Nee hoor. Heb het er helemaal mee gehad. Al dat gekut door een hoop kutusers. Echtquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Over een week komt Dizer weer terug in SC en doet 'ie weer alsof alles geacteerd was.!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb het er helemaal mee gehad. Al dat gekut door een hoop kutusers. Echt!
Doei
(behlave Svensational.. die blijft tof )
Zolang dat topic maar "nicht" getiteld wordtquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Niet getreurd, kinders. Weet je wat? We maken er gewoon een heerlijk topic van en dan maken we alsnog een feestelijke OP voor topic #1001. Wat denken jullie daar van? Lijkt jullie dat niet mieters? Dan nodigen we onze oude ShowChat-vriendjes en -vriendinnetjes uit en maken we er een spetterend knalfuif van. Met Jip en Janneke-champagne, rozijntjes en zoute pinda's.
Ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zolang dat topic maar "nicht" getiteld wordt![]()
Snap je 'em?![]()
Hij opent SC en verlaat SC met typefouten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb het er helemaal mee gehad. Al dat gekut door een hoop kutusers. Echt!
Doei
Zeg dat tegen je collega.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Lieverds, waar is jullie gevoel voor humor
Moet ik zwemkleding mee?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Niet getreurd, kinders. Weet je wat? We maken er gewoon een heerlijk topic van en dan maken we alsnog een feestelijke OP voor topic #1001. Wat denken jullie daar van? Lijkt jullie dat niet mieters? Dan nodigen we onze oude ShowChat-vriendjes en -vriendinnetjes uit en maken we er een spetterend knalfuif van. Met Jip en Janneke-champagne, rozijntjes en zoute pinda's.
Ja, je wordt gewoon weer netjes in SHO gedropt. Ook krijg je een puntzakje met heerlijke snoep mee, zodat je tijdens de terugreis nog even lekker kan 'nasnoepen'. Het zal een doldwaas topic worden, die #1001. Ik heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moet ik zwemkleding mee?
Word ik wel thuisgebracht?
Het wa wa wee wah plaatje van Buupquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Lieverds, waar is jullie gevoel voor humor
Enne, het is nog niet verloren. Ik gooi jullie maaksels met alle liefde in de OP!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, zullen we dit topic dan maar als verloren beschouwen?
Bedoel je die van die taart? Die is niet gepost door Bupa!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het wa wa wee wah plaatje van Buup!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou inderdaad, het slaat totaal dood hier.
Zo komen we nooit bij #1000
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doei
Misschien moet je eens wat meer posten dan een smiley, zodat mensen er een beetje fatsoenlijk op kunnen reageren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Re het volgende:
sufheid troef?
een smiley zegt meer dan die oneindige woordenbrij van jou soms/meestalquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer posten dan een smiley, zodat mensen er een beetje fatsoenlijk op kunnen reageren.
Het feit dat je hem ooit gemaakt hebt, is natuurlijk al triestquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Hihi, deze had ik ooit gemaakt:
[afbeelding]
Hoe toepasselijk voor Dizer.
Nou, nou, niet meteen zo vijandig. Da's nergens voor nodig. En het is feest nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef Re het volgende:
[..]
een smiley zegt meer dan die oneindige woordenbrij van jou soms/meestal
Hoezo meteen triest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het feit dat je hem ooit gemaakt hebt, is natuurlijk al triest
owwww, nou vooruit danquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, nou, niet meteen zo vijandig. Da's nergens voor nodig. En het is feest nu.
De tekst is iig een beetje triest, net als steeds weglopen en zweren dat je hier nooooit meer komt (ik zeg niet dat jij het doet)... Ze komen toch altijd terugquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo meteen triest?
Als ik nou serieus was geweest met dat plaatje...
Volgens mij was dat toen tijdens het hele songtekst-gebeuren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De tekst is iig een beetje triest, net als steeds weglopen en zweren dat je hier nooooit meer komt (ik zeg niet dat jij het doet)... Ze komen toch altijd terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |