Thanksquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef fokME2 het volgende:
Heb het nog niet bekeken, maar jou werk verdient wel een complimentje![]()
Zit er standaard bij als je het programma opstartquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:36 schreef ThaRooP het volgende:
Ziet er wel netjes uit, zijn hier ook tutorials voor te vinden ?
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:23 schreef Isegrim het volgende:
Dit is trouwens erg leuk om bijvoorbeeld een nieuwe inrichting uit te testen ofzo.
Tja, aan al die lijntjes is weinig te doen. Maar er zitten standaard bij Google SketchUp een hoop texturen. Je kan ze ook zelf maken en dan in de map 'Materials' zetten, maar dan moet het plaatje wel de goede afmetingen hebben. Dat rooster van de subwoofer heb ik bijvoorbeeld met paint gemaakt. Maar standaard zijn er al texturen zoals: gras, spaanplaat, metaal, tegels enz. Kijk hieronder maar eensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef droks het volgende:
Ziet er wel hendig maar cartoonachtig uit, zal het eens proberen als ik m'n pc weer heb.
Is volgens mij altijd al van Google geweest, het is ook niet echt nieuw meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heeft Google Sketch Up overgenomen? Eerder liep hier ook een topic over Sketch Up.
het is door google over genomenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:35 schreef droks het volgende:
[..]
Is volgens mij altijd al van Google geweest, het is ook niet echt nieuw meer.
Ik heb het nog niet gebruikt, probeer zoveel mogelijk zelf te makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:06 schreef dop het volgende:
lol best handig soms de 3d warehouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |