als de deur wel dicht is gaan ze aan de deur proberen te krabben mete als resultaat dat je vloerbedekking al een heel end stuk is
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef prupke het volgende:
[..]
gokje : je zit lekker op het toilet en de deur is niet helemaal dicht .. kat maakt deur open en komt gezellig kijken?
(doen ze hier met 3 stuks)
of als de deur wel dicht is gaan ze aan de deur proberen te krabben mete als resultaat dat je vloerbedekking al een heel end stuk is
Ik heb de mijne zo wel eens tijdje opgesloten op de plee. Was net klaar, glipt mevrouw naar binnen en wou niet weg. Toen de deur dicht ging wel, maar ik dacht van bekijk het evenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef Vava het volgende:
Doen ze hier ook als ik op de wc zit... en als ik dan de deur weer dicht doe willen ze weer naar buiten![]()
Als ik ze de kans geef dan zit ik op het toilet met fokke op mijn schouder , sukke springt op mijn schoot en nol springt op het fonteintje (waar hij laatst van afgedonderd is )quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef Lips het volgende:
Hier wil er 1 altijd via mijn schoot in het fontijntje gaan zitten want dan wil mevrouw drinken. Je moet d'r eens zien kijken als ik niet snel genoeg de kraan aan zet +O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |