quote:
Hij doet z'n armen omhoog om de bal niet te beroeren, lijkt het mij. Verdedigers weten na al die rare penalties met handsballen niet meer waar ze hun armen moeten houdenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Againzender het volgende:
duidelijke pingel lijkt mij, hoezo: loodzwaar gestraft?
is een mooie club hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuicht bij de 1-0 van GAE![]()
Jankerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuicht bij de 1-0 van GAEJe gaat me niet wijsmaken dat dat allemaal Deventenaren zijn...
we hebben er al 1 gehad!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Suijk het volgende:
Op naar penalties!
Nope, maar ik zie het altijd zakelijk spelende PSV graag eens op hun plaat gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuicht bij de 1-0 van GAEJe gaat me niet wijsmaken dat dat allemaal Deventenaren zijn...
Je capslock staat aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef mroijjoijoi het volgende:
IS DIT NU EEN PENALTY?????
Nee, allemaal mensen die PSV kut vinden. En dat is niet alleen omdat ze altijd winnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tien heeft die dikke ook weer gevonden![]()
Als je gewoon je armen langs je lichaam houd is er niks aan de hand. Dit was gewoon dom?? Waarom gooit ie ze de lucht in (de meest logische plek waar de bal heen zou gaan)quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Hij doet z'n armen omhoog om de bal niet te beroeren, lijkt het mij. Verdedigers weten na al die rare penalties met handsballen niet meer waar ze hun armen moeten houden
en of..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Longmen het volgende:
Lucky PSV
Nee, de rest van Nederland (regio Eindhoven uitgesloten).quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dlebrok het volgende:
Triest, al dat gejuich bij de 1-0 van GAEJe gaat me niet wijsmaken dat er op dit forum zoveel Deventenaren zitten.
amenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Nope, maar ik zie het altijd zakelijk spelende PSV graag eens op hun plaat gaan![]()
Leg uit? Het is de beker, PSV wordt kampioen dus is toch al geplaatst voor Europees voetbal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die mensen die juichten bij de 0-1Slecht voor het Nederlandse voetbal ja!!!!!111111111
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nee, allemaal mensen die PSV kut vinden.Ajax-fans. En dat is niet alleen omdat ze altijd winnen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg uit? Het is de beker, PSV wordt kampioen dus is toch al geplaatst voor Europees voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |