quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:58 schreef beelz het volgende:
Haha omg.. Jezus stomme Pascal in de docter... hele tijd punk draaien. Ik ben lam. En in Popfront was het ook al niet beter met de muziek... Een heerlijk avondje punk dus. Punk fijn.
En nu ben ik stoned ook nog. Ik ga ff een blok kaas soldaat maken. zij die slapen gaan groeten U.
dat idee had ik ook al ja, tziet er wel errug koud uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:24 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag, uit mijn coma ontwaakt. lekkere pot koffie gezet. Als ik naar buiten kijk heeft het volgens mji weinig zin om mijn huis uit te gaan.
van dat borrelen word je ook wel weer warmquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:33 schreef navvy het volgende:
Ik moet wel even de deur uit straks, boodschappen doen en om 5 uur afgesproken met oud- collega's om te gaan borrelen. Ach ja, dat is dan ook geen straf.![]()
Om kwart over 9 Lama gezochtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:37 schreef navvy het volgende:
Daar ga ik wel vanuit!! Ik denk dat ik vanavond verder niks bijzonders ga doen, beetje bankhangen voor de buis. Is er nog wat spannends op?
Mogguhquote:
Sitethief is nu op school, dus hij kan je vraag gewoon nog niet beantwoorden over wat voor stage hij liepquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef Integrity het volgende:
Aaah ik word weer genegeerd? FF een hoi en dan meteen doei. Ik post hier niet meer hoor, als het zo gaat.
En jij bent??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef Integrity het volgende:
Aaah ik word weer genegeerd? FF een hoi en dan meteen doei. Ik post hier niet meer hoor, als het zo gaat.
quote:
Nee, klopt. Ik zit hier maar een beetje mee te posten en af en toe ben ik in een sociale stemming en wil ik graag meedoen. Dit is zo'n moment.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sitethief is nu op school, dus hij kan je vraag gewoon nog niet beantwoorden over wat voor stage hij liep
Ik weet het wel, maar hij mag het mooi zelf zeggen, je vroeg het tenslotte aan hem
Maar wat me wel opvalt, meestal is " hoi" idd het enige wat je zegt en praat je verder niet echt mee over andere onderwerpen, misschien dat je dan meer gezien word als je dat wel doetNiet lullig bedoeld verder ofzo, maar viel me gewoon op dat je je verder ( meestal, niet altijd, bijvoorbeeld met die tv) niet echt mengt in wat we hier zeggen
Geef je me dan een biertje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:15 schreef Integrity het volgende:
[..]
Oeeeh jonge, ik denk dat jij een probleem hebt als ik je tegen kom.
en wat is het probleem?quote:
lekker toch, je hoeft verder toch niet naar school of werk, dus kun je lekker de hele dag brak zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
Pffff.... Jezus... langgeleden dat ik zo brak was
Oh god, free hugsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
En een knuffel. Dus pas maar op!
tja dat kan dat je niet altijd zin hebt om mee te posten, maar ik vind het persoonlijk een beetje raar als je dan gaat zeggen dat we je negeren en zo de aandacht probeert te trekken, iig dat gevoel heb ik dat je dat er mee wilde bereiken ( en das ook wel geluktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik zit hier maar een beetje mee te posten en af en toe ben ik in een sociale stemming en wil ik graag meedoen. Dit is zo'n moment.
mmmmmm een knuffel, dat is lang geleden, een beetje liefde en tederheid. Een biertje volstaat wel hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
Knuffelenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
riep u mij?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef navvy het volgende:
Niks mis met een goede knuffel, mits van een gewillige dame natuurlijk.
aan dat functieprofiel voldoe ik welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:35 schreef navvy het volgende:
Als je een dame en gewillig bent wel!
Moet zo naar de fysio en moet nog bedenken wat we eten vanavond... Had ik gister moeten doen eigenlijk want dan kon ik een fijne stoofschotel maken. Geen idee nog wat het nu wordt...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lekker toch, je hoeft verder toch niet naar school of werk, dus kun je lekker de hele dag brak zijn
Free huggen is voor hippiesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Knuffelen
Ik ben wel van het free huggen, al zijn er hier een paar die het maar niks vinden
He Beelz!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet zo naar de fysio en moet nog bedenken wat we eten vanavond... Had ik gister moeten doen eigenlijk want dan kon ik een fijne stoofschotel maken. Geen idee nog wat het nu wordt...
Niet lief dat je dat zegt, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Free huggen is voor hippiesEn als ik ergens een pesthekel aan heb zijn het wel hippies. En huilende mannen.
*knuffel*quote:
*knuffel*quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Niet lief dat je dat zegt, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Ik heb ook nog geen idee wat ik ga eten vanavondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet zo naar de fysio en moet nog bedenken wat we eten vanavond... Had ik gister moeten doen eigenlijk want dan kon ik een fijne stoofschotel maken. Geen idee nog wat het nu wordt...
Damn... Huilende hippie mannen nog erger dan mensen met rood haar, krullen en een zachte g.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef navvy het volgende:
[..]
Niet lief dat je dat zegt, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Ik heb wel zin in gegrilde kip met uiensausquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen idee wat ik ga eten vanavond
Wel wat ik nu ga eten: tosti
Succes bij de fysio
Dank 2x! Doet een mens goed, moet je ook s doen Beelzquote:
Ik zal vanavond mijn vriendin flink omhelzenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:54 schreef navvy het volgende:
[..]
Dank 2x! Doet een mens goed, moet je ook s doen Beelz![]()
Gewoon een simpele vrijdagmiddagborrel, vanavond gewoon voor de buis. Althans dat ligt in de planning. Bij de vorige borrel was ik om 5.30 uur thuis. Anything can happen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:07 schreef beelz het volgende:
BorrelenIk moet er niet aan denken om vandaag weer aan de dranque te gaan
Doe je goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Gewoon een simpele vrijdagmiddagborrel, vanavond gewoon voor de buis. Althans dat ligt in de planning. Bij de vorige borrel was ik om 5.30 uur thuis. Anything can happen.
gezellige borrel danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Gewoon een simpele vrijdagmiddagborrel, vanavond gewoon voor de buis. Althans dat ligt in de planning. Bij de vorige borrel was ik om 5.30 uur thuis. Anything can happen.
Hertog Jan!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:24 schreef navvy het volgende:
[..]
mmmmmm een knuffel, dat is lang geleden, een beetje liefde en tederheid. Een biertje volstaat wel hoor.![]()
is er op dit tijdstip van de dag dan wat leuks opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hertog Jan!
Ben ff bezig met tv kijken etc
Zijn het dames en worden ze hitsig van dranque?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef navvy het volgende:
Ja mijn oud collega's zijn leukEr komen een paar van buiten Zwolle en die blijven dan wel 's slapen, anders moeten ze laatste bus naar huis nemen. Benieuwd wat ik morgenochtend aan tref hier als de borrel weer eens uit de hand loopt.
dat wordt nuecken dusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef navvy het volgende:
Ja mijn oud collega's zijn leukEr komen een paar van buiten Zwolle en die blijven dan wel 's slapen, anders moeten ze laatste bus naar huis nemen. Benieuwd wat ik morgenochtend aan tref hier als de borrel weer eens uit de hand loopt.
heb je je goedmaaksex nou al gehad?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef beelz het volgende:
Wow ik heb meer geld dan ik dacht
Dat wordt lamsvlees of kalfsvlees eten vanavond
3 keerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heb je je goedmaaksex nou al gehad?
en moest je tot de volgende morgen wachten of kreeg je het 's avonds nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef beelz het volgende:
[..]
3 keer
Mijn topics maken nogal wat los bij het gewone volk
Over het algemeen mannelijke collega's, maar die worden ook hitsig van drankquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Zijn het dames en worden ze hitsig van dranque?
Beide. Mijn leven is goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en moest je tot de volgende morgen wachten of kreeg je het 's avonds nog?
Klinkt idd goed, krijg er gelijk zin van, maarja, ik ben maar alleen, ik wil ook vriendjuh! Zelfs Sitethief heeft vriendjuh en ik niet, tis niet eerlijkquote:
Ben al sinds april 2006 vrijgezel, bevalt me meer dan prima!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klinkt idd goed, krijg er gelijk zin van, maarja, ik ben maar alleen, ik wil ook vriendjuh! Zelfs Sitethief heeft vriendjuh en ik niet, tis niet eerlijk
Ik sinds februari 2006 en ik begin het toch wel zat te worden ondertussenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:51 schreef navvy het volgende:
[..]
Ben al sinds april 2006 vrijgezel, bevalt me meer dan prima!
Ik was hiervoor nooit langer dan 2 maanden vrijgezel, dus dan opeens een jaar vrijgezel zijn is wel wennenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:09 schreef navvy het volgende:
Misschien ben ik dat dan ook wel over 2 maanden
Dan kan ik het wel begrijpen ja dat het je nog goed bevaltquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef navvy het volgende:
Een relatie van 5 jaar, daarna 1 van 7 jaar. Je zal wel begrijpen dat ik het wel ff heb gehad! Vrijgezel zijn is relax.
have funquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef navvy het volgende:
Ik ben d'r klaar voor, ff boodschappen doen en dan borrelennnnnnnnnnnn. Gegroet all!
met mij dan ??quote:
ja, hou ook wel van darten, alleen ben dat gezeik tussen PDC en BDO beetje zatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:00 schreef WEST het volgende:
[..]
met mij dan ??![]()
Sylvana is ajax fan.., houdt van autosport (ook van Darten?)
prima match toch![]()
Hier was het al langer bekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:27 schreef descendent1 het volgende:
Wordt er vanavond nog gestapt in Zwolle dan?
(mocht ik mij ineens beginnen te vervelen vanavond..)
En Site is idd bezet ja;vertelde ie gisteren toen ie ff langskwam om de router te repareren die nu weer stuk is trouwens..
![]()
tja zelfde in de autosport met Champcar en IRL, ik stoor me daar niet aan. maar PDC is meer een profesionele bond terwijl er nu alleen nog maar 'amateurs' bij de BDO zitten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, hou ook wel van darten, alleen ben dat gezeik tussen PDC en BDO beetje zat
Ja zo'n beetje iedereen is nu wel overgestapt, BDO kan zichzelf echt opdoeken over tijdje. Mja, snap het ook wel, bij PDC kunnen ze veel meer spelen en meer verdienen enzo, dus niet zo heel gek als je dan overstaptquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef WEST het volgende:
[..]
tja zelfde in de autosport met Champcar en IRL, ik stoor me daar niet aan. maar PDC is meer een profesionele bond terwijl er nu alleen nog maar 'amateurs' bij de BDO zitten.
precies, en de BDO spelers die zijn overgestapt komen in oktober naar Zwartsluis toequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje iedereen is nu wel overgestapt, BDO kan zichzelf echt opdoeken over tijdje. Mja, snap het ook wel, bij PDC kunnen ze veel meer spelen en meer verdienen enzo, dus niet zo heel gek als je dan overstapt
quote:
beterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:27 schreef beelz het volgende:
OMFG ik ben gerepareerd.
Sadist kraakte mijn rug en zegt tegen me "Ga eens staan en raak je tenen aan" Dus ik doe dat en zo van "heej geen pijn LOLLEROMFG" Sadist zegt "Yep hij staat weer recht, kom je volgende week ff terug dan kijken we of het nog goed is."
Ik nu helemaal geen last meer van rug
Ik voel me graag gewenst.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja dat kan dat je niet altijd zin hebt om mee te posten, maar ik vind het persoonlijk een beetje raar als je dan gaat zeggen dat we je negeren en zo de aandacht probeert te trekken, iig dat gevoel heb ik dat je dat er mee wilde bereiken ( en das ook wel gelukt) . Verder no offence hoor
Family 7quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is er op dit tijdstip van de dag dan wat leuks op
Ik ben verbouwereerd!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef beelz het volgende:
[..]
3 keer
Mijn topics maken nogal wat los bij het gewone volk
ja, t gaat hard hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:01 schreef swollywood het volgende:
Ah, hier zaten jullie. Net weer ff 4 pagina's bijgelezen
bedankt... ik lees de rest niet meerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:08 schreef swollywood het volgende:
Ja, dat merk ik dat het hard gaat
Maar Navvy had dus gisteren al weekend, Site is aan de vent, jij nog steeds niet, Integrity voelt zich genegeerd en beelz zit zonder TV maar neukt er op los met goedmaaksex om dit topic ff kort samen te vatten
whahaha goeie samenvattingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:08 schreef swollywood het volgende:
Ja, dat merk ik dat het hard gaat
Maar Navvy had dus gisteren al weekend, Site is aan de vent, jij nog steeds niet, Integrity voelt zich genegeerd en beelz zit zonder TV maar neukt er op los met goedmaaksex om dit topic ff kort samen te vatten
trustenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:45 schreef Giem het volgende:
Slaaplekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |