zeg dan niks, zuurpruimquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
Oh God, heeft die kankerdebiel nou eindelijk z'n 15 minutes of fame..
Je taalgebruik is strelend. Je komt zelf iets tekort?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
Hij heeft wel het landelijke nieuws gehaaldquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
Dank je wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:45 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Je taalgebruik is strelend. Je komt zelf iets tekort?
Jammer dat je dat vanochtend niet zei, had je meteen een ban gehadquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
OH NEE THE HORROR.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer dat je dat vanochtend niet zei, had je meteen een ban gehad
heeft die nu een ban dan ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer dat je dat vanochtend niet zei, had je meteen een ban gehad
Pawned.quote:"Meneer heeft bij zijn aanvraag niet de waarheid verteld. Mogelijk trekt de burgemeester zijn id-kaart in", aldus de voorlichter.
Precies!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:57 schreef seekfaM het volgende:
Hij heeft geen regels 'niet' nagekomen, zijn levensovertuigingen zijn bij het ophalen van zijn rijbewijs opeens heel erg snel veranderd. dat kan toch?
niets ' niet de waarheid vertellen '
Volgens mij komt het door zijn verklaring op het NOS-journaal. Daar schijnt hij gezegd te hebben dat hij 't "als geintje" heeft gedaan. En dát is de reden dat hij waarschijnlijk dat ding weer kwijtraakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:57 schreef seekfaM het volgende:
Hij heeft geen regels 'niet' nagekomen, zijn levensovertuigingen zijn bij het ophalen van zijn rijbewijs opeens heel erg snel veranderd. dat kan toch?
niets ' niet de waarheid vertellen '
Dat het toevallig één en dezelfde persoon is alleen volgens mij maar ik ben niet geheel op de hoogte van de geheimpjes en die zijn er zatquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Wat is de link met de joker pasfoto en de verandering van het onzin forum in oversight?
Zie:quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat het toevallig één en dezelfde persoon is alleen volgens mij maar ik ben niet geheel op de hoogte van de geheimpjes en die zijn er zat![]()
Misschien is hij beloond en omdat de koekjes opwaren![]()
http://frontpage.fok.nl/page/idbewijsquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Wat is de link met de joker pasfoto en de verandering van het onzin forum in oversight?
Geen, is een toevallige samenloop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Dat het nu anders heet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom wat??
Omdat de wereld zal vergaan en cavia's als eerste zullen exploderen, explosies komen door hete vuurballenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat het nu anders heet.
Waarom niet nu ? Is toch zo gebeurd voor jou ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef NJ het volgende:
Volgende week maar eens terugzetten ofzo.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hier nog een keer dan maar:
OS for President
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |