Dat het toevallig één en dezelfde persoon is alleen volgens mij maar ik ben niet geheel op de hoogte van de geheimpjes en die zijn er zatquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Wat is de link met de joker pasfoto en de verandering van het onzin forum in oversight?
Zie:quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat het toevallig één en dezelfde persoon is alleen volgens mij maar ik ben niet geheel op de hoogte van de geheimpjes en die zijn er zat![]()
Misschien is hij beloond en omdat de koekjes opwaren![]()
http://frontpage.fok.nl/page/idbewijsquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Wat is de link met de joker pasfoto en de verandering van het onzin forum in oversight?
Geen, is een toevallige samenloop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Dat het nu anders heet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom wat??
Omdat de wereld zal vergaan en cavia's als eerste zullen exploderen, explosies komen door hete vuurballenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat het nu anders heet.
Waarom niet nu ? Is toch zo gebeurd voor jou ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef NJ het volgende:
Volgende week maar eens terugzetten ofzo.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hier nog een keer dan maar:
OS for President
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |