Weet je wat de truc is... Voor je gevoel te weinig er in doen, het wordt namelijk altijd stijver dan je verwacht. En als het dan nog te slap is, kun je altijd bijgooien...quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:08 schreef Syrena het volgende:
Hahahaha ik las het en dacht al meteen dat het Oversight wasIs het toch gelukt.
Ik ben nog steeds op zoek naar de goeie verhouding om Brinta te maken. Het is weer metselspecie vanmorgen....En ik weiger de weegschaal te pakken he, op het oog moet ik dat kunnen!
Wij ook, en tvgids.nl is leuk, maar je kan niet terugbladeren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef lcicle het volgende:
Thanks!
(Wij hebben de tv gids de deur uit gedaan, vandaar)
Echt waar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand gezien of gehoord op het nieuws van die man die als clown op zijn paspoort staat?
Rijbewijs met hoed en schmink. #2
Dat is dus Oversight, ja, die van Mirage!![]()
Mijn man nam 'm altijd mee naar de wc.. Tja, om daar nu zoveel geld voor te betalenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij ook, en tvgids.nl is leuk, maar je kan niet terugbladeren.
Wij keken er amper in en ik vond het echt zonde van het geld.
brinta moet je toch kunnen snijden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef phluphy het volgende:
Dat is zeker spannend Oxy! Vind je het wel leuk om met een schone lei te beginnen, ook qua inrichting van je nieuwe kamer? Of vind je het jammer dat je je huidige kamer straks moet missen?
Syrena, dat probleem had ik ook altjid. Ik los het als volgt op:
Melk - Brinta erbij, roeren, erbij, roeren, erbij, roeren
* twijfel * is het goed?
Suiker alvast erbij doen + roeren
* twijfel weg *
Wat zijn er trouwens veel mensen die Brinta eten! Dacht dat ik een uitzondering was.![]()
Heel spannend, Oxy. En heel leuk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag ga ik samen met mijn opa en oma naar de woonwinkels om nieuwe meubels uit te zoeken.
Morgen ga ik met mijn moeder naar mijn nieuwe groep om mijn nieuwe kamer te zien.
Spannend hoor!
Ik wil graag opnieuw beginnen. In de kamer waar ik nu woon heb ik veel vervelende dingen, meegemaakt.Die meubels van nu zijn niet van mij maar van de instelling. Nu mag ik van mijn spaargeld mijn EIGEN meubels kopen en uitkiezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef phluphy het volgende:
Dat is zeker spannend Oxy! Vind je het wel leuk om met een schone lei te beginnen, ook qua inrichting van je nieuwe kamer? Of vind je het jammer dat je je huidige kamer straks moet missen?
We zijn net terug van meubels kijken. Ik heb nog geen beslissing genomen. Ik heb bij Haco wonen een serie gezien die ik mooi vindt. En bij Ikea (in het boek) ook een serie die ik mooi vindt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:39 schreef Noli. het volgende:
Spannend Oxy! Heb je al een beetje een idee wat voor meubeltjes je wilt hebben?
Lollifanten!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:41 schreef dutchie het volgende:
Ja zeg, fijn hoor! Nu heb ik weer zin in Brinta! En ik heb geen Brinta.
PV, Lollifantenfilm is een rotfilm. Ik krijg er ook altijd jeuk van in mijn ogen.
is jou niet geleerd om juist niet dingen te googlen... vaak word je daar alleen maar naar van enzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:joech hei
![]()
kreeg vanochtend te horen dat mijn mams lever cirose heeftniet handig om te googlen op dat..
en ze drinkt geen druppel alcohol, maar wel allerlei medicatie door omstandigheden enzo..
uhrm..quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
is jou niet geleerd om juist niet dingen te googlen... vaak word je daar alleen maar naar van enzo
Sterkte met je mama in elk geval
af en toequote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef _Bar_ het volgende:
Kijken jullie ook Lotte?
Is tegenwoordig mijn nieuwe soap verslaving
Is Lotte verslaafdquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef _Bar_ het volgende:
Kijken jullie ook Lotte?
Is tegenwoordig mijn nieuwe soap verslaving
Ah wat onwijs lief!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef phluphy het volgende:
Lois, elke keer dat ik je zie posten vind ik het jammer dat je nog maar zo weinig post. Drukke tijden?
Zo ja, hopelijk wel fijne drukke tijden?![]()
de 200ste aflevering ? was is dat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is Lotte verslaafdzit ook in de 200ste aflevering als het goed is
![]()
Beterschap voor Irisquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah wat onwijs lief!
Ik heb de afgelopen weken in de clinch gelegen met Iris, over haar slaapgedrag of liever gezegd haar weigering om te gaan slapen 's avonds. Aangezien 's avonds voor mij de enige mogelijkheid is om nog op Fok te komen was ik daar niet zo blij meemaar het lijkt erop dat ik vanavond heb gewonnen
(scheelt ook wel dat ze ziek is nu, tenminste hangerig van de waterpokjes)
wat ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef E.T. het volgende:
Ik vind ook de harco-serie leuker Oxy![]()
Vergeten jullie niet dat de Mol weer bijna begint?
Dat is inweze het echte einde van Lottequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de 200ste aflevering ? was is dat?
Maar ik vind Lotte echt 10 keer leuker als gtst of onwnm
Het is niet zo makkelijk want zodra je er zelf op staat is het niet meer leesbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Lois het volgende:
Ik vind die tekst in de spiegel helemaal super, kun je dat nog eens fotograferen?
dankjequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:44 schreef snoopy het volgende:
Niet dat het zover hoeft te komen en alles Evenstar, maar mijn moeder heeft alweer 10 jaar geleden een levertransplantatie gehad en het gaat hartstikke goed met haar. Dus als je er ooit vragen over hebt dan mag je me PM-en.
Vooralsnog hoop ik dat het allemaal meevalt. Sterkte!
Vicky, van harte
Ik heb al een stoel die is hout met rode stof (Poang van Ikea), een donkerrode boekenkast met doorzichtige deuren (Billy van Ikea) en een houtkleurig bureau.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef phluphy het volgende:
Goeie smaak Oxy![]()
Weet je ook al hoe je de rest van de inrichting gaat doen qua accessoires en zo? Ga je voor een bepaalde kleur kiezen? Zo ja welke? Ik ben wel erg nieuwsgierig he?Maar inrichten is zo leuk!!!
alweer afgelopen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef Vicky het volgende:
Oh ennuhh Diaan.. NIET ZEGGEN wie er uit WIDM is hoor!! Ik ga het morgen pas kijken..
Neckermann (.com) heeft lavalampen voor ¤ 14,99. Klik hier voor info.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn lavalamp is gevallen in de badkamer![]()
Morgen maar een nieuwe kopen. Weet iemand waar ik dat kan doen?
Hahaha, zo inhalig is mijn donderstraal ook weer niet hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Rijstebuiltje, die van mij likken het bakje leeg als ik even niet op let.
ik eet het ook zonder suiker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef livelink het volgende:
Pap![]()
En Job wil 's ochtends nog wel pap, dus ik zit elke ochtend op mijn nuchtere maag die papgeur op te snuivenIk snap niet hoe hij het door zijn keel krijgt. Ik gooi er niet eens suiker of iets anders in, het is gewone pure pap, maar Job vindt het heerlijk.
Ik heb ze een tijdje geleden bij de bouwmarkt (ik meen de Praxis) te hebben gezien. Verder weet ik het zo even niet eigenlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn lavalamp is gevallen in de badkamer![]()
Morgen maar een nieuwe kopen. Weet iemand waar ik dat kan doen?
Henna is veel beter voor je harenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Even spammen, heb gisteren mijn haar weer eens rood geverfd.
Had bedacht het niet meer te verven omdat het dan zo afbreekt enzo maar rood is toch een stuk beter.
[afbeelding]
Had je trek?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:38 schreef _Bar_ het volgende:
Hier net 2 broodjes kroket en 1 broodje frikandel opgegeten
Ja, maar niet altijd even mooi. Ik heb heel donker haar en ik wil het graag wat opgelicht hebben ipv een rooie gloed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Henna is veel beter voor je haren
Roep een baan en ik kom eraan.... hier kun je vanavond in belgie discoo schaatsenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat er geschaatst worden?
*schaatsen uit het vet haalt...
Hey ik deed dat toen ook dus jij durft dat ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga zo hier eens waskamertje opruimen.
En ik twijfel over een voor en na foto voor hier maar ik weet niet of ik dat durf.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:18 schreef Anitra het volgende:
wat is het rustig hier.
Bijna weekend, iemand nog leuke weekendplannen?
Da's op noren niet zo praktisch he.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Roep een baan en ik kom eraan.... hier kun je vanavond in belgie discoo schaatsendat is leuk
Nou je kunt er schaatsen hurenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's op noren niet zo praktisch he.![]()
Ik ga even aan de was, incl. foto's.![]()
JAAAAAAA WEEKEND PLANNEN EN SCHAATSEN!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:18 schreef Anitra het volgende:
wat is het rustig hier.
Bijna weekend, iemand nog leuke weekendplannen?
wat een onderneming zeg!! erg leuk, maar ook wel sterkte gewenst!!quote:
Ja dat gaan we hier ook doen het grootste gedeelte van het weekend.quote:
Werk je in het Westerhonk? *nieuwsgierig is*quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:39 schreef p_iglet het volgende:
[..]
JAAAAAAA WEEKEND PLANNEN EN SCHAATSEN!!![]()
![]()
ik heb er zin in!!!!![]()
![]()
Morgen met een jongetje van mijn werk naar het schaatsen in heerenveen toe.
Met een jongetje van 10, in een rolstoel. Vanaf Monster (nabij den haag) met het openbaar vervoer naar Heerenveen en weer terug![]()
Hij was zo enthausiast toen ik het gisteren vertelde![]()
"Gaan we dan naar de echte schaatsmeneren van de televisie???"
Alle schaatstermen zijn door de logo in zijn spraakcomputer gezet, dus zijn hele omgeving gaat weten wat we gaan doen, en hoe dat geweest is.
Straks nog lekkere dingen kopen. En morgen veel te vroeg op.![]()
Ah okquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:06 schreef p_iglet het volgende:
Nee ik werk niet op het westerhonk. Ik werk op Anansi, een KGVT van stichting steinmetz.
Kleine stichting, en wij zitten dus ook niet bij andere locaties in de buurt, maar zelfstandig onderin een appartementencomplex.
Klik even op dat linkje dat geen plaatje is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
t ligt toch op stapeltjes? dus dan is het voor mij geordend
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klik even op dat linkje dat geen plaatje is.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:04 schreef Diaan73 het volgende:
BEik zie daar een heel bekend shirt liggen. Volgens mij heeft Peaceman die ook. beige met blauwe en witte opdruk van de WE?
Ik heb de vouwgordijnen ook van de HEMA en ze zijn erg mooi. je kunt ze ook heel makkelijk afhalen en wassen. Ideaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Syrena het volgende:
Oh, bij de Hema is nu wel 20% korting op de vouwgordijnen en ze maken ze idd op maat.
Dat hebben wij dan weer nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef phluphy het volgende:
Ik ben al blij dat we riolering hebben.
En dat in zo'n grote stad.quote:
Was dat niet: Billendoekjes, waar kun je ze niet voor gebruiken?? Of zoietsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef snoopy het volgende:
Wat was ook alweer de uitspraak over billendoekjes? Van Easy-going was ie toch?
Om de vijf a tien minutenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef renzell het volgende:
Ik herken het ook trouwens hoor. Ik werk nu veel thuis achter de computer en dat betekent vaak ieder kwartier of halfuur wel ff spieken...![]()
Speaking of which; waar is ze? Ook al lang niet gezien!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef snoopy het volgende:
Wat was ook alweer de uitspraak over billendoekjes? Van Easy-going was ie toch?
*kussentje en lekker dekentje aan reikt...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:49 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is overvallen door vermoeidheid...
tilt Bar op e zet haar op een stoelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:49 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is overvallen door vermoeidheid...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Was dat niet: Billendoekjes, waar kun je ze niet voor gebruiken?? Of zoiets
Een combi van nog net ongi, en een bacterie daar ergensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Waar komt die buikpijn vandaan dan?
Dat was cynisch bedoelt want er komt geen hondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:54 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben moe op leeg, en giga veel last van buikpijn scheuten echt zeer hinderlijk...
Anitra veel plezier morgen, met de visite
Hier dusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Speaking of which; waar is ze? Ook al lang niet gezien!
Hmmm, klinkt naar zeg...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:57 schreef _Bar_ het volgende:
Een combi van nog net ongi, en een bacterie daar ergens
Ik kom overalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Syreen, om de 5 a 10 minuten? Op welk FOK-forum is er elke 5 minuten wat spannends te lezen dan?
Toch niet op OUD?![]()
Dan zou ik tikken denk ik. Makkelijk leesbaar en daarna printen en met de hand aantekeningen bij maken nav de sessies.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef _Bar_ het volgende:
ja ik kan ook snel tikken enzo dat is het probleem niet, maar wat zou langer goedblijven?
Het heeft opzich niets met van me af schrijven te maken denk ik...
Er worden vragen over gesteld, ga het dus eigenlijk daarna nog een keer beleven....
Ik hield vroeger altijd een dagboek bij....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef Syrena het volgende:
Ik schreef eerst met de hand Bar, maar dat was meer mijn "huiswerk", mijn gedachten en patronen achterhalen. Later typen, omdat dat sneller ging, ik dacht sneller dan dat ik kon schrijven.
En daarna deed ik het uit mijn hoofd omdat ik te lui was
Is het ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook een blog. Heerlijk. Gewoon mijn verhaal heel anoniem neergooien en wie het leest leest het, wie niet niet... Het wordt amper gelezen gezien aan de stats en toch vind ik het een prettige manier om even van me af te praten.
de dinsdag kan ik me niet heel meer van herinneren..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef Syrena het volgende:
Het herinneren en terughalen kan ik zo niet. Dat kan ik alleen met praten. En zelfs dat ging in het begin niet. Ik kwam altijd doodmoe en bezweet van top tot teen thuis na een afspraak.
wat vreselijk leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 06:18 schreef p_iglet het volgende:
Zowanneer op dit soort absurd vroege tijdstippen mijn wakker gaat krijg ik altijd een hekel aan mijn eigen plannen hihi.
Maar ik heb er zin in!!!!!!!![]()
![]()
Heerenveen here we come!!!!!!![]()
![]()
![]()
Willen jullie allemaal heeeeeeeeeeeel hard duimen dat de NS normaal doet vandaag?![]()
Ik vind 7 uur reistijd in totaal wel zat eigenlijk.![]()
Leuk hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:34 schreef Oxymoron het volgende:
Gisteren ben ik met mijn moeder naar de nieuwe kamer gaan kijken.
De maten zijn opgemeten. En we hebben besloten, dat we de Ikea spullen gaan kopen (en niet de Haco).
goeie keus oxyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:34 schreef Oxymoron het volgende:
Gisteren ben ik met mijn moeder naar de nieuwe kamer gaan kijken.
De maten zijn opgemeten. En we hebben besloten, dat we de Ikea spullen gaan kopen (en niet de Haco).
Hij neemt mij veel te veel ruimte in persoonlijk en staat alleen maar stof te happen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:40 schreef lady-wrb het volgende:bar
wat is nou de bedoeling van de box? moetie weg of moetie blijven staan?
euh nope...hij staat voor een raam en naast een krappaal... het is hier geen grote woonkamer...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
plank erop, kleed eroverheen en als bijzettafel gebruiken.
is dat een optie?
Ja, ik zie hem weleens voorbijschuiven in de COSquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:41 schreef m@x het volgende:
Easy,is ook helemaal into de Gouden Kooi en zit hele avonden te streamen en te posten op het Gouden Kooideeltje van fok.
En hij schrijft ook van die mooie gedichten in de stijl van Natasia en Brianquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem weleens voorbijschuiven in de COS
Zijn avatar
Verzwaard gips? en heb je daarna nog gewogen?
Hier -2.5 kilo trouwens, is ook al netjes op mijn manier, vind ik zelf
waarom ben je dan niet eerder bij hem geweest met kim?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:29 schreef Ingrid19 het volgende:
Mijn lieve oom heeft Kim vandaag voor het eerst gezien. Was leuk om te zien hoe hij opbloeide. Kim is gelukkig niet eenkennig. Wat wel heel klote is, is dat hij een bloedziekte heeft. En nu ook nog eens prostaatkanker. Hij wilde Kim en ons graag zien, voor het geval dat.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:15 schreef Sugar het volgende:
Thuis aangekomen: "Luuke is mijn friendinnetje, papa".![]()
Weinig contact, moeilijk om goed contact met hem te hebben. Hij heeft een klein steekje los in zn hersens. (zo zegt hij het zelf) Hij woont in Zeist. Dus ver weg voor ons.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom ben je dan niet eerder bij hem geweest met kim?
Herkenbaar Livelink, Nikita is nu 3,5 en ook zij krijgt nog steeds een flesje (met de nadruk op je overigens) mee als ze naar bed gaat. Meestal is deze na het verhaaltje lezen weer leeg en gaat ze in elk geval niet al drinkend slapen. Maar soms als ze heel moe is ook wel hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef livelink het volgende:
Hij heeft er gewoon behoefte aan om af en toe nog eens babietje te zijn. of misschien hebben wij er soms behoefte aan dat hij af en toe nog babietje is
Lief he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef livelink het volgende:
Van wafels heb ik geen verstand. Wel wou ik even zeggen hoe schattig ik de blote voetjes van Kim vind![]()
En overigens krijgt Job hier 's ochtends ook nog steeds een papfles en soms ook 's avonds, als hij echt niet kan slapen. Hij heeft er gewoon behoefte aan om af en toe nog eens babietje te zijn. of misschien hebben wij er soms behoefte aan dat hij af en toe nog babietje is
Dat zal het ook wel zijn lady-wrb maar het zit zo in het naar bed gaan ritueel ingebakken dat het lastig is om het er zomaar uit te laten, vandaar dat we in elk geval de hoeveelheid melk al aan het terugbrengen zijn in de hoop dat ze het dan straks makkelijker zonder kan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
hoe doe je dat dan met tandenpoetsen?
fles mee naar bed lijkt me funest voor het gebit.
Is natuurlijk ook zo, maar als Job een flesje krijgt 's avonds dan drinkt hij hem wel in 1 keer leeg en dan haal ik hem ook meteen weer weg. Job heeft nooit een speen gehad en nooit geduimd en dat is de reden dat ik bij hem wel eens toegeef aan zijn behoefte aan een flesje pap of warme melk 's avonds.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
hoe doe je dat dan met tandenpoetsen?
fles mee naar bed lijkt me funest voor het gebit.
Omg, lijkt me zeer irritant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Onze buren hadden vanmiddag weer eens zo'n 'de rest van de straat geniet mee-ruzie'.![]()
En nu staat er een busje van een glas en kozijnen maker voor de deur!![]()
Gelukkig hebben wij daar geen last van.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
Netjes Ingrid!
Ja, die ruzie... Het is zo ongelofelijk genant. Wij kunnen hier bijna woordeljik met het gekrijs meeluisteren en dan zit er nog een poort tussen he!
Een wat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Vicky het volgende:
Net bij de Ikea geweest... en ik kon de zak Daim niet laten liggen
Ik heb al eens twee zakken meegenomenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Vicky het volgende:
leuke buren BE
Kan je bij mij ook neit ff komen schoonmakenIk heb er zoooo'n hekel aan..
Net bij de Ikea geweest... en ik kon de zak Daim niet laten liggen
Nou dat gebeurd niet hoor...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
_Bar_ het speelgoed, wanneer je zover bent samen dat jullie dingen wegkunnen/willen doen, misschien een idee om dan aan het kdv te geven?
Zonder heel erg bemoeierig te willen zijn ga ik toch wat zeggen: vergeet niet dat iedereen zijn eigen tempo heeft vwb loslaten en ook zo zijn eigen methodes vwb de dingen die herinneringen meedragen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nou dat gebeurd niet hoor...
Marco vond het net al wat minder dat in een tupperware antilekbeker van Thijs ingeleverd had omdat hij stuk was, nu is hij weer zo goed als nieuw...
Gelijk kreeg ik te horen, nou is hij niet meer van Thijs...
Marco wilt nog steeds overal Thijs aan vastkoppelen, en ik heb dat wat minder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |