Nu werkt ie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou van een kruisje moet GAE wel moeten kunnen winnen.
Maar helaasch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Roda - Jong AZ lijkt me nu toch wel spannender om naar te kijken.
Twente-Nac gister ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Roda - Jong AZ lijkt me nu toch wel spannender om naar te kijken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef Os__ het volgende:
Vooral voor een club die zo'n drama coach heeft.
Snoei doet het goed hoor in Deventer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef Os__ het volgende:
GAE speelt nog best netjes. Vooral voor een club die zo'n drama coach heeft.
Heb je hem bij Sparta gezien? Die man kende 2 taktieken. Alle ballen op Koevermans of in de laatste 10 minuten Schenkel in de spits en alle ballen op Schenkel of Koevermans.quote:
Koevermans is dan ook een balvaste spits die gewoon veel beter was dan de rest van de Sparta selectie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Os__ het volgende:
[..]
Heb je hem bij Sparta gezien? Die man kende 2 taktieken. Alle ballen op Koevermans of in de laatste 10 minuten Schenkel in de spits en alle ballen op Schenkel of Koevermans.
Inderdaad. Prachtig shirt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wel jammer dat Go Ahead niet in het befaamde rood geel speelt.
Ja met Mustapha Riga en vdBergh was de selectie inderdaad erg mager voor 1e divisie begrippen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Koevermans is dan ook een balvaste spits die gewoon veel beter was dan de rest van de Sparta selectie.
Riga en vdBergh kregen toen ook genoeg ruimte om mee te voetballen. Dat je zegt dat alle ballen op Koevermans gingen is gewoon overdreven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Os__ het volgende:
[..]
Ja met Mustapha Riga en vdBergh was de selectie inderdaad erg mager voor 1e divisie begrippen.
Ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:08 schreef HumbertoT het volgende:
Zijn de go ahead supporters nog te horen?
Feit blijft is dat hij er niet in is geslaagd te promoveren met een team dat veruit de meeste kwaliteit van de 1e divisie had. En dat hij meer aan het zeuren was met het bestuur dan met zijn team bezig te zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Riga en vdBergh kregen toen ook genoeg ruimte om mee te voetballen. Dat je zegt dat alle ballen op Koevermans gingen is gewoon overdreven.
http://www.tien.tv/ edit is niet live geloof ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef HumbertoT het volgende:
Heeft iemand een link zodat de wedstrijd live op internet te volgen is??
hm abonnement voor nodig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/ edit is niet live geloof ik
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
Nog geen doelpunt?
Zeker als je kijkt naar de inzet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Messenga het volgende:
Ik vind GAE beter spelen dan PSV, objectief bekeken.
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef HumbertoT het volgende:
Goed bezig. Als ik het zo lees zit een penal voor de eagles in de 90e minuut er niet in met deze scheids>
Daar vrees ik ook voor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Suijk het volgende:
Ach PSV zet straks even aan, scoort 2x en doet het dan weer rustig aan.
wel scheids is nou geen graftakquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Pritt het volgende:
En die scheids is echt een graftak.
die kans is wel groot ja , of heel geniepig met 1-0 door ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Suijk het volgende:
Ach PSV zet straks even aan, scoort 2x en doet het dan weer rustig aan. Je hoeft geen 8 goals te maken om door te gaan.
Dat zou het slechtste scenario zijn. Aangezien ik ook nog geld heb in gezet op een overwinning van psv met 2 goals verschil. Maar ik vind het ook best als ze verliezenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die kans is wel groot ja , of heel geniepig met 1-0 door ofzo.
Kan maar zo eens anders zijn. Remember Wageningen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Gaat lekker![]()
Ach, het je leert eraan wennen dat het altijd wel goed komt
Je begint er ook aan te wennen dat het spel niet om aan te zien is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Gaat lekker![]()
Ach, het je leert eraan wennen dat het altijd wel goed komt
Probeer je hiermee toch niet te insinueren dat de wedstrijd van gisteren eyecandy was?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je begint er ook aan te wennen dat het spel niet om aan te zien is?
duits voetbalquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Nashje het volgende:
GO AHEAD EAGLES
De club die duits voetbal weet aan te pakken
Niet meer dan 1 %.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat me opvalt is dat PSV nog niet heeft gescoord.Maar het is dalijk zeker opvallend als PSV na 90 minuten nog niet heeft gescoord.
Alleen de kans zal niet meer dan 10% zijn dat dit gebeurd.
Dat is waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef HumbertoT het volgende:
Waarschijnlijk, maar in ieder geval met opgeheven hoofd naar huis in dat geval.
Vind je het spel van PSV aanvallend?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Probeer je hiermee toch niet te insinueren dat de wedstrijd van gisteren eyecandy was?
Heb ik het over de wedstrijd van gisteren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Probeer je hiermee toch niet te insinueren dat de wedstrijd van gisteren eyecandy was?
Nee, daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik het over de wedstrijd van gisteren?
Dit vind ik van de wedstrijd:quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vind je het spel van PSV aanvallend?
quote:PSV speelt nu op 50% of minder. Eagles speelt op 200%. Eagles is straks op. PSV zet even aan. PSV wint met een nulletje of 3.
Dat was het ook. Maar het kan schijnbaar nog ergerquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:52 schreef twi het volgende:
Ik maar denken dat Ajax gisteren pover was
Dat niet maar tevreden mogen ze hoe dan ook wel zijn.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat niet maar tevreden mogen ze hoe dan ook wel zijn.
Welk effect is dat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Nashje het volgende:
Het koeman effect begint te werkenOleee olee
Zeer matige trianer. Is er iets bij PSV wat echt alleen aan hem te danken is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Nashje het volgende:
Dat wel dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat niet maar tevreden mogen ze hoe dan ook wel zijn.
Nog niet, maar nu mogen ze nog tevredener zijn!quote:
10 euro van niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Ach we winnen nog wel
eg nie..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Ach we winnen nog wel
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Nashje het volgende:
Dat lukt nooit, PSV heeft Gomez.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop op verlengingen en dan PSV met pingels eruit.
dat lijkt mij ook, al moet ik zeggen dat mijn cluppie nu de kluts kwijt zou zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Ach we winnen nog wel
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zie het al weer, scheids weet de uitslag alWedden dat er een penalty voor psv komt?
quote:
Hij doet z'n armen omhoog om de bal niet te beroeren, lijkt het mij. Verdedigers weten na al die rare penalties met handsballen niet meer waar ze hun armen moeten houdenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Againzender het volgende:
duidelijke pingel lijkt mij, hoezo: loodzwaar gestraft?
is een mooie club hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuicht bij de 1-0 van GAE![]()
Jankerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuicht bij de 1-0 van GAEJe gaat me niet wijsmaken dat dat allemaal Deventenaren zijn...
we hebben er al 1 gehad!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Suijk het volgende:
Op naar penalties!
Nope, maar ik zie het altijd zakelijk spelende PSV graag eens op hun plaat gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuicht bij de 1-0 van GAEJe gaat me niet wijsmaken dat dat allemaal Deventenaren zijn...
Je capslock staat aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef mroijjoijoi het volgende:
IS DIT NU EEN PENALTY?????
Nee, allemaal mensen die PSV kut vinden. En dat is niet alleen omdat ze altijd winnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tien heeft die dikke ook weer gevonden![]()
Als je gewoon je armen langs je lichaam houd is er niks aan de hand. Dit was gewoon dom?? Waarom gooit ie ze de lucht in (de meest logische plek waar de bal heen zou gaan)quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Hij doet z'n armen omhoog om de bal niet te beroeren, lijkt het mij. Verdedigers weten na al die rare penalties met handsballen niet meer waar ze hun armen moeten houden
en of..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Longmen het volgende:
Lucky PSV
Nee, de rest van Nederland (regio Eindhoven uitgesloten).quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuich bij de 1-0 van GAEJe gaat me niet wijsmaken dat er op dit forum zoveel Deventenaren zitten.
amenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Nope, maar ik zie het altijd zakelijk spelende PSV graag eens op hun plaat gaan![]()
Leg uit? Het is de beker, PSV wordt kampioen dus is toch al geplaatst voor Europees voetbal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die mensen die juichten bij de 0-1Slecht voor het Nederlandse voetbal ja!!!!!111111111
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nee, allemaal mensen die PSV kut vinden.Ajax-fans. En dat is niet alleen omdat ze altijd winnen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg uit? Het is de beker, PSV wordt kampioen dus is toch al geplaatst voor Europees voetbal.
Je bedoelt een geblesseerde keeper die buiten de 16 ligt terwijl PSV rustig doorvoetbalt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Nu nog een vrije trap die van richting veranderd wordt en PSV is verder![]()
Toevallig ooit gehoord van sarcasme?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg uit? Het is de beker, PSV wordt kampioen dus is toch al geplaatst voor Europees voetbal.
Die vent in het publiek die komt tijdens de samenvatting van PSV / live wedstrijden tele 2 meestal ook in beeldquote:
Ja hoor, ik ben een Ajaxfan met als signature "Olé FC Groningen"quote:
Cynismequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit Deventer!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Boerruuuuuuuh boerruuhhh boeruuhhh
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die mensen die juichten bij de 0-1Slecht voor het Nederlandse voetbal ja!!!!!111111111
Welnee, dat zouden ze nooit doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt een geblesseerde keeper die buiten de 16 ligt terwijl PSV rustig doorvoetbalt?
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toevallig ooit gehoord van sarcasme?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben een Ajaxfan met als signature "Olé FC Groningen"
Je hebt net zoveel verstand van voetbal als van doortastend begrijpend lezen
Dat is de PSV-oerstrijderquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die vent in het publiek die komt tijdens de samenvatting van PSV / live wedstrijden tele 2 meestal ook in beeld![]()
Het was anders wel een 100% terechte penaltyquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef MaxC het volgende:
Dit is toch niet meer normaal hoeveel penalty's PSV altijd krijgt![]()
Daar heeft hij het toch niet over.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was anders wel een 100% terechte penalty.
1) Gilissen kreeg de bal tegen de hand aangeschoten. 2) Het was geen scoringskans voor PSVquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was anders wel een 100% terechte penalty.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef dronkeykong het volgende:
Vind dat Koeman meer strijdkrachten moet kopen!!!
Philips moet toch zijn producten op een of andere manier kwijt zien te rakenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef MaxC het volgende:
Dit is toch niet meer normaal hoeveel penalty's PSV altijd krijgt![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef pekel het volgende:
Ik wacht op de SMS-balk onder in beeld. "Hoeveel strafschoppen zal PSV nog krijgen? SMS STR 1 voor 1 strafschop, SMS STR 2 voor 2 strafschoppen of SMS STR 3 voor 3 strafschoppen naar 4040, en maak kans op kaarten voor de bekerfinale tussen PSV en Ajax!"
Ik wacht op de SMS-balk onder in beeld. "Hoeveel strafschoppen zal PSV nog krijgen? SMS STR 1 voor 1 strafschop, SMS STR 2 voor 2 strafschoppen of SMS STR 3 voor 3 strafschoppen naar 4040, en maak kans op kaarten voor de bekerfinale tussen PSV en Ajax!"
Zou me niets verwonderen iigquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef pekel het volgende:
En dan GAE die er in de laatste minuut van de 2e verlenging er door een schitterende omhaal met de winst vandoor gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef Longmen het volgende:
Dit wordt verlengen!
Die Babel, godsamme, kan ook niets. Hij met "Ik ben een centrumspits"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |