Duurde minder lang dan verwachtquote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef Coolcat het volgende:
O jaa, me scharrel is bezig met goedmakertjes...![]()
Ja ik heb wel plek hahaa.. van mij mag ze hier komen wonen hoor.. graag zelfs... heb ik tenminste sex wanneer ik maar wil en hoe vaak ik maar wilquote:Op maandag 22 januari 2007 12:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan moet ze maar uit huis gaanHeb jij geen plek?
En de rest heb je dan ookquote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja ik heb wel plek hahaa.. van mij mag ze hier komen wonen hoor.. graag zelfs... heb ik tenminste sex wanneer ik maar wil en hoe vaak ik maar wil![]()
En dat wil je niet he...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
op een gegeven moment word ze dat ook zat..
Mij nu vooral van mijn leerwerk afhouden, maar hij is wel lieffff...quote:
En nu in het nederlands???quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef CrazyTaxi het volgende:
Van de schoonmaak topic in de sexdate topic, misschien kun je er een combinatie van maken![]()
Pffff dass lullig!!!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef yoghurtje het volgende:
Oja tip voor een sexdate in de auto... zorg dat je handoekjes ofzo bij je hebt... bij mij is het nogal een kliederboel geworden... mijn hele auto zit onder vlekken die ik er niet zo makkelijk uit krijg...
Ja, als het nu mijn auto wasquote:Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef yoghurtje het volgende:
Oja tip voor een sexdate in de auto... zorg dat je handoekjes ofzo bij je hebt... bij mij is het nogal een kliederboel geworden... mijn hele auto zit onder vlekken die ik er niet zo makkelijk uit krijg...
Ach, dat mag best eensquote:Op maandag 22 januari 2007 12:41 schreef Coolcat het volgende:
Mij nu vooral van mijn leerwerk afhouden, maar hij is wel lieffff...![]()
Sex. Relatie hoeft niet zonodig via Paiq vind ik, maar je weet nooit wat je tegen komt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je dan ? alleen sex of een relatie ?
Als je alleen sex wilt moet je dat gewoon tegen haar zeggen... dan weet je waar je aan toe bent, en zij ook. Straks word dat meisje helemaal verliefd op je... en jij wilt dan alleen sex...
En als je alleen hebt lopen zoenen... lijkt het me dat ze je wel leuk vind. Maar misschien wil ze wel een relatie en dat ze daarom niet gelijk met je naar bed is gegaan...
Hallo Lauraquote:Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sex. Relatie hoeft niet zonodig via Paiq vind ik, maar je weet nooit wat je tegen komt.
Ik weet alleen niet hoe je dat een beetje normaal zegt. Je kan het wel ter sprake brengen, maar als je alleen zegt ik wil sex met je en meer niet is die verwijderknop bij haar ook snel ingedrukt heb ik de indruk.
Daarom, dat idee had ik al jaquote:Op maandag 22 januari 2007 12:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo Laura
Hey JeroenV
Oh ja, voor we verder gaan met onze date, ik wil even duidelijk maken dat ik alleen seks wil
Dat werkt niet nee
Nee joh, je gaat eerst een normaal gesprek aan, het standaard werk zeg maar, van waar kom je vandaan, wat voor werk doe je ? interesses ? blablaquote:Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sex. Relatie hoeft niet zonodig via Paiq vind ik, maar je weet nooit wat je tegen komt.
Ik weet alleen niet hoe je dat een beetje normaal zegt. Je kan het wel ter sprake brengen, maar als je alleen zegt ik wil sex met je en meer niet is die verwijderknop bij haar ook snel ingedrukt heb ik de indruk.
Nou, vertelquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb dit weekend ook een sexdate gehad~!
Nou vertel je ervaringen maar als je wilt/durft ...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb dit weekend ook een sexdate gehad~!
Ik heb er nu 1 in mijn lijst die nogal liet merken geen relatie te willen en gewoon maar wat aankloot. Maar die is nooit online meerquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef yoghurtje het volgende:
Nee joh, je gaat eerst een normaal gesprek aan, het standaard werk zeg maar, van waar kom je vandaan, wat voor werk doe je ? interesses ? blabla
En dan totdat je elkaars fotos ziet... en dan vraag je waarom diegene op paiq zit, of wat diegene zoekt.. en dan zeg je gewoon dat je geen relatie zoekt, maar wel een leuke date, of wat spanning, of wat dan ook.. Je merkt gauw genoeg of diegene dan geinteresseerd is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |