Vanaf 1 jaar zag ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:02 schreef Uhmmie het volgende:
hmm verkopen die ook babystuff?
ja vet klote, ik ben nu al zo´n 2 weken bezig de juiste broek te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
haahah hoelang duurt dat nou al? al wel n maadn ofniet?kloten is dat
je krijgt met een paar dagen een mailtje van UPS, met je track nummer erinquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef fonzzzie het volgende:
ik heb net via tommy-shop slippers besteld. Doe dit voor het eerst, maareh ik heb gewoon betaald via i-deal en heb een bevestigingsmail gekregen enzo. Alleen had ik geen account op de site en kan ik dus mijn bestelling niet volgen![]()
Heb dus als nog een account aangemaakt maarja daar staan die slippers dan natuurlijk niet in.
Is dit wel goed gegaan dan of moet ik weer opnieuw bestellen??
Der staat in die mail wel een ordernummer kan ik dan toch mijn bestelling volgen op de een of andere manier?
bvd
binnen NL geen verzendskostenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Kan je ook laten leveren in België?
Hoeveel betaal je aan verzendingskosten binnen Nederland?
geen verzendkosten. Zit bij de price in Heeft belgie geen eigen TH shop?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Kan je ook laten leveren in België?
Hoeveel betaal je aan verzendingskosten binnen Nederland?
Thx. Leveren in Belgie is blijkbaar niet mogelijk. Maar ik laat me daardoor niet tegenhouden ^^quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
binnen NL geen verzendskosten
laten leveren in Belgie weet ik niet
je kan ook het geld overmaken als je je bestellingen ontvangen hebtquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef _Surface het volgende:
Als ik niet via creditcard wil betalen, welke mogelijkheden heb ik dan nog? Kan ik dmv overschrijving of bij levering betalen?
Dus dan bestel ik gewoon, en wanneer ze leveren krijg ik een overschrijving?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
je kan ook het geld overmaken als je je bestellingen ontvangen hebt![]()
je krijgt je bestelling thuis. daar zit een factuur in. en op dat factuur staat in het Nederlands wat je preciess moet vermelden met het overmaken. dacht je klantnummer en factuurnummerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef _Surface het volgende:
[..]
Dus dan bestel ik gewoon, en wanneer ze leveren krijg ik een overschrijving?
En wat moet ik dan aanduiden op het formulier?
Sorry, ik ben niet zo goed in zo'n dingen, het is de eerste keer dat ik online bestel
Kies ik dan "By Invoice", "I-Deal" of "Pay-Pal"?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
je krijgt je bestelling thuis. daar zit een factuur in. en op dat factuur staat in het Nederlands wat je preciess moet vermelden met het overmaken. dacht je klantnummer en factuurnummer
heel simpel
wanneer was dat? want een tijdje terug hadden ze tijdelijk de 'by invoice' betaalmethode niet als optie. Had je eigenlijk wel voor 'by invoice' gekozen als betaalmethode?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef vanKampen het volgende:
Raar....ik kreeg laatst eerst een rekening, die ik moest betalen, waarna ze zouden verzenden!
is dat nieuw?
voor mij wel jaquote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef vanKampen het volgende:
Raar....ik kreeg laatst eerst een rekening, die ik moest betalen, waarna ze zouden verzenden!
is dat nieuw?
jammer. maar dan weet je iig wat je voortaan wel kunt bestellenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef miki het volgende:
De ballerina's binnengekregen, maar helaas zitten ze me niet goed. UPS gebeld, komen het pakketje dadelijk al ophalen. Wel goede service!
Bestelling net binnengekregen. Het zit als gegotenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef hmmmz het volgende:
ik heb vandaag deze bestelt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heuj! Na-apert!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef hmmmz het volgende:
ik heb vandaag deze bestelt:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:46 schreef vanKampen het volgende:
Gisteren bestelling gekregen.
Maak de doos open, Polo zat in, broek ook, en de schoenendoos......waar geen schoenen in zaten!
Helemaal vol met proppen papier maar verder niks....
ga ze een mail sturen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |