Is ook wetenschappelijk bewezen inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.![]()
Same here. Jammerlijke gang van zakenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef SoupNazi het volgende:
En de tv is uit. Kutscheids.
je hebt wat staan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kom op ook effe de 4-1 en ik ben happy.
das helemaal niet waar. heb je de eerste helft niet gezien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Alleen maar zingen als je voorstaat.
WTF is er mis met Kozakken Boysquote:
Jammer voor je.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef SoupNazi het volgende:
-
Ja, toen hoorde ik alleen maar GAE.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
das helemaal niet waar. heb je de eerste helft niet gezien?
Ik zet hem op 10 op het moment van de pingel, en was de tussenstand nog aan t verwerken.... Sinds ik hem aan heb wint lucky psv...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef pekel het volgende:
Was te verwachten uiteraard dat PSV doorging. I don't give a fuck anyway. Ajax en/of PSV zullen toch in de KNVB-grabbelton mogen grabbelen. Het is wel ontiegelijk sneu hoe van Dongen bezig was vanavond. En dat de KNVB een vooronderzoek gaat starten jegens Mike Snoei en Jurrie Koolhof is nog sneuer. Het zegt mij genoeg over de vervuiling van het Nederlandse voetbal.
Ik ga verder zappen. Tot vanavond bij de (eigenlijk al bekende) loting.
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.quote:
ik hzad 'm al op negen staanquote:
Nix, alleen die naam is zo... zo... Kozaksquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF is er mis met Kozakken Boys
Nee dat doen je psv vriendjes welquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.
cabron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |