Mwah, denk het nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden dat Huub naar die werkkamer gaat waar de sjaggo's zitten.
Valt wel mee, heb 2,5 dagen gemist. Maar Nena is wel vaker overgestapt naar deze groep. Zou nu definitief kunnen zijn, maar ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de afgelopen tijd te weinig hebt gekeken.
Ilona is geen moeder toch? Ze kent dat gevoel dus niet, misschien dat ze het daarom zeiquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Achteraf wel humor dat Ilona aan tafel zei dat ze Nena ziet als haar jongere zusje...
Ze is 25 jaar ouder, wat nou jonger zusje![]()
Betwijfel of er bij hem wel drank bij nodig is om zoiets te erkennen...ze stond toch vanaf het prille begin als een blok achter hem, wie zou dat niet enorm waarderen in zo'n slangenkuil?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Sylvia: "Zonder jou was ik echt nergens. Jij hebt me echt uit dat dal gehaald, daarom hou ik ook zo van je"
En dat vind ik dan weer zo geweldig aan Huub, dat hij dat gewoon zegt. Ook al spreekt de drank ook natuurlijk.
nee die blijft echt wel bij Nenaquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden dat Huub naar die werkkamer gaat waar de sjaggo's zitten.
Ik heb 'm binnen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Gert heb je het filmpje al binnen/gezien?
En Sylvia bromde wat relativerends met haar doorrookte stem?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Sylvia: "Zonder jou was ik echt nergens. Jij hebt me echt uit dat dal gehaald, daarom hou ik ook zo van je"
Als ze lachen is dat altijd om hun eigen suffe grappies.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die negativiteit de héle tijd... avond aan avond... die mensen moeten doodmoe zijn, dat kan niet anders.
Ik verwacht ook nog wel een confrontatiequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'm binnen!
Maar ik durf eigenlijk niet goed te gaan kijken.. verwacht nog een confrontatie tussen Huub en ??
En Huub en Nena vind ik ook wel interessant om te volgen.
Ik bewaar het lekkers nog even.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef kijhart het volgende:
Hoor die nathanael
"Ik ga daar een goeie naam voor verzinnen." "deze people"
Het is mensen nl MENSEN!
Ik denk eerder op Bartquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
Is Satanael soms verliefd op Huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |