Laat ze maar eerst eens uit dat Bèta stadium komen, dan praten we verderquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:14 schreef open_huwelijk het volgende:
Vraagje aan Yoghurtje: Dus als paiq geld gaat vragen kom je er nooit meer?
(en ja ik weet dat ze dat niet doen)
Ehm ja dan kom ik er niet meer... denk ook dat veel meiden daar dan ook niet meer komen namelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:14 schreef open_huwelijk het volgende:
Vraagje aan Yoghurtje: Dus als paiq geld gaat vragen kom je er nooit meer?
(en ja ik weet dat ze dat niet doen)
Seinfeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe kom ik aan sexdate voor zaterdag?
Plaats een foto van je zwabber op FOK.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe kom ik aan sexdate voor zaterdag?
Was da voor iets?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef Coolcat het volgende:
Yoghurtje heb je knuz al geprobeert?? Staan er zat op en je kan er vast wel scoren, heb ik ook al 2 x gedaan
Cool, vanavond misschien proberen dan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef Coolcat het volgende:
Yoghurtje heb je knuz al geprobeert?? Staan er zat op en je kan er vast wel scoren, heb ik ook al 2 x gedaan
Al een suc6 gehad daar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:02 schreef Coolcat het volgende:
www.knuz.nl een gewone datingsite met foto's en profielen... Maar wel gratis en staan veel dezelfde mensen op als op bv RP
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Linkmiegel het volgende:
een paar jaar terug had ik een keer een date en toen gingen we kusjes geven
ik ben jaloersquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
het is echt gebeurd, ik lieg niet!
Zoals?? Wil best een leuk verhaaltje voor het slapengaan vertellen hoor...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef MiestOr het volgende:
vertel eens wat meer dan Coolcat
een coolcat die wilde neuken...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Zoals?? Wil best een leuk verhaaltje voor het slapengaan vertellen hoor...Er was eens....
![]()
in al haar drie gaatjes.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:21 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
een coolcat die wilde neuken...
thehamerslayer wist daar wel raad mee en ging langs bij coolcatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
in al haar drie gaatjes.....
En helaas voor hem was Coolcat toen niet thuis...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:27 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
thehamerslayer wist daar wel raad mee en ging langs bij coolcat
Gewoon iets van he je profiel spreekt me aan, hier is me msn... Zou iig niet van die knuzkus dingen gaan sturen, t is toch gratis dus dan zou ik wel iets originelers sturen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:27 schreef JeroenV het volgende:
Hoe gaat dat bij Knuz in zijn werk? Als je iemand een berichtje stuurt... Moet je dan gelijk je hele levensverhaal vertellen enzo?
en toen zei Coolcat, Nee niet in mijn kontgaatje want......quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:27 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
thehamerslayer wist daar wel raad mee en ging langs bij coolcat
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En helaas voor hem was Coolcat toen niet thuis...![]()
helaas, coolcat was eerder dus daar ga ik mee verderquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
en toen zei Coolcat, Nee niet in mijn kontgaatje want......
thehammerslayer brak in en ging naakt in coolcats bed liggenquote:
Maar hoe wist ie dat dat coolcats haar bed was...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
thehammerslayer brak in en ging naakt in coolcats bed liggen
Heb een aantal berichten verstuurd. Maar zien ze je foto enzo erbij als je een bericht stuurt? En waarom msn er gelijk bij?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:29 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Gewoon iets van he je profiel spreekt me aan, hier is me msn... Zou iig niet van die knuzkus dingen gaan sturen, t is toch gratis dus dan zou ik wel iets originelers sturen...
toen kwam Coolcat thuis en zei:quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
thehammerslayer brak in en ging naakt in coolcats bed liggen
Ze kunnen je profiel dan aanklikken en je foto dan zien... Je hoeft niet alles te doen wat ik zegquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heb een aantal berichten verstuurd. Maar zien ze je foto enzo erbij als je een bericht stuurt? En waarom msn er gelijk bij?
thehammerslayer bleek een hacker te zijn en weet alles van coolcatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:31 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Maar hoe wist ie dat dat coolcats haar bed was...Want Coolcat is anoniem en heeft nooit haar adres gegeven...
Hamster weet alles van Coolcat: haar favo standje, cup-maat, en jawel: zelfs hoe ze van onder geknipt wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
thehammerslayer bleek een hacker te zijn en weet alles van coolcat
Coolcat? T gaat zo snel hierquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Heb een aantal berichten verstuurd. Maar zien ze je foto enzo erbij als je een bericht stuurt? En waarom msn er gelijk bij?
Gekniptquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hamster weet alles van Coolcat: haar favo standje, cup-maat, en jawel: zelfs hoe ze van onder geknipt was
Breek het gesprek nou niet af man! Lijkt het je niet geil dat een inbreker naakt op je bed ligt en je graag in je poepertje wil nemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Coolcat het volgende:
Nou ja en toen kwam ik dus thuis en schoot m dood... En ze leefde nog lang en gelukkig
Ik ben zo snel, jullie kunnen me niet eens bijhouden, had allang geantwoord manquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ze kunnen je profiel dan aanklikken en je foto dan zien... Je hoeft niet alles te doen wat ik zeg
gelukkig lag linkmiegel nog onder het bed. coolcat had geen andere wapens meer en ook geen kogels. linkmigel is ook veel sterker dus er zat niks anders op dan..quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Coolcat het volgende:
Nou ja en toen kwam ik dus thuis en schoot m dood... En ze leefde nog lang en gelukkig
Nou geil...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Breek het gesprek nou niet af man! Lijkt het je niet geil dat een inbreker naakt op je bed ligt en je graag in je poepertje wil nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gillend weg te rennen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:36 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
gelukkig lag linkmiegel nog onder het bed. coolcat had geen andere wapens meer en ook geen kogels. linkmigel is ook veel sterker dus er zat niks anders op dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |