abonnement Unibet Coolblue
pi_45654651
Het vorige topic: Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat deel 26
Welkom in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo's

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Annemiek78:
Donderdag 11 Januari, cryo-emmy terugplaatsing.

Chesna:
Clomid is niet aangeslagen. 2 januari beginnen met Duphaston om een bloeding op te wekken. 5 dagen na begin bloeding naar ziekenhuis. En beginnen met spuiten van pregyl.

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 5 maart 2007.

Faja-Lobi
Bezig voor nummer 2 sinds mei 2005.
Wachten op menstruatie, dan 3e dag bloed prikken, 12e dag echo (meting eicel), samenlevingstest, bloed prikken en dan pas weer langs gyn voor uitslagen en evt behandeling.

Jose81:
Eerste onderzoek gyn goed verlopen, geen verrassingen tevoorschijn gekomen. Volgende cyclus boed laten prikken en later nog een baarmoederfoto. Vervolg afspraak wordt op een later tijdstip gemaakt.

Marie79: 'Pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. Volgende poging start 10 januari. Verwachtte punctie rond 5 februari.

Suzziieee
Nog geen duidelijke diagnose,eerst proberen met clomid meer regelmaat in de cyclus te krijgen.Eerst 1x gehad om te kijken of het invloed had.Heeft geholpen...nu voor 3 maanden mee.+/- Maart weer afspraak maken bij gyn.

Ticootje:
Bezig in de MMM vanaf feb 2006. Vanaf juni 2006 IVF/ICSI traject.
1e ICSCI poging sept/okt 2006 mislukt
1e Cryo december 2006 mislukt
2e Cryo Januari 2007 mislukt
2e ICSI poging jan/feb 2007 mislukt
Nog 13 cryo's over van de 2e poging. Eerste dag van de menstruatie bellen naar het ziekenhuis, thuis testen voor een ovulatie. Cryo's worden 5 dagen na eisprong teruggeplaatst. Deze keer wel spuiten met pregnyl.

Ik wil bij deze graag alle meiden hier heel erg veel succes toewensen!!


Laatste post uit deel 26:
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef Pikkebaas het volgende:
Even een update,

Maandag follikelpunctie gehad, was erg pijnlijk, vrouwlief ging bijna flauw. Maar door de medicatie is de herinnering eraan nogal vaag. Er waren 9 eicellen gepland en er werden 12 eicellen geoogst, waarvan er 8 rijp genoeg waren voor bevruchting via ICSI. De dag erna hadden we 7 bevruchte embryo's. Omdat het er zoveel waren wilden ze iets langer wachten met terugplaatsing om de beste uit te zoeken. De dag erna waren er 6 over van Klasse 2.
Vandaag hebben we de terugplaatsing van 1 embryo.
Spannend dus.


[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 06-02-2007 15:58:42 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45654928
Pff, ik zit nu dus in de "2e" fase. En omdat ik weer zoveel follikels had moet ik weer met de progestan aan de slag. Dat is echt zo vreselijk vies. Vieze slijmerige troep.

Het is ook super onhandig. 's morgens en 's avonds inbrengen en een half uur blijven liggen. 'S avonds is dat niet zo erg, maar 's morgens heb je vaak haast en moet je dus blijven liggen.

BAH, ik had toch liever pregnyl gespoten.

Ik heb even wat tijd in de OP gestopt, met handige linkjes enzo.. mooi he??

[ Bericht 18% gewijzigd door Ticootje op 25-01-2007 10:13:02 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:02:29 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45654989
Oh, dat lijkt me idd lastig dan.
Ik ben iemand die meestal op het nippertje op staat dus dan zou ik daar echt voor moeten plannen.
Hoe lang moet je dat gebruiken?
***
pi_45655054
15 dagen!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:54:14 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45655410
Echt!
***
pi_45657077
Mag ik ook in de OP?

Wachten op menstruatie, dan 3e dag bloed prikken, 12e dag echo (meting eicel), samenlevingstest, bloed prikken en dan pas weer langs gyn voor uitslagen en evt behandeling.
pi_45657090
Oja en bezig voor nummer 2 sinds mei 2005
pi_45661206
Helaas Tico, hier nog steeds niet ongesteld. Ik ga morgen eens bellen met de ferti-arts. Want dit is niet goed.... ik maak me best zorgen (toch niet gek als je normaal behoorlijk stipt bent)

De Lucrin blijf ik gestaag doorprikken, maar ik ben nu wel aan de volgende stap toe (jij bent idd al "klaar"! Zelfde dag begonnen.. Bizar.... maar wel lekker voor je )

Pregnyl is ook niet alles hoor Tico!! Dan krijg je dus echt allerlei kwaaltjes, vorige keer WIST ik gewoon dat het raak was (en dat was het dus niet...)

Ik wil ook verder!!!!!!!!!!!!! En niet maar afwachten zoals nu.... Blegh!
(stiekem even ingelogd op het werk )
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:17:17 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45661235
NieTTus voor jou. Wat stom zeg...
***
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:58:53 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45662405
Ticootje, ik hoefde niet te blijven liggen met die progestan Moest het ook halverwege de middag nog een keer 2 bolletjes doen.

Niettus, heb je al een test gedaan? (in het kader van 'je weet maar nooit'.. )

En pregnyl is gewoon zwangerschapshormoon, dus vandaar al die kwaaltjes die je er van kunt krijgen

Pikkebaas, spannend! Succes in de wachtweken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:14:26 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45662854
NieTTus irritant zeg.

Pikkebass erg spannend nu en heel veel succes de komende weken.

Enne Ticootje, je hebt de OP heel erg mooi gemaakt!!!

Ook ik snap niets van mn lichaam... vandaag 15 dagen na mn laatste ongi... geen ovulatieslijm te zien, vorige week wel. Ik heb wel heel veel last van puistjes enz.
Ik krijg 7 feb een MRI scan, dan mag je niet zwanger zijn. Echter is die dag ook mn NOD. Ik denk dat ik zekerheidshalve smorgens maar even een testje ertegenaan gooi, als ik tenminste nog niet ongi ben geworden.
pi_45663159
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:58 schreef E.T. het volgende:
Ticootje, ik hoefde niet te blijven liggen met die progestan Moest het ook halverwege de middag nog een keer 2 bolletjes doen.
Wat stom zeg, ik dus wel...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 15:34:04 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45663472
Ik hoefde niet te blijven liggen hoor met die progestan bolletjes. Wel moest ik 3 x per dag 2 bolletjes inbrengen en wat me nog het meest zal bijblijven is die geur Het liefst spoot ik ook de ondehoudsdosis Pregnyl, maar die mocht ik op het laatst niet meer gebruiken om de kans op overstimulatie te verkleinen. Kun je nagaan hoe het zou zijn geweest als ik wél Pregnyl was blijven spuiten. Heel veel sterkte in de wachtweken Ticootje.

NieTTus gigantisch balen is het dat je niet verder kunt met de volgende stap
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45664389
ik hoef maar 2 keer per dag... En ja het loopt er net zo snel weer uit...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45665564
Ik heb volgens mij nog wel een test liggen thuis. Ik zal hem vanavond eens doen (verwacht er helemaal niets van, zitten clippen op mijn eileiders, maar wat je al zegt, in het kader van.....) Denk gewoon dat mijn lichaam niet helemaal lekker bezig is...

Dank jullie wel! Jullie zijn lief.. !


En nou doorbreken met die handel!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_45673321
niettus kop op he?!?!

Lichamen doen soms heel raar.

Het komt wel goed!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45678965
ja, Niettus... hou de moed er wel in hoor!!

Tico, wat een drama lijkt me dat, die progestan... 's avonds is idd geen probleem... maar 's morgens...?!

Tjonge, Niettus.. balen dat die ongi niet wil komen... dan mág het komen en dat komt het niet... om gek van te worden!

Hier is EINDELIJK de menstruatie wel doorgezet. Ik zit nu alleen met het probleem dat ik zaterdag mijn CD 3 heb... nou ja, morgen moet ik toch naar het ziekenhuis (zowel voor mezelf, als voor en op bezoek bij mijn moeder...JAA! DE OPERATIE IS GOED GEGAAN..!! ) dus ik vraag morgen wel even hoe of wat.

Ik kan dus eindelijk door. Op zich ben ik wel 'tevreden' dat het nu pas door is gezet. In principe is het toch zo dat je na je eisprong na 14 dagen ongesteld hoort te worden? De gyn dacht dus tussen dag 32-35, maar het is dus dag 42 geworden.. dat is wel precies 2 weken na de eisprong.. dat is toch juist goed?? Want dat heeft toch weel met die tijd te maken wat een eitje nodig heeft om eventueel in te nestelen? Die tijd moet toch 14 dagen zijn...?! (of heb ik het nou helemaal mis?!)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_45680029
Ticootje,ik moest 2 of 3 keer op een dag zo'n bolletje inbrengen,na de inseminatie.Maar ik liep er gewoon mee door hoor,stond niks in van blijven liggen.En ik had helemaal geen last van stroperig gedoe Er kwam wel eens wat uit in mijn inlegkruisje,maar geen grote hoeveelheden hoor.
Moet jij ze nu ook nog gebruiken?

Groetjes,Minoes
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:00:19 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45681196
Ik weet niet of er een minimum is Jose maar het is wel zo dat als het te kort is dat men dan zegt dat het eitje geen kans heeft om in te nestelen. Hoe het precies zit weet je gyn wrsch beter.
***
pi_45686324
minoes ik moet er 2 per keer in doen. Het is zo'n vieze troep zooi...

Maar alles voor het goede doel!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45686542
Wat raar,dat de één er zo'n last van heeft en de ander niet.Misschien idd.omdat je er meer moet inbrengen.Wanneer is het nou precies 14 dagen?En ga je dan ook testen,of wacht je echt 3 weken,nee toch?Dat houden we niet vol hoor,moeten we nieuwe duimen kopen

Groetjes,Minoes
pi_45686622
Ik?? Ik ga geen 3 weken wachten. Als ik 2 weken red dat is de kans wel erg groot dat er een kleverd zit. Nee bij de andere terugplaatsingen redde ik 8 of 9 dagen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45686631
Oh en vandaag terugplaatsing. Wat spannend. Oh ik hoop zo dat deze wel goed gaat. Ik krijg 2 verse terug, dus dat moet toch wel lukken?!!?!

Niettus, ik weet niet of ik het al had gevraagd, maar hoeveel krijg jij terug?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45688955
Hier eindelijk bloed

Belde net naar de poli, hoopte wel dat ik morgen gewoon met Menopur mocht starten, maar dat mag pas woensdag. De 31e. 7 februari eerste follikelmeting!

Tis gewoon allemaal precies een week opgeschoven!

Ticoooo straks je emmy's terug!! Ik heb het hier gevraagd, als er een 8-cellige bij zit, krijg ik er 1 terug. Zijn ze wat minder, zoals de vorige keer een cel of 5/6 dan krijg ik er wellicht 2 terug. Maar dit is aan het VU om te bepalen, maar hier ga ik wel op aandringen! Poging 2, we zijn er al 1 kwijt. Kansen vergroten!

Ik ga duimen hoor Tico, het wordt nu tijd voor een 2e streep!!!

Maargoed, ik doe het er maar mee! Nu maar even "genieten" van hopelijk de laatste menstruatie van dit jaar
Ga zo eerst de boel even ophalen bij de apotheek... en dan lekker met mijn vriendinnetje shoppen!

Annemiek, nog steeds heel spannend bij jou
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_45688990
Jose wat fijn dat de operatie van je mams goed is gegaan!!! Dat moet een opluchting zijn....
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')