Nou, dan zullen ze heel Europa de id plicht direkt opheffen hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:34 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik liep er al rond sinds ik mn eerste id kaart kreeg en niet mocht lachen op de foto, maar moet nog wachten tot mn volgende update zeg maar, dan zal ik met een misselijke lach op de foto staan, met een maf hoedje op ook.
tja blijkbaar willen we dit, want we stemmen een keer in de vier jaar. En Nederland heeft voor dit beleid gekozen.... En met de indentificatieplicht op zich is niks mis natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat absurd is dat we allemaal als makke schapen zonder enig protest doen wat de overheid maar eist.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Rot toch op met je moslims!
Sja, het is een vreemd soort hippie-achtige nonfiguren dat altijd met dit soort acties komt, compleet kansloos, maar ja, we hebben weer even laten zien anti-regeltjes en overheid te zijn. Ga wat nuttigs doen met je leven denk ik dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dan zullen ze heel Europa de id plicht direkt opheffen hoor!
Nee, ik wil dit niet, en ik heb ook op een partij gestemd die dit niet ondersteunt. Nou jij weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef koemleit het volgende:
tja blijkbaar willen we dit, want we stemmen een keer in de vier jaar. En Nederland heeft voor dit beleid gekozen.... En met de indentificatieplicht op zich is niks mis natuurlijk.
Daar denk ik anders over.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
En met de indentificatieplicht op zich is niks mis natuurlijk.
Maar! Er! Zijn! De! Afgelopen! Vier! Jaar! Geen! Aanslagen! Gepleegd! Door! De!!eins! Identificatieplicht!!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef NorthernStar het volgende:
Maar dan nog, er is natuurlijk ook niks mis mee het gewoon weer af te schaffen.
Wat absurd is is een ID plicht, die al jaren in praktisch alle landen behalve Nederland gold, nog steeds negatief aan WOII te koppelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog zo eentje die geen twee regels kan typen zonder over moslims te beginnen.
Wat absurd is dat we allemaal als makke schapen zonder enig protest doen wat de overheid maar eist.
Ausweiss Bitte!
Dus jij zegt: "ik heb niet op een regeringspartij gestemd en hoef me dus niet aan de wet te houden"? Mooie boel zal dat worden. Nou jij weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit niet, en ik heb ook op een partij gestemd die dit niet ondersteunt. Nou jij weer
Goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
tja blijkbaar willen we dit, want we stemmen een keer in de vier jaar. En Nederland heeft voor dit beleid gekozen.... En met de indentificatieplicht op zich is niks mis natuurlijk.
Dan moet die minister opstappen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed.
En als de meerderheid van onze volksvertegenwoordigers iets willen, maar de verantwoordelijke minister niet, wat dan?
dan wordt de minister af gezet. Remember verdonkquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed.
En als de meerderheid van onze volksvertegenwoordigers iets willen, maar de verantwoordelijke minister niet, wat dan?
Ohja, das waar ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan wordt de minister af gezet. Remember verdonk
insinueert te kunnen eisen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog zo eentje die geen twee regels kan typen zonder over moslims te beginnen.
Ausweiss Bitte!
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik niet gevraagd heb om deze onzin. Kijk, als rechtse huilies het een respectabele mening vinden dat je niet hoeft te betalen voor welke collectieve bijdrage dan ook, dan is dit peanuts.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef koemleit het volgende:
Dus jij zegt: "ik heb niet op een regeringspartij gestemd en hoef me dus niet aan de wet te houden"? Mooie boel zal dat worden. Nou jij weer
...en anders kan OS nog een klacht indienen bij het Meldpunt Discriminatie...quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de onderbouwing, want op welke grond moet zijn overtuiging gediscrimineerd worden of op welke manier valt zijn overtuiging buiten alle andere ??
nou die ID plicht is gewoon een eis hoor. En als je hem niet bij hebt als je wordt aangehouden krijg je gewoon een boete.quote:
Ik heb nog geeneens het nieuws gezien, is er ergens een online bezichtigings iets aanwezig?quote:
jep en als links dan beslist dat het wel moet (als die het grootst zijn) dan moeten ze het ook gewoonquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik niet gevraagd heb om deze onzin. Kijk, als rechtse huilies het een respectabele mening vinden dat je niet hoeft te betalen voor welke collectieve bijdrage dan ook, dan is dit peanuts.
Niet na een flinke pot haags theaterquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:43 schreef koemleit het volgende:
dan wordt de minister af gezet. Remember verdonk
www.idbewijs.nlquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens het nieuws gezien, is er ergens een online bezichtigings iets aanwezig?![]()
dat is niet relevantquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Niet na een flinke pot haags theater
Rijbewijs met hoed en schmink. #4quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens het nieuws gezien, is er ergens een online bezichtigings iets aanwezig?![]()
De ID plicht is een onderdrukking van de persoonlijke vrijheid, het is een leugen dat het criminaliteit zou terugdringen dan wel makkelijker maken op te sporen, het is het aan banden leggen van de burger, en daarmee de burger devolutioneren tot onderdaan van de elite.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dan zullen ze heel Europa de id plicht direkt opheffen hoor!
Man, wat zit je nou te eikelen? Kijk, als ik me 'niet aan de wet zou houden' wbt de identificatieplicht dan kost me dat alleen maar een ontzettende smak geld. 2500 euro, als je 't er op aan laat komen. Of je gaat een paar daagjes de cel in. Fijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef koemleit het volgende:
jep en als links dan beslist dat het wel moet (als die het grootst zijn) dan moeten ze het ook gewoon.
Inderdaad.quote:
In het oor, natuurlijk hequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef NorthernStar het volgende:
Die zijn rijp voor de chip imo.
En dan hoop ik ook nog dat de ME bij de ingangscontroles van voetbalwedstrijden stroomstokken mag gebruikenquote:
Typisch weer een gevalletje van 'n laffe, inconsequente overheid.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op het 8 uur nieuws werd net gezegd dat overzichie zn pas moet inleveren en dat het rijbewijs niet in behandeling wordt genomen.
jammer dat je niet zoveel protest aantekende toen die regel speciaal is opgenomen voor de islam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, het is een vreemd soort hippie-achtige nonfiguren dat altijd met dit soort acties komt, compleet kansloos, maar ja, we hebben weer even laten zien anti-regeltjes en overheid te zijn. Ga wat nuttigs doen met je leven denk ik dan.
Achterop staat: "Dit document is eigendom van de Staat der Nederlanden." Lekker nagedacht weer. o.Oquote:Oversight heeft laten weten dat hij voorlopig niet van plan is zijn ID-kaart in te leveren, behalve als hij daartoe wettelijk verplicht wordt.
quote:Kamervraag
‘Wat vindt u ervan dat Hellevoetsluis een uitdossing als clown
aanvaardde als uiting van levensovertuiging voor op een
identiteitsbewijs?’ (Van der Staaij, SGP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |