Jah.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
Doe eens even een mooie OpeningsPost maken dan!
Da's een mooie OPquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
KNIP
Filmpjes:
Item NOS journaal op Youtube
NOS denkquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:41 schreef hierissiedan het volgende:
tja hoe is het in de media gekomen?
Nu hebben wij nieuwsquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:42 schreef XiChico het volgende:
Grappig dat GeenStijl niks er van laat zien behalve op nieuwnieuws ..
Tv-rijnmond heb ik niet op de kabelquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:44 schreef SCH het volgende:
Vanavond om 17.00 is hij op TV-Rijnmond en vanavond om 18.30 in Stand.cafe op radio 1.
lol zat net te kijken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:42 schreef XiChico het volgende:
Grappig dat GeenStijl niks er van laat zien behalve op nieuwnieuws ..
Er zijn ondertussen al kamervragen over, ik denk dat er dan in het achtuurjournaal zeker wel een item over is. Ik ga in ieder geval kijken. En morgen de krant natuurlijk!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:47 schreef Gezondaar het volgende:
Nog steeds hulde![]()
Ben benieuwd of ze er vanavond nog wat over zeggen in het nieuws, of dat de leukigheid er dan al vanaf is...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Op CNN nog niets. Maar het is dan ook nog vroeg in de ochtend daar in de VS.
Sinds Oversight the king isquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef Burning_RefleX het volgende:
Heh, sinds wanneer heet ONZ eigenlijk `Oversight voor je leven!`?
ik zou vanavond de NOS eens checken..quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen al kamervragen over, ik denk dat er dan in het achtuurjournaal zeker wel een item over is. Ik ga in ieder geval kijken. En morgen de krant natuurlijk!!
![]()
Hoezo niet? Wat hier geschreven is, is ook echt gedaan. Hoe serieus wil je het hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:55 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, nu neemt geen enkel medium FOK! nog serieus.
Lang leve digitale tv!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Tv-rijnmond heb ik niet op de kabel
FOK is gewoon tofquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Word fok! tegenwoordig als een niet als een broeinest van verkeerde dingen gezien.
Die tas, oversight
en vast nog heel veel andere dingen.
Fok! weet vaak wel het nieuws tehalen, als het over met de overheid Fok!en gaat
Ben trouwens wel voor, overheid Fucken,![]()
![]()
Dan verwacht ik vanavond een opname van je :pquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lang leve digitale tv!
Verkapte tvp
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:53 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sinds Oversight the king is
en Admin rechten had
Daar heeft hij nog een gewone paspoort voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:06 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Wel klote wordt het als je naar het buitenland gaat.
Ja maar rijbewijs heeft ie naar ik aanneem maar een.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Daar heeft hij nog een gewone paspoort voor
Niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat hier geschreven is, is ook echt gedaan. Hoe serieus wil je het hebben?
Ja, echt top van de FP mensenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:07 schreef Mirage het volgende:
Even over iets uit het vorige topic...
ik mis de helft met alle foon,mails rammelende dingen etc...
de Frontpage heeft FOK! op de foto's gezet om te voorkomen dat het complete overzicht van de Frontpage zo over genomen wordt... dat is in overleg gegaan.
De mensen die dit in elkaar hebben gezet hebben hier in no time en heel onverwacht heel hard aan gewerkt.
Dat het niet verplicht is, of kan zijn, om je regieuze hoofddeksels die je op een paspoort iod laat vereeuwigen, in het dagelijks leven steeds te dragen.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:07 schreef Mirage het volgende:
Even over iets uit het vorige topic...
ik mis de helft met alle foon,mails rammelende dingen etc...
de Frontpage heeft FOK! op de foto's gezet om te voorkomen dat het complete overzicht van de Frontpage zo over genomen wordt... dat is in overleg gegaan.
De mensen die dit in elkaar hebben gezet hebben hier in no time en heel onverwacht heel hard aan gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |