Op de FP als eerstequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/news/955(...)own_als_pasfoto.html
Toch niet jij OS?
Jah nou mijn knopjes waren ook wegquote:
OS was admin en was met ONZ aan het spelen, mods waren ineens geen mods meer, user geband enzo en Onzin voor je leven bestaat niet meerquote:
yvonne had even 2 uurtjes rust nodigquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Luco het volgende:
Hoe is OS admin geworden dan?
alsof dat zo gek isquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef SnowDoggg het volgende:
Er zijn kamervragen gesteld over zijn actie
En dit alles om 7uur sochtendsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OS was admin en was met ONZ aan het spelen, mods waren ineens geen mods meer, user geband enzo en Onzin voor je leven bestaat niet meer![]()
Je had erbij moeten zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:13 schreef Darklight het volgende:
Wat een aandacht voor zo'n kneus
En hij had het al zo drukquote:
Jij was er ook niet bijquote:
Hij had net een gedwongen weekje vakantie achter de rug hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hij had het al zo druk![]()
Uquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij was er ook niet bij![]()
Slechts kortquote:
Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruiktquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:18 schreef BeeDee het volgende:
Gaat e.e.a nog consequenties hebben voor TS, of is dit echt een n00b vraag ?![]()
Ow, ik dacht hierbij:quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef jogy het volgende:
Ik voel me naakt.
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruikt![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...![]()
Roder kon bijna niet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou hij was rood zat
![]()
*checked Banmeldtopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |