Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Heitinga gaat weer terug naar achter jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?
Verrassend, denk dat iedereen dat nu zietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik druk op F5 en krijg in de header dezelfde Rosenberg-foto te zien als ik er onder postte![]()
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?
Oh ja met het vertek van Grygera natuurlijk... Zou t kunnen. Maduro vaste bankzitterquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga gaat weer terug naar achter ja![]()
Davids voor maduro idd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.
Roger hebben we ook nog... (Krohn Deli tel ik al niet meer mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeftquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Zijn er uberhaupt bronnen voor het Davids-gerucht?
Ik was Roger helemaal vergeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Roger hebben we ook nog... (Krohn Deli tel ik al niet meer mee.En Urbi speelt ook steeds vaker op een plek waar Edgar kan spelen)
Dus niemand heeft hem zien lunchen met Van Geel?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeft
Van Geel drinkt toch alleen koffie met de nieuwe aanwinsten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus niemand heeft hem zien lunchen met Van Geel?![]()
In de Koffieshop?quote:
Uiteraard.quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen Rosenberg erin staat![]()
Geen vriend maar een familielid en die heeft het meestal 10 van de 10x goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeft
Nou dan komt davids naar ajaxquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Geen vriend maar een familielid en die heeft het meestal 10 van de 10x goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |