Laat ze maar eerst eens uit dat Bèta stadium komen, dan praten we verderquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:14 schreef open_huwelijk het volgende:
Vraagje aan Yoghurtje: Dus als paiq geld gaat vragen kom je er nooit meer?
(en ja ik weet dat ze dat niet doen)
Ehm ja dan kom ik er niet meer... denk ook dat veel meiden daar dan ook niet meer komen namelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:14 schreef open_huwelijk het volgende:
Vraagje aan Yoghurtje: Dus als paiq geld gaat vragen kom je er nooit meer?
(en ja ik weet dat ze dat niet doen)
Seinfeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe kom ik aan sexdate voor zaterdag?
Plaats een foto van je zwabber op FOK.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:40 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe kom ik aan sexdate voor zaterdag?
Was da voor iets?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef Coolcat het volgende:
Yoghurtje heb je knuz al geprobeert?? Staan er zat op en je kan er vast wel scoren, heb ik ook al 2 x gedaan
Cool, vanavond misschien proberen dan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef Coolcat het volgende:
Yoghurtje heb je knuz al geprobeert?? Staan er zat op en je kan er vast wel scoren, heb ik ook al 2 x gedaan
Al een suc6 gehad daar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:02 schreef Coolcat het volgende:
www.knuz.nl een gewone datingsite met foto's en profielen... Maar wel gratis en staan veel dezelfde mensen op als op bv RP
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Linkmiegel het volgende:
een paar jaar terug had ik een keer een date en toen gingen we kusjes geven
ik ben jaloersquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
het is echt gebeurd, ik lieg niet!
Zoals?? Wil best een leuk verhaaltje voor het slapengaan vertellen hoor...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef MiestOr het volgende:
vertel eens wat meer dan Coolcat
een coolcat die wilde neuken...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Zoals?? Wil best een leuk verhaaltje voor het slapengaan vertellen hoor...Er was eens....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |