abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46164867
Rottdogg, fijn dat je ongesteld bent geworden! Zoals de dames voor mij al zeiden op naar een normale cyclus. Ga je eigenlijk nu ook tempearturen? Zelf doe ik dat (nog) niet, omdat ik 's nachts altijd 1 maar ook soms 2 keer moet plassen. Ik ben namelijk wel benieuwd of mijn cyclus loopt zoals het hoort.
En wat het reageren betreft, ik vind het ook soms lastig hoor. Ik zit met een totaal ander probleem, bloeddruk en bijbehorende medicatie, dan de anderen hier (vruchtbaarheid). Maar ik loop soms wel tegen dezelfde emoties aan (zal het ooit wel of niet lukken, als dit niet lukt gaan we kinderloos door het leven enz.)

Suzziiieee, wat een moeilijke tijd maken jullie door. Ik hoop dat het gauw beter gaat en dat jullie ook weer verder kunnen gaan. En misschien is een maandje geen Clomid wel fijn voor jou en je lichaam. (Het blijven toch medicijnen)

NieTTus, vervelend dat je zoveel moet spuiten en dat de bijbehorende kwalen de kop op steken. Sterkte, ook met de punctie (is het nou zondag of maandag?)

Nou voor iedereen, want volgens mij kunnen we het allemaal wel gebruiken, een dikke knuffel
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')