Matthijs wilde volgens mij idd. een beetje van het gesprek af. Ik neem het hem niet kwalijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:20 schreef Mister1977 het volgende:
Hebben ze tijd over of zo?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:16 schreef Aoristus het volgende:
ik erger me dood aan dat irritante flikkertje, die Marc Marie zou eens wat zuiniger op zijn "gouden keeltje" moeten zijn (oftewel, gewoon z'n bek houden, dat hysterische gepiep is niet om aan te horen)
bij mij is het meer dat het door merg en been gaatquote:
Deze :quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
bij mij is het meer dat het door merg en been gaat
Misschien wil jij voor 'm piepenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:55 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Deze :![]()
plaatsvervangend
gaan over jouw post
, niet over Marc-Marie
![]()
Marc- Mariequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
bij mij is het meer dat het door merg en been gaat
Ik vond van wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:47 schreef arneaux het volgende:
Net de aflevering gemist helaas. Was t een beetje de moeite waard?
quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef Aoristus het volgende:
gadverdamme, weer dat irritante flikkertje, waarom tieft die Huybrechts niet gewoon op
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Aoristus het volgende:
O ja, dat is Tygo, ben ik ook niet zo dol op, maar liever hem dan dat vervelende flikkertje Hybrechts
Jaaaa, nu weten we wel dat je homofoob bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:16 schreef Aoristus het volgende:
ik erger me dood aan dat irritante flikkertje, die Marc Marie zou eens wat zuiniger op zijn "gouden keeltje" moeten zijn (oftewel, gewoon z'n bek houden, dat hysterische gepiep is niet om aan te horen)
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaaaa, nu weten we wel dat je homofoob bent![]()
Ik ben het helemaal eens met de man die dit schreefquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:02 schreef broer het volgende:
Grappig hoe Matthijs min of meer per ongeluk beflirt wordt door die violiste.
En Marc-Marie zou een stuk leuker zijn als hij eens wat zinnen af zou maken. Bijzonder irritant dat hij vijf zinnen start voor hij er eindelijk eentje afmaakt.
Zou ik me toch bijna vereerd voelen, zeg...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:15 schreef Aoristus het volgende:
Ik ben het helemaal eens met de man die dit schreef![]()
Normaal gesproken bepaalt een redactie toch vooral wie de gasten zijn en niet de presentator?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ik vervelend vind worden, is dat Van Nieuwkerk al z'n vriendjes uit zijn Parooltijd binnenhaalt.
Pathetisch hoe jij erbij wordt gehaald om zijn straatje schoon te vegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Zou ik me toch bijna vereerd voelen, zeg...
geneer je niet, het programma is er ook voor jouw behoefte van 19.30 tot 20.25quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Zou ik me toch bijna vereerd voelen, zeg...
Wie ben jij ook alweer? Ik wil je best hier vertellen dat ik een hekel heb aan MM Huybrechts, maar laten we het er dan daar over hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pathetisch hoe jij erbij wordt gehaald om zijn straatje schoon te vegen![]()
Dan onderschat je waarschijnlijk hoe dominant Van Nieuwkerk is. Hij is niet gekomen waar hij nu is door achterover te leunen en alleen maar suggesties van anderen over te nemen. Hij heeft vast een grote vinger in de pap.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:18 schreef broer het volgende:
Normaal gesproken bepaalt een redactie toch vooral wie de gasten zijn en niet de presentator?
Of ben ik nu naïef?
Hij heeft Talpa gebruikt om te onderhandelen met de VARA. Hij was namelijk al rond om naar JdM over te stappen, mondelinge toezeggingen gedaan en praatte intussen met de Vara, die hem toch graag wilde houden. Mathijs heeft t financieel oed voor elkaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan onderschat je waarschijnlijk hoe dominant Van Nieuwkerk is. Hij is niet gekomen waar hij nu is door achterover te leunen en alleen maar suggesties van anderen over te nemen. Hij heeft vast een grote vinger in de pap.
Leuk dat je het meldt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:18 schreef SunChaser het volgende:
Hij heeft Talpa gebruikt om te onderhandelen met de VARA. Hij was namelijk al rond om naar JdM over te stappen, mondelinge toezeggingen gedaan en praatte intussen met de Vara, die hem toch graag wilde houden. Mathijs heeft t financieel oed voor elkaar.
Ik ben nog steeds niet door hem gevraagd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ik vervelend vind worden, is dat Van Nieuwkerk al z'n vriendjes uit zijn Parooltijd binnenhaalt.
Maar heb jij iets zinnigs te vertellen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:30 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog steeds niet door hem gevraagd.![]()
Een reken maar dat we elkaar kennen uit die tijd.
Valt dus best wel mee, qua binnenhalen?
Dus omdat Mathijs niet meer weet wie je bent valt t binnenhalen van paroolvrienden wel meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet door hem gevraagd.![]()
Een reken maar dat we elkaar kennen uit die tijd.
Valt dus best wel mee, qua binnenhalen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:18 schreef SunChaser het volgende:
Hij heeft Talpa gebruikt om te onderhandelen met de VARA. Hij was namelijk al rond om naar JdM over te stappen, mondelinge toezeggingen gedaan en praatte intussen met de Vara, die hem toch graag wilde houden. Mathijs heeft t financieel oed voor elkaar.
Fout.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:24 schreef Aoristus het volgende:
Zeker, hij was vrij matig als Parool redacteur, maar daar zitten sowieso een stel ingeslapen figuren, ook Martin Bril komt daar vandaan.
Dan ben jij verkeerd geinformeerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:34 schreef golfer het volgende:
,verder klopt er niets van jue verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |