deel 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
dat dit topic nog een deel 2 krijgt, had ik gister niet kunnen bedenken
![]()
Nee ze krijgen een penalty in die zelfde minuutquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dan GAE die er in de laatste minuut van de 2e verlenging er door een schitterende omhaal met de winst vandoor gaat.
Dat zie ik idd nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef StarGazer het volgende:
Het is nog ff wachten totdat een Go Ahead speler rood krijgt
Zo jij bent stoerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
Alleen al om die frusti Ajaxfans hier te pesten hoop ik dat PSV wint![]()
Hopen dat PSV wint tegen de Eagles.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
Waarom frusti? Ik ben gewoon voor de underdog.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
PSV heeft het alleen-recht op penaltiesquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee ze krijgen een penalty in die zelfde minuut
Maakt me geen moer uit ouwequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
Was je heus niet geweest als het Ajax - GAE was geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom frusti? Ik ben gewoon voor de underdog.
Oh ja is ook zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft het alleen-recht op penalties.
Underdogsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom frusti? Ik ben gewoon voor de underdog.
Nee, omdat ik in wedstrijden met Ajax voor Ajax ben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Was je heus niet geweest als het Ajax - GAE was geweest.
ach ja, doen ze anders nooitquote:
Voor hem is het niet ergquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef SoupNazi het volgende:
Kut, niet ax.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wij PSV fans weten ook wel dat we slecht spelen.
Onder zijn scheidspakjequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef pekel het volgende:
Heeft van Dongen z'n PSV-shirt al aangetrokken?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Check al die amsterdammers.Damn triest.
Pleur ff op met jullie gezeik.
Kluivert stopt altijd als er iets ernstigs aan de hand is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef twi het volgende:
Wie had 't anders verwacht van PSV dan? Ze zouden nog doorspelen als er een speler met een hartverzakking in elkaar stort
Engelse sfeerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
Ik droom er nog steeds eens van om een wedstrijd van de GAE te bezoeken. Deventer is een geweldige stad, de Adelaarshorst is een brijlant stadion, de club heeft een geweldige historie, er is een fanatieke aanhang. GAE is gewoon een vette club.
Huh?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op boeruhhh! Kam-pi-oe-nuh, kampi, kampioenuh!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Urvin het volgende:
PSV zet hun joker in........
Culinade scheidsrechter.
Maar heel veel sjappies in t stadionquote:
Waarom zou je dat willen. Het is de enige club die op Europees niveau nog een beetje kan makenquote:
Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben NAC-fan, schijnt wel een 'historie' te hebben, maar boeiend, GAE is gewoon een prachtige club.quote:
Kans tegen Arsenal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen. Het is de enige club die op Europees niveau nog een beetje kan maken![]()
Volgend jaar tijdens deze ronde krijg je dan de vraag:quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Longmen het volgende:
PSV krijgt straks bij de penalty's na de verlenging er ook 6 ipv 5.![]()
De kijker mocht dat nl. sms'en.
Go Ahead hoort er gewoon bij. Punt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
Ik droom er nog steeds eens van om een wedstrijd van de GAE te bezoeken. Deventer is een geweldige stad, de Adelaarshorst is een brijlant stadion, de club heeft een geweldige historie, er is een fanatieke aanhang. GAE is gewoon een vette club.
In een paar vakken misschien, altijd een topsfeer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar heel veel sjappies in t stadion![]()
Wel een leuke stad en stadion idd
Ik ben het met mezelf eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |