Weet je wat de truc is... Voor je gevoel te weinig er in doen, het wordt namelijk altijd stijver dan je verwacht. En als het dan nog te slap is, kun je altijd bijgooien...quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:08 schreef Syrena het volgende:
Hahahaha ik las het en dacht al meteen dat het Oversight wasIs het toch gelukt.
Ik ben nog steeds op zoek naar de goeie verhouding om Brinta te maken. Het is weer metselspecie vanmorgen....En ik weiger de weegschaal te pakken he, op het oog moet ik dat kunnen!
Wij ook, en tvgids.nl is leuk, maar je kan niet terugbladeren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef lcicle het volgende:
Thanks!
(Wij hebben de tv gids de deur uit gedaan, vandaar)
Echt waar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand gezien of gehoord op het nieuws van die man die als clown op zijn paspoort staat?
Rijbewijs met hoed en schmink. #2
Dat is dus Oversight, ja, die van Mirage!![]()
Mijn man nam 'm altijd mee naar de wc.. Tja, om daar nu zoveel geld voor te betalenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij ook, en tvgids.nl is leuk, maar je kan niet terugbladeren.
Wij keken er amper in en ik vond het echt zonde van het geld.
brinta moet je toch kunnen snijden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef phluphy het volgende:
Dat is zeker spannend Oxy! Vind je het wel leuk om met een schone lei te beginnen, ook qua inrichting van je nieuwe kamer? Of vind je het jammer dat je je huidige kamer straks moet missen?
Syrena, dat probleem had ik ook altjid. Ik los het als volgt op:
Melk - Brinta erbij, roeren, erbij, roeren, erbij, roeren
* twijfel * is het goed?
Suiker alvast erbij doen + roeren
* twijfel weg *
Wat zijn er trouwens veel mensen die Brinta eten! Dacht dat ik een uitzondering was.![]()
Heel spannend, Oxy. En heel leuk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag ga ik samen met mijn opa en oma naar de woonwinkels om nieuwe meubels uit te zoeken.
Morgen ga ik met mijn moeder naar mijn nieuwe groep om mijn nieuwe kamer te zien.
Spannend hoor!
Ik wil graag opnieuw beginnen. In de kamer waar ik nu woon heb ik veel vervelende dingen, meegemaakt.Die meubels van nu zijn niet van mij maar van de instelling. Nu mag ik van mijn spaargeld mijn EIGEN meubels kopen en uitkiezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:07 schreef phluphy het volgende:
Dat is zeker spannend Oxy! Vind je het wel leuk om met een schone lei te beginnen, ook qua inrichting van je nieuwe kamer? Of vind je het jammer dat je je huidige kamer straks moet missen?
We zijn net terug van meubels kijken. Ik heb nog geen beslissing genomen. Ik heb bij Haco wonen een serie gezien die ik mooi vindt. En bij Ikea (in het boek) ook een serie die ik mooi vindt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:39 schreef Noli. het volgende:
Spannend Oxy! Heb je al een beetje een idee wat voor meubeltjes je wilt hebben?
Lollifanten!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:41 schreef dutchie het volgende:
Ja zeg, fijn hoor! Nu heb ik weer zin in Brinta! En ik heb geen Brinta.
PV, Lollifantenfilm is een rotfilm. Ik krijg er ook altijd jeuk van in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |