quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef Roi het volgende:
Ipho is hem!
Dan loopt je klok niet goedquote:Op [b]donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Hier is het 11.22
boringquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:55 schreef peristilius het volgende:
Krijg eens een ziekte.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:53 schreef Roi het volgende:
allah akbar ?
Nee Roi.. we hoeven niet te weten dat je met je zelfgemaakte urine een wak in het ijs gaat plassen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Roi het volgende:
IK GA WAT COOLS DOEn
Je springt voor een trein?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Roi het volgende:
IK GA WAT COOLS DOEn
Met een eitje bakken kom je niet ver...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef Roi het volgende:
chicks diggen het als een man kan koken, jeweettoch
WHOO ECHT JONGE JIJ DOET DWAAS!quote:
Die zijn goed ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef Roi het volgende:
Dat soort dat je kan afspelen in je DVD speler.
whehebhjwehiw98e99 whehehequote:KJSLKoijklfdgpkjksdfjgfds
Ik vind hem stoerquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:49 schreef mordradead het volgende:
Daar heb je die norse homo weer
Mn humeur is inderdaad niet geweldig ivm met tentamens, maar door mensen zoals jij krijg ik zelfs bijna zin om te gaan leren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
z'n plantje is dood, net als z'n humeur
Het is idd wel een goed voorbeeld om door te gaan met school enzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mn humeur is inderdaad niet geweldig ivm met tentamens, maar door mensen zoals jij krijg ik zelfs bijna zin om te gaan leren.
Vooral mensen die wel een echte studie doen hebben daar last van.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef mordradead het volgende:
Geen dank, mijn tentamens zijn lekker voorbij.
Dat mensen zich trouwens druk maken om tentamens
Denk dat ik het morgen helaas niet ga redden met gokken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef mordradead het volgende:
Laat ze maar eens echte tentamens maken, anders ga ik eerst wel gokken met die meerkeuze shit
2x slechts.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef mordradead het volgende:
Maar ik neem aan dat je wel alles 3x kan herkansen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
naja,
[afbeelding]
is brillianterBier
![]()
![]()
Hoi123quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:34 schreef Tain het volgende:
Mogguh
Maar ik heb nu al een tentamen gemaakt, ben benieuwd naar mn cijfer.quote:
Ik krijg al de hele tijd uitslagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar ik heb nu al een tentamen gemaakt, ben benieuwd naar mn cijfer.
quote:
zoek een baanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:06 schreef peristilius het volgende:
Het is pas net 11 uur geweest, wat moet ik nou doen, normaal gesproken begin ik nu wakker te worden..
Ja daaaaaag, vind mn leven al vermoeiend genoeg.quote:
11 uur opstaan is idd heel vermoeiend...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja daaaaaag, vind mn leven al vermoeiend genoeg.
Verkapte: "Ik heb sex en jullie niet" Postquote:
Ah stress geldt ook al als sex tegenwoordig, goed om te weten want dan heb ik een hoop sex^^quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkapte: "Ik heb sex en jullie niet" Post
Netelroos1!?1?!1!?1/!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah stress geldt ook al als sex tegenwoordig, goed om te weten want dan heb ik een hoop sex^^
Ja netelroos, komt door stress of een allergische reactie volgens mijn huisarts en een allergische reactie zou ik vaag vindenquote:
Ik vind het een soa!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja netelroos, komt door stress of een allergische reactie volgens mijn huisarts en een allergische reactie zou ik vaag vinden
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het een soa!
Wees trots op jezelf
Tis niet mijn telefoonrekening, maar wel 1 die nu gestorneerd isquote:
Utrechtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:18 schreef Poit het volgende:
GODVERKUTTERINGTIEFUS!
Gisteren gaan stappen in Utrecht, hebben die teringlijers m'n jas gejat! Godverkuttiefusteringkutmongolen.
Nerd!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:20 schreef Ipho het volgende:![]()
Ik heb Burning crusade besteld daar gaat me leven weer.
* Poit bitchslapt Roiquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef Roi het volgende:
wHahahahahahah, moet je ook maar niet naar Utrecht gaan hoor
En als je een ander spel speelt is het wel goed, maar WoW is gelijk nerdquote:
Lastig, had ik met me broer week terug.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:48 schreef Roi het volgende:
Oooooooooooooohh, had net mijn vader aan de telefoon en die is jarig. Ben hem helemaal vergeten te feliciteren![]()
![]()
Pijnlijk
Ik speel ook WoWquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
En als je een ander spel speelt is het wel goed, maar WoW is gelijk nerd
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:48 schreef Roi het volgende:
Oooooooooooooohh, had net mijn vader aan de telefoon en die is jarig. Ben hem helemaal vergeten te feliciteren![]()
![]()
Pijnlijk
Extra pijnlijk omdat ik hem normaal maar 1x per maand/2 maanden spreek. En HIJ belde MIJ op.quote:
Ik spreek mijn pa elke week en nog vergeet ik zijn verjaardagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Extra pijnlijk omdat ik hem normaal maar 1x per maand/2 maanden spreek. En HIJ belde MIJ op.
![]()
Welkom bij de 0wn3rsquote:
quote:
vriend van me hoeft nog 'maar' 1.5 level...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
Netjes.... KudOwZz
Ik begin telkens opnieuw![]()
Heb 5 lvl 20 ofzo en dan stop ik weer.
Morgen maak ik een blood elf aan, dat word me lvl 70 poppetje denk ik![]()
Hoeveel exp. Is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef Tain het volgende:
[..]
vriend van me hoeft nog 'maar' 1.5 level...
Wat voor werk deed je zei je?quote:
Blood elfsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
Netjes.... KudOwZz
Ik begin telkens opnieuw![]()
Heb 5 lvl 20 ofzo en dan stop ik weer.
Morgen maak ik een blood elf aan, dat word me lvl 70 poppetje denk ik![]()
Want dan???quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Blood elfskom op mijn server
heb ik nog een low lvl blood elf staan
Agh, samen questen schijnt leuk te zijn in MMORPGs, multiplayer of zoietsquote:
Aah oké ja dhuuquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, samen questen schijnt leuk te zijn in MMORPGs, multiplayer of zoiets
nerdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:58 schreef mordradead het volgende:
mits geld
Shattered Hallsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Aah oké ja dhuu.
Wat is je server dan?
Ik zal eens kijken, eerst moet BC nog op de mat vallen, dan snel naar de MM rijden in Zwolle om kaartje te halen. En dan gamenquote:
Hoezo? Werk ik 's avonds of in het weekend?quote:
Jij bent toch handelaar?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo? Werk ik 's avonds of in het weekend?
Ga niet betalen voor transferquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:23 schreef Egamer het volgende:
Jullie prutsers van WoW, kom op Grim Batol.
* Egamer is lvl 64.
Hoeveel kost dat?quote:
Afgerond op 3 decimalen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:13 schreef Roi het volgende:
10.000¤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |