Niet wanneer Nathanel en Bart zitten te fantaseren hoe vals ze zullen zijn bij het vertrek van Nenaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is nog steeds: weten ze het nou al wel of niet?
Wacht maar tot ze die grote bek opentrekt !!!! .... lolquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er extra verlichting op Natasiaaaaaaaaaaaa?, dat is altijd een zwarte vlek op de streams.
Omdat ze apart gecodeerd worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
wáárom lopen die streams nooit synchroon?
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Neemt iemand het op?
Ik kan dit niet volgen, vanwege het gebuffer
geeft geen problemen bij mijquote:Gert(Moderator) - donderdag 25 januari 2007 @ 20:17
Neemt iemand het op?
Ik kan dit niet volgen, vanwege
Welke stream wil je hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Neemt iemand het op?
Ik kan dit niet volgen, vanwege het gebuffer
Wat is je tegenprestatie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Sonique het volgende:
Wedden dat de rest zegt. 'en ik sluit me aan met NL blablabla'
wedden...
Toch wel een rood koppie... kom op meisje!quote:
LMAOquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef Sonique het volgende:
ik krijg nu al hartkloppingen als Natasia aan het woord moet..
Achteraf ja, ze zal zo eerst heel 'lief' gaan doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
O ik kan niet wachten op Natasia's reactie.![]()
Het ligt duidelijk aan hun provider. Dat gebeurt soms wel eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
geen buffer
Heeft toch geen nut....Ilona stemt haar nooit eruit. Don't worry.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vertrouw Huub nog niet helemaal, het is namelijk een gladde..
eens!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
Nathanael heeft veel te veel ingecalculeerd dat ze blijft..... als hij 100% zeker zou zijn dat iedereen mee zou gaan had hij haar finaal afgemaakt.
echt geen een.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef Borga het volgende:
Er komt geen normale zin uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |