dat is niet relevantquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Niet na een flinke pot haags theater
Rijbewijs met hoed en schmink. #4quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens het nieuws gezien, is er ergens een online bezichtigings iets aanwezig?![]()
De ID plicht is een onderdrukking van de persoonlijke vrijheid, het is een leugen dat het criminaliteit zou terugdringen dan wel makkelijker maken op te sporen, het is het aan banden leggen van de burger, en daarmee de burger devolutioneren tot onderdaan van de elite.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dan zullen ze heel Europa de id plicht direkt opheffen hoor!
Man, wat zit je nou te eikelen? Kijk, als ik me 'niet aan de wet zou houden' wbt de identificatieplicht dan kost me dat alleen maar een ontzettende smak geld. 2500 euro, als je 't er op aan laat komen. Of je gaat een paar daagjes de cel in. Fijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef koemleit het volgende:
jep en als links dan beslist dat het wel moet (als die het grootst zijn) dan moeten ze het ook gewoon.
Inderdaad.quote:
In het oor, natuurlijk hequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef NorthernStar het volgende:
Die zijn rijp voor de chip imo.
En dan hoop ik ook nog dat de ME bij de ingangscontroles van voetbalwedstrijden stroomstokken mag gebruikenquote:
Typisch weer een gevalletje van 'n laffe, inconsequente overheid.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op het 8 uur nieuws werd net gezegd dat overzichie zn pas moet inleveren en dat het rijbewijs niet in behandeling wordt genomen.
jammer dat je niet zoveel protest aantekende toen die regel speciaal is opgenomen voor de islam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, het is een vreemd soort hippie-achtige nonfiguren dat altijd met dit soort acties komt, compleet kansloos, maar ja, we hebben weer even laten zien anti-regeltjes en overheid te zijn. Ga wat nuttigs doen met je leven denk ik dan.
Achterop staat: "Dit document is eigendom van de Staat der Nederlanden." Lekker nagedacht weer. o.Oquote:Oversight heeft laten weten dat hij voorlopig niet van plan is zijn ID-kaart in te leveren, behalve als hij daartoe wettelijk verplicht wordt.
quote:Kamervraag
‘Wat vindt u ervan dat Hellevoetsluis een uitdossing als clown
aanvaardde als uiting van levensovertuiging voor op een
identiteitsbewijs?’ (Van der Staaij, SGP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |