maar linkmiegel had de deur geblokkeerd met zijn brede torso, er was geen uitweg mogelijkquote:
brede torso...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:38 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
maar linkmiegel had de deur geblokkeerd met zijn brede torso, er was geen uitweg mogelijk
hamster was na zijn dood weer opgestaan en stond Coolcat op te wachten met zijn grote 20 inch leuter in zn hand en klaar voor de daadquote:
dat dacht ze maar. de politie agent is toevallig een vriend van linkmiegel. hij kwam langs en samen woonden ze coolcat uit. THE ENDquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:40 schreef Coolcat het volgende:
[..]
brede torso...![]()
Toen rende coolcat het balkon op, sprong eraf en belde de plizie... Linkmiegel wel opgepakt en coolcat leefde nog steeds lang en gelukkig.![]()
Jonge, jij loopt helemaaal achter...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
hamster was na zijn dood weer opgestaan en stond Coolcat op te wachten met zijn grote 20 inch leuter in zn hand en klaar voor de daad
nee ik was al dood, dus ik kan op elk moment terugkomen en jou ontmoeten als ik wilquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Jonge, jij loopt helemaaal achter...
Ja nou het zal allemaal wel, ga nu slapen, als ik tenminste nu geen nachtmerries krijg....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
dat dacht ze maar. de politie agent is toevallig een vriend van linkmiegel. hij kwam langs en samen woonden ze coolcat uit. THE END
nee, heb geen stijve gekregen van dit topic omdat Coolcat niet inleefde....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Linkmiegel het volgende:
*rookt een sigaret*
was het voor jou ook zo bevredigend?
Gatver, je rookt, wat een afknapper zeg!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Linkmiegel het volgende:
*rookt een sigaret*
was het voor jou ook zo bevredigend?
je zal slapen zoals je nog nooit geslapen hebtquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja nou het zal allemaal wel, ga nu slapen, als ik tenminste nu geen nachtmerries krijg....![]()
![]()
Nee ik heb er ook geen stijve van gekregen hoor...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
nee, heb geen stijve gekregen van dit topic omdat Coolcat niet inleefde....![]()
nee ik rook niet.. maar het was zo heftig dat het het verhaal nog stoerder maaktquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Gatver, je rookt, wat een afknapper zeg!!![]()
.....droom maar fijn......want als je eenmaal ligt te slapen voel je langzaam de dekens van je afgetrokken worden.....en voel je iets bij je poesje.......MIGHAHAHAHAHAHAHHA......REVENGE of the HAMSTERSLAYAAHHHHHHquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja nou het zal allemaal wel, ga nu slapen, als ik tenminste nu geen nachtmerries krijg....![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
.....droom maar fijn......want als je eenmaal ligt te slapen voel je langzaam de dekens van je afgetrokken worden.....en voel je iets bij je poesje.......MIGHAHAHAHAHAHAHHA......REVENGE of the HAMSTERSLAYAAHHHHHH![]()
KUTmug!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
.....droom maar fijn......want als je eenmaal ligt te slapen voel je langzaam de dekens van je afgetrokken worden.....en voel je iets bij je poesje.......MIGHAHAHAHAHAHAHHA......REVENGE of the HAMSTERSLAYAAHHHHHH![]()
je vindt het te leuk om weg te gaan he.. dalijk reageer je niet maar kijk je stiekem nog meequote:
ja ik weet het wel zeker dat ze daar over droomt.. ze ziet mij ook zitten, krijg steeds smeekbeden in mijn PM hoe graag ze me wil enzo maar ik hou niet van te makkelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu is ze er toch niet meer....anyway.....Volgens ziet Coolcat mij wel zitten en droomt ze er toch wel stiekem van vannacht over mij en misschien ook wel jou Linkmiegel. Dan kunnen we haar dp'en
Helaas helaas, maar heb niet over jou gedroomt en ook niet over linkmiegelquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Nu is ze er toch niet meer....anyway.....Volgens ziet Coolcat mij wel zitten en droomt ze er toch wel stiekem van vannacht over mij en misschien ook wel jou Linkmiegel. Dan kunnen we haar dp'en
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ja ik weet het wel zeker dat ze daar over droomt.. ze ziet mij ook zitten, krijg steeds smeekbeden in mijn PM hoe graag ze me wil enzo maar ik hou niet van te makkelijk.
Echt niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey Coolcat. Volgens mij staat je foto in de top 10 van Paiq 'vrouwen van top tot teen'. Ik zie het aan je ogen, want die foto stond hier pasgeleden op Fok!.
Kerel je hebt echt wilde fantasieen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey Coolcat. Volgens mij staat je foto in de top 10 van Paiq 'vrouwen van top tot teen'. Ik zie het aan je ogen, want die foto stond hier pasgeleden op Fok!.
En nu ga ik echt slapen
Alsof dat m lukt...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:15 schreef yoghurtje het volgende:
Damm dit is echt een mega slowchat topic geworden...
[..]
(of is dit een truuk om erachter te komen hoe CC eruit ziet ? )
Hahaha... tja ze kunnen het altijd proberen he ?quote:
Nee nu ff geen tijd ook, heb tentamens en moet dit weekend ook nog eens onnozel veel werken dus...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:23 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Hahaha... tja ze kunnen het altijd proberen he ?
Even ontopic weer... iemand nog een sexdate binnekort ? Ik heb er vandaag een, en morgen en overmorgen.... (wel met dezelfde maar dat maakt niet uit toch) ?![]()
Oh een sexloos weekend ? houd je dat wel vol dan ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:25 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee nu ff geen tijd ook, heb tentamens en moet dit weekend ook nog eens onnozel veel werken dus...
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:13 schreef Coolcat het volgende:
Alsof ik ga smeken hier....
![]()
Echt niet...
Ik denk dat jij Coolcat enigszins zou kunnen verleiden tot een foto, want zover ik kon zien lig je nogal goed bij de vrouwtjes, dus doe ons eens een plezier, spreek met Coolcat af, haal je lul uit je broek, en neuk der helemaal kapot, en als ze dan naakt en afgeneukt op je bed ligt, maak ff een foto en post die even hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:27 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Oh een sexloos weekend ? houd je dat wel vol dan ?
Boeiend, de goede vraag is, heb je gister nou geneukt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:42 schreef Daggerspine het volgende:
ik ben ook eens een avondje uit, en het sexdate topic veranderd meteen in [fantasie] groepsverkrachting
Ehm we hebben elkaars foto al gezien hoor... maar we zijn niet elkaars typequote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Coolcat enigszins zou kunnen verleiden tot een foto, want zover ik kon zien lig je nogal goed bij de vrouwtjes, dus doe ons eens een plezier, spreek met Coolcat af, haal je lul uit je broek, en neuk der helemaal kapot, en als ze dan naakt en afgeneukt op je bed ligt, maak ff een foto en post die even hier.![]()
Oh, jammerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ehm we hebben elkaars foto al gezien hoor... maar we zijn niet elkaars type
met links en met rechts....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Boeiend, de goede vraag is, heb je gister nou geneukt?
En ook al zouden we dan nog jouw fantasie waarmaken, dan gaat Yoghurtje echt geen foto's maken en die hier plaatsen... Anders ben ik bang dat hij nooit meer sex zal gaan hebben daarna...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ehm we hebben elkaars foto al gezien hoor... maar we zijn niet elkaars type
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:47 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En ook al zouden we dan nog jouw fantasie waarmaken, dan gaat Yoghurtje echt geen foto's maken en die hier plaatsen... Anders ben ik bang dat hij nooit meer sex zal gaan hebben daarna...![]()
Goeiemorgen dan...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had niet door dat we al aan een nieuw topic toe waren
Waarom neukt ie je dan..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, hij werd een beetje boos en zei da ie niet als een speeltje behandeld wil worden en dat ie waardigheid heeft
Dude![]()
En dat vraagt-ie van jou? Dapper.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, hij werd een beetje boos en zei da ie niet als een speeltje behandeld wil worden en dat ie waardigheid heeft
Dude![]()
Nee alleen mannen mogen vrouwen als speeltje behandelen zeker...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Dude![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |