quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Tommeh het volgende:
Nee hij volgt hem helemaal niet. Ik kende het principe wel een beetje alleen het werkt niet!
lol thanksquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:17 schreef leroytje het volgende:
Super OP trouwens!!![]()
Ja ik zit nu al 3 minuten te staren, vandaar dat et zo lang duurde die reactie.
nee geintje, hij ziet er netjes uit, vooral het laatste plaatje
Model - Stylesquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Piovan het volgende:
Heb heel lang met 5 gedaan. Sinds vandaag eindelijk Sketchup 6 Pro.
Moet ik alleen uitvinden hoe ik scenes en verschillende stijlen fiks.
Ja kan goed kloppen jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:58 schreef Tommeh het volgende:
Ik ga zo verder met m'n projectje. Mijn eerste.
Xbox_360 - > Ik snap de followme tool wel, heb hem nu een paar keer gebruikt alleen misschien dat het bij een led van 3 mm niet werkt ofzo...
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:32 schreef s1mon het volgende:
Op ziet er zeker mooi uit
Hier een overzicht van het stadje dat ik aan het bouwen was:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07045/overzicht_stad.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik was van plan daar rechts een haven te bouwen, de verhoudingen kloppen alleen totaal niet meer. De brug is uitgangspunt, maar dan moeten de loodsen weer groter, huis weer kleiner, haven weer anders.. En ik weet niet eens hoe groot zo'n brug nou zal zijn. Dus of ik door ga met dit projectje weet ik niet.
Selecteer de component die je kleiner wilt maken en druk dan op S. De rest spreekt dan voor zichquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef Thomzic het volgende:
hallo allemaal!
Ben ook net begonnen met skretch up.
Heb alleen 1 probleem, hoe kan ik een component kleiner maken?
Voor de rest ziet het er goed uit wat ik hier allemaal tegen kom.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef Piovan het volgende:
weet iemand hoe je buizen in een ronde lijn maakt?
Ziet er erg mooi uit, bedankt! Ik heb hem nu dus, hij kan erafquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:39 schreef Xbox_360 het volgende:
@ s1mon:
Ik heb de onderkant van je boot gemaakt, dit is het resultaat. Ik heb em gelijk ff in het 3D Warehouse gezet.
[afbeelding]
Dit is de link:
http://sketchup.google.co(...)f6407d18b09c757201aa
Als je em hebt gedownload, haal ik em weer uit het 3D Warehouse.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef Kriebbel het volgende:
xbox; even bezig geweest met jou truck in een render programma:![]()
[afbeelding]
ziet er echt tof uit!
Best leuk voor een eerst projectquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb m'n eerste oefen projectje af.
[afbeelding]
Niet alle knopjes e.d. maar ik vind het wel weer even goed met dit ding
[afbeelding]
Ik weet ook niet waarom dat is eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Best leuk voor een eerst projectSnap alleen niet hoe het komt dat je zoveel lijntjes hebt bij elke ronding? Verder zou je nog anti-alias aan kunnen zetten via:
Window - Preferences - OpenGL
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom dat is eigenlijk.
AA kan ik niet veranderen om een een of andere reden![]()
Ik heb alleen de eerste optie, ik heb geen oude pc verder. Vreemdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als alles zo staat aangevinkt zou het er zo uit moeten zien. Het kan ook aan je pc liggen. Heb je een oude pc?
Eerst had ik dat ook. Toen heb ik SketchUp eraf gegooid (alleen het programma, niet m'n opgeslagen projecten) en opnieuw de setup gedownload en geïnstalleerd. Toen had ik de 4x anti-alias optie ineens wel. Mocht je het de moeite waard vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:05 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste optie, ik heb geen oude pc verder. Vreemd
jawel maar tegen het geweld van xbox is niemand opgewassenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef C10H14N2 het volgende:
Wat is het rustig zeg. Doet niemand meer sketchuppen?
thanksquote:Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef C10H14N2 het volgende:
Wat is het rustig zeg. Doet niemand meer sketchuppen?
Wel mooi gedaan op zich Xbox, maar je ziet inderdaad de linker knop bijna niet. De tegeltjes kloppen wel precies, kwa spiegeling enzo.. Op hoeveel spiegeling heb je die gezet?
lolquote:Op maandag 29 januari 2007 15:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
jawel maar tegen het geweld van xbox is niemand opgewassen
Ik maak gewoon screenshots. Alleen als je het gaat renderen zit er een directe save-functie op waarbij je ook je map kan instellen waar je de plaatjes in wilt hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:19 schreef Devolution het volgende:
Ik ben bezig met mijn laptop. heb het onderste deel al klaar, het scherm moet ik nog doen. Ik zal het zometeen wel even posten. Maken jullie gewoon een screenshot of zit er een speciale functie in Google Sketchup voor zoiets?
Plugins - Podium - Showquote:Op maandag 29 januari 2007 18:23 schreef Devolution het volgende:
Oh ik heb het al gevonden.
[afbeelding]
Waar kan ik trouwens die plugin activeren? Kan het nergens vinden.
ja dat las ik ook al in die readme, maar waar staat 'plugins' danquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef Devolution het volgende:
[..]
ja dat las ik ook al in die readme, maar waar staat 'plugins' dan![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |