2e keer de mist in gaan, kopenhagen iemandquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik neem niet aan dat ze voor een tweede keer de mist ingaan daar.
quote:'Transfer Rosales volgende week officieel'
Vrijdag 26 januari, door SV, Amsterdam, 10.47u GMT+01.00, Clarin
In de Argentijnse krant Clarin vertelt financieel bestuurder Héctor Grinberg van River Plate dat begin volgende week verwacht wordt dat de transfer van Mauro Rosales afgehandeld is.
Hij bevestigt ook dat Ajax en River Plate aan akkoord hebben bereikt over de transfer. 'De transfer is rond. Alleen van Lavezzi hebben we geleerd dat we niets bekend maken tot het moment er getekend is', aldus Grinberg. De beursnotering van Ajax veroorzaakt volgens de CFO veel vertraging, omdat er meer papierwerk aan te pas komt.
Rosales tekent aanstaande maandag of dinsdag een contact voor twee tot drie jaar bij River Plate, aldus Grinberg. Een transfersom is vooralsnog niet bekend gemaakt.
Laatste wedstrijd van Maxwell in Ajax-shirt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zei men dat twee jaar geleden ook niet?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Zeker even wezen kijken of Ajax de tekenpremie al had overgemaakt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Volgens mij iets van 5 miljoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar voor hoeveel is Rosenberg eigenlijk gekocht door Ajax? Ik vind 2,5 mln voor hem nl niet veel.
Dat is waar. Alleen vind ik het best een goede voetballer, maar niet als buitenspeler.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is destijds voor 5 miljoen Euro gekocht, dus Ajax levert de helft in. Toch ben ik blij dat hij nu weg is voor 2,5 miljoen Euro, want anders zat hij toch maar een beetje duur op de tribune.
Xavi mag best komen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef Pritt het volgende:
Een topic of 10 geleden opperde ik dat Boukhari wel eens naar AZ zou kunnen gaan.
Ik hoop dat de nieuwe middenvelder geen Spaanse verrassing wordt.
Dat is een Braziliaan Portugees, pannekoek!quote:
Omdat ie daar aan het ballen is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een spaanse verassing?
Het is toch echt een braziliaan/portugees
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat ie daar aan het ballen is.![]()
Dat het een portugees is wist ik ook nog net!![]()
Maar die mag van mij naar amsterdam komen.![]()
Ja kan een leuk elftal maken met alle oud-Ajacieden bij AZ, Feyenoord en PSV.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boukhari naar az. Nog een Ajacied daar
In elk geval een verassing uit spanje aangezien hij daar nu zit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |