Gabri-Davids-Sneijderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:25 schreef Cheiron het volgende:
Wie zou hij dan eigenlijk uit de basis moeten spelen? Gabri? Zonde zeg
Heitinga?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:25 schreef Cheiron het volgende:
Wie zou hij dan eigenlijk uit de basis moeten spelen? Gabri? Zonde zeg
Vrije transfer dan maar?quote:"Edgar Davids is set to leave Spurs to rejoin his first club, Ajax. The midfielder has six months left on his GBP 47,000-a-week contract and Spurs are happy to let him leave for free to reduce their wage bill." Een passage uit de Express Newspapers in Engeland van vandaag.
heit naar de verdediging.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga?
3-4-3 kan je zo spelen:
Heitinga
Gabri-Davids
Sneijder(Perez)
Wereldmiddenveld hoor![]()
Dat is erg zonde ja. Die wedstrijd zouden we hem goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef koningdavid het volgende:
Wel jammer dat hij niet mag spelen tegen Bremen.![]()
Kan ook jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
heit naar de verdediging.
Gabri
Sneijder-Davids
Perez
Nog leuker.
Dat Buys ze benen breekt in een duel met Edje zou erg mooi zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef BoNi het volgende:
Nu krijg ik nog meer zin in 4 februari!!
Edgar Davids vs. Danny Buijs....!![]()
Ik ga er nog niet vanuit dat hij daadwerkelijk komt......
Hahah idd, tien keer zeggen dat je er niet vanuit gaat maar intussen wel al dromen over het elftal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Fuck nu ga ik er toch al vanuit dat hij komt
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
HeitingaOgararu - Stam - Grygera
Davids
Gabri - Sneijder
Perez
De Mul - Huntelaar - Leo
![]()
of Edgar tegen zijn neefje lorenzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef BoNi het volgende:
Nu krijg ik nog meer zin in 4 februari!!
Edgar Davids vs. Danny Buijs....!![]()
Ik ga er nog niet vanuit dat hij daadwerkelijk komt......
Soow, dan kan die na de wedstrijd meteen het zwembad in voor duiklessen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Hij mag van mij alleen komen als hij deze bril weer gaat dragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |