De persoon die de stemming heeft aangevraagd mag er niet over spreken. NL begon aan tafel over de stemming.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
waarom had NL het dan over zwijgplicht.
Hij had zijn mond voorbij gepraat.
Ach maakt ze toch niet uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die houden zich even afzijdig tot de gemoederen weer ernstig bedaard zijn
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal wel 20:30 worden. JdM wil dat we naar Deal or No Deal gaan kijken.
Edit: Hij wil ook kijkers van GTST hebben.
Mooiquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Als het goed is moet het NU beginnen. Maar nog niks. Recorders nemen de streams op volle toeren op.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok ... ik zit. Cola, sigaretten, wijn om mee te gooien, bubbels voor de afterparty ...
het feestje gaat toch nog wel door hoop ik ?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
Nou komop binnen twintig minuten, want dan begint Wie is de Mol.....
Hier (nog) niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Gert het volgende:
Er zitten duidelijk meer mensen dan normaal te streamen ivm de stemming: hij buffert a;s een gek.
ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Gert het volgende:
Er zitten duidelijk meer mensen dan normaal te streamen ivm de stemming: hij buffert a;s een gek.
Gewoon niet over praten; komt vanzelf goed.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Gert het volgende:
Ja dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is nog steeds: weten ze het nou al wel of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |