quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef antiroos het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen :-)
The Magic Numbers dus...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren vroeg ik hier min of meer of de Eurosonic versie van The Magic Numbers - Take a chance gedraaid kon worden, en luister nu eens naar 3FM !
Geweldig, echt mooi deze versie
Zelfbevlekkingquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
Michiel over FOK (Roel_Jewel & TheVulture)
Camille Jones Ft. Anne - The Creeps (VeenstraVeenstra Remix)
Ik zal ze even in de bovenste even in de OP gooien.
The Magic Numbers, De Kaiser Chiefs en Good Things End zijn volgens mij erg goede kandidaten om in aanmerking te komen voor de 3FM Megahit! Morgen weten we het.quote:
Ik zou het echt niet weten, wat is Six pack überhaupt?quote:tweede vraag blijft staan
Voor Good Things End zou ik het wel ontzettend gaaf vinden... die stem is zoquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Magic Numbers, De Kaiser Chiefs en Good Things End zijn volgens mij erg goede kandidaten om in aanmerking te komen voor de 3FM Megahit! Morgen weten we het.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
Daar kan ik mij wel in vindenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Magic Numbers, De Kaiser Chiefs en Good Things End zijn volgens mij erg goede kandidaten om in aanmerking te komen voor de 3FM Megahit! Morgen weten we het.
[..]
Pluspunt, ze komen uit Nederland en dan heeft zo'n groep direct een streepje voor bij mij, daarnaast is het inderdaad een erg lekker liedje en wat een stem heeft die dame!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Good Things End zou ik het wel ontzettend gaaf vinden... die stem is zoen dat liedje is
Zwaar bedankt man! leuke fragmenten hoor, zeker de eerste is top. The Creeps is gewoon een vette plaat, ben benieuwd of MunZ inmiddels ook om is. De Anne versie is stoer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
Okay dan!quote:
Tsja, dat is deze week helaas wel pijnlijk duidelijk geworden!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar ja, die 3FM-ers hebben een afwijkende manier van megahit vinden, dus ik help je hopen
Henk en Rob kon ik wel waarderen, de show van Ruud was vaak wel leuk, maar als persoon, ehhh.... het zou nooit een vriend van mij wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom: sfeer bij 3FM beter na vertrek Ruud, Henk en Rob
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog zo'n geweldige plaat. Wat een optreden was dat, Faithless live @ Pinkpop 2002.
Me 2quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk rijtje was dit in de auto:
[..]
[..]daar was ik bij
ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk rijtje was dit in de auto:
[..]
[..]daar was ik bij
Ruud is volgens mij een ontzettende eigenwijze eenling, kan mij voorstellen dat dat niet lekker ligt 'n de groep'. En Rob en Henk waren natuurlijk de ouderen, misschien dat de jongeren het ook moeilijk vonden om met ze op te schieten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom: sfeer bij 3FM beter na vertrek Ruud, Henk en Rob
ruud met zn quasi principesquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ruud is volgens mij een ontzettende eigenwijze eenling, kan mij voorstellen dat dat niet lekker ligt 'n de groep'. En Rob en Henk waren natuurlijk de ouderen, misschien dat de jongeren het ook moeilijk vonden om met ze op te schieten.
Maar ja, wat weet ik ervan
ruud maakte gewoon een kutprogramma, z'n sidekicks waren stukken beter dan hij!quote:
nou ik kon Ruud opzich wel waarderen..... alleen waar hijn altijd opgaf over de muziek op 3FM en toen ineens koos voor hitfabriek 538quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ruud maakte gewoon een kutprogramma, z'n sidekicks waren stukken beter dan hij!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef evert het volgende:
toch was het hoogtepunt van vandaag echt Tjibbe! (tussen 4 en half 5 bij Coen en Sander), de grootste twarres fan die uit zijn dak ging dat twarres weer bij elkaar komt (Mama, Mama!)
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
Hey, waar is B.A. Trix eigenlijk? Corton is er.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
Jij alweer...Zit jij ook wel eens niet hier??quote:
dat lijkt mij wel iets om naar uit te kijken iddquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef Rhanna het volgende:
Waaaaa nog maar 6 dagen tot ik Badly Drawn Boy zie op het podium @ paradiso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |