Ik ga zo iig een brand/rookmelder scoren en ik heb de brandblusser al binnen handbereik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
kannetje water naas het bed zetten?
JA DAN KAN JE BEWIJZEN DAT ER ECHT BRAND WAS!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef Devlinsect het volgende:
Webcam installeren bij de voordeur?
je hebt je caps lock aan staan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA DAN KAN JE BEWIJZEN DAT ER ECHT BRAND WAS!
Ik steek altijd de kozijnen in de hens, als die eenmaal fikken klapt de ruit en dan flikkeren er ook branden stukken kozijn de kamer in, meestal op de bank die voor het raam staat want dat is bij veel mensen en dan heb je een huisbrand.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:19 schreef melluk het volgende:
snachts je brievenbus dichtspijkeren zodat ze er niks door heen kunnen gooien?
en dan sochtends weer open maken?
is wat moeite maar dan in ieder geval geen fik door je brievenbus
Ik drukte shift in, pop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt je caps lock aan staan...
Heb ik al lopen denken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef Devlinsect het volgende:
Brievenbus dichtmaken snachts? Webcam installeren bij de voordeur?
Wat een klootzak.![]()
Dan heb je een gezicht van de daders smart ass.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA DAN KAN JE BEWIJZEN DAT ER ECHT BRAND WAS!
Moet je er wel een paar lampen die aangaan als ze warmte/beweging detecteren bij hangen, want een webcam en donker = nietwerkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb ik al lopen denken.
Webcam op de vensterbank en dan een progje met motiondetection erop.
Zijn dat soort programma's er?
Kan ik voor zorgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet je er wel een paar lampen die aangaan als ze warmte/beweging detecteren bij hangen, want een webcam en donker = nietwerken
waarom zou je hoofdletters willen krijgen? kleine letters zijn ook goed leesbaar, hoor.quote:
Ik denk het wel, al denk ik dat je dan een gemiddelde lollermaan ook wel wegjaagt!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kan ik voor zorgen.
Bouwlamp van 300W voldoende?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef DarkY.NL het volgende:
ga verhuizen naar een "normale" wijk :>
maar niet de veiligste wijk. Dat is de Rivierenbuurt, waar ik woonquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Oosterparkwijk --> mooiste wijk van Groningen!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar niet de veiligste wijk. Dat is de Rivierenbuurt, waar ik woon(en dat is gebleken uit onderzoek ja).
Hier ben ik gestopt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef Mauro het volgende:
Goed,
Ik woon in de mooiste wijk van Groningen, de Oosterparkwijk.
Intussen is er heel veel gebeurt hier in de wijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Gezellige wijk daar.
Met al die rellen en plunderingen.![]()
Check en dubbelcheckquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
ik zou m'n brandverzekering ff checken als ik jou was
Hyacinthstraat, Asterstraat, Florakade.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:55 schreef Jesse- het volgende:
Spannend!
Ik heb er overigens niks van gemerkt nog
de dader steekt zijn gezicht door de brievenbus ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan heb je een gezicht van de daders smart ass.
Groetjes,
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |