abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:58:20 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45651433
Verder
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45651459
Nou..... eigenlijk wel een mooi moment om naar bed te gaan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:01:19 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45651491
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Kijk die optochten vind ik grappig, omdat ik weet dat ik zo niet ben.
Mensen zijn wel geshocked als ik zeg dat ik homo ben en helemaal als ze mijn vriend zien (stoer windsurftype.. en wat dat betreft draag ik al mijn steentje bij, omdat ik er ook niet gek overdoe. Vind het altijd wel grappig dat als ik mensen vertel dat ik homo ben dat ik dan meteen de meest intieme geheimen van iemand krijg te horen omdat zij denken dat het heel erg persoonlijk is dat ik homo ben..terwijl het voor mij allang geen issue meer is.
Ik denk dat veel hetero's veel kunnen leren ook van de gayscene. Ik heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt in een gaytent. De sfeer is veel ontspannender.
Ik geef toe dat die gayprides enzo mensen een verkeerd beeld geven..maar het is maar een klein deel van de homo´s die echt zo zijn.

BTW Arneaux als je Fedde kent ken je Maaike waarschijnlijk ook wel. Hij remixed de nieuwe single van Robbie Williams hoorde ik van haar.
Het is opvallend dat sommige mensen, als je het over bv moslins hebt, het meteen hebben over die types die met een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen. Het is net zo opvallend dat sommige mensen als je het over homo's hebt, het meteen hebben over die types die meelopen in die gay-parades enzo. Tja...
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:03:24 #4
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45651532
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Kijk die optochten vind ik grappig, omdat ik weet dat ik zo niet ben.
Mensen zijn wel geshocked als ik zeg dat ik homo ben en helemaal als ze mijn vriend zien (stoer windsurftype.. en wat dat betreft draag ik al mijn steentje bij, omdat ik er ook niet gek overdoe. Vind het altijd wel grappig dat als ik mensen vertel dat ik homo ben dat ik dan meteen de meest intieme geheimen van iemand krijg te horen omdat zij denken dat het heel erg persoonlijk is dat ik homo ben..terwijl het voor mij allang geen issue meer is.
Ik denk dat veel hetero's veel kunnen leren ook van de gayscene. Ik heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt in een gaytent. De sfeer is veel ontspannender.
Ik geef toe dat die gayprides enzo mensen een verkeerd beeld geven..maar het is maar een klein deel van de homo´s die echt zo zijn.

BTW Arneaux als je Fedde kent ken je Maaike waarschijnlijk ook wel. Hij remixed de nieuwe single van Robbie Williams hoorde ik van haar.
Nu doe je net alsof heel de heteromaatschappij een kansloze domme meelopende kudde is die niet voor zichzelf kan denken. En betreffende die vechtpartijen valt t ook wel mee. Zeker in de tenten waar ik kom.

En over Fedde ga ik hier niet praten.
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is opvallend dat sommige mensen, als je het over bv moslins hebt, het meteen hebben over die types die met een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen. Het is net zo opvallend dat sommige mensen als je het over homo's hebt, het meteen hebben over die types die meelopen in die gay-parades enzo. Tja...
t Ging me erom op de stupiditeit aan te geven. Bovendien belicht je 1 punt uit mn beargumentatie die kant nog wal raakt omdat het homos nooit een wolkenkrabber zijn binnengevolgen. Het gaat om acceptatie in dít land.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45651539
Nee dat snap ik ook. En dat begrijp ik ook.... soms vind ik gekke denkbeelden erg vermakelijk.
Zoals de keer dat iemand mij heel serieus en bezorgd vroeg of de nieuwe aids medicijnen werkte...

haha.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:05:49 #6
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45651582
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee dat snap ik ook. En dat begrijp ik ook.... soms vind ik gekke denkbeelden erg vermakelijk.
Zoals de keer dat iemand mij heel serieus en bezorgd vroeg of de nieuwe aids medicijnen werkte...

haha.
Kortzichtigheid mag nooit de fundering van een oordeel zijn, lijkt me.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45651590
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:03 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nu doe je net alsof heel de heteromaatschappij een kansloze domme meelopende kudde is die niet voor zichzelf kan denken. En betreffende die vechtpartijen valt t ook wel mee. Zeker in de tenten waar ik kom.

En over Fedde ga ik hier niet praten.
Ik denk dat je antwoord, waar je niet echt over hebt nagedacht genoeg zegt. Je moet het niet als een aanval zien maar als een uitleg. Maar jij hebt vanaf het begin niet echt de mogelijkheid in je gehad om een normale discussie te voeren dus ik denk dat ik de eer aan mezelf hou en je maar eventjes negeer..
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45651613
Er is een topic over nathanael. En willen jullie verder praten over sexuele geaardheden, open er dan een topic over. Dit is totaal geen COS en verdomd irritant voor mensen die al liggen te slapen en morgen COS willen nalezen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:08:03 #9
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45651627
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik denk dat je antwoord, waar je niet echt over hebt nagedacht genoeg zegt. Je moet het niet als een aanval zien maar als een uitleg. Maar jij hebt vanaf het begin niet echt de mogelijkheid in je gehad om een normale discussie te voeren dus ik denk dat ik de eer aan mezelf hou en je maar eventjes negeer..
Nagedacht? Ik draag 3 reëele onderwerpen aan, ik licht ze toe en dan denk ik er niet over na? Ik zie t zeker niet als een aanval trouwens, erg makkelijk om te roepen in een discussie.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:08:24 #10
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45651633
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is een topic over nathanael. En willen jullie verder praten over sexuele geaardheden, open er dan een topic over. Dit is totaal geen COS en verdomd irritant voor mensen die al liggen te slapen en morgen COS willen nalezen.
Iedereen ligt toch te slapen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45651637
Zijn er nog bewoners wakker..mijn streams doen het niet.

morgen rond 20.00 is die vergadering toch=
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:08:32 #12
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45651638
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef bosb het volgende:

[..]

Ja idd. Eerst een huub die vertelt dat hij het raar vindt dat ze hun "vriendin" zomaar laten zakken, en zieken over een vuilniszak, en vervolgens een Nena die nataasia eens heeeeeel erg goed de les leest. Zegt dat ze niet kan zingen, naar haar kinderen moet gaan, en dat ze hoopt dat Wilgo een ander heeft...... Wishfull thinking....
hardop denken wordt dat vanaf morgen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45651644
wat heeft dit voor zin om zo'n klein jochie die zijn vader toch al niet ziet, de info te geven of papa een nieuwe meid of jongen heeft

in plaats dat ze die jongen iets leuks laat zeggen tegen zijn pa
pi_45651662
Die ex is zowieso bitter.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:11:31 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45651688
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Die ex is zowieso bitter.
Die was idd vrij strak in dr reacties, zou ik denk ik ook zijn als ik nog regelmatig met een eikel als Nathanael te maken zou hebben, alleen om dat te doen waar je kind bij is, is een beetje jammer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45651695
Ik heb deze week mijn schutting weer opgebouwd, die kompleet tegen de vlakte lag door de storm vorige week.

Als je hier toch off-topic mag gaan....
pi_45651705
ligt iedereen te slapen in het huis

tijd om hier ook maar onder de wol te gaan

uiteraard na alle was remove en smeercremetjes

slaap lekker een ieder en tot morgen
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:15:55 #18
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45651750
euh ...op de één of ander manier had ik een heel ander beeld van je ...ehe ...mede door je avater !!

met jou avater kom je in mijn ogen over als .....what the hack !! blond bruin rood ..maakt niet uit als er maar wat te likken valt
ach en zo ga ik vaker de fout in .... dan denk ik dat die prikker een man is (fout!! ) en andersom ...
het zou misschien handiger zijn dat er in het profiel het tekentje staat van male or female !!


praat gelijk een stuk makkelijker

ooo ...voor diegene die nog rare illussies hebben .....snetje = female 38 years old
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45651766
Ik denk ook dat scanman lang donker haar heeft
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45651805
wat dacht je dat ik ben snetje
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:21:06 #21
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45651820
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die was idd vrij strak in dr reacties, zou ik denk ik ook zijn als ik nog regelmatig met een eikel als Nathanael te maken zou hebben, alleen om dat te doen waar je kind bij is, is een beetje jammer.
hij zit in de kooi ...zij zit de hele dag met een vragende kleuter ! "waar is papa " en dit gaat dan zo 30 keer per dag he met die kids van die leeftijd !!
oke 30ste keer uitleg van de ex van nattenel : papa is daar dat weet je toch wel ...oja ...maar papa zou bellen en dat doet tie niet ....

zoon kijkt naar een uitzending en ziet papa wel naar patricia bellen

duhuuuuu das niet meer uit te leggen voor een moeder............ik had dan ook een filmpje gestuurd !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45651838
rare illussies zij altijd welcome hoor

speciaal voor jou @snetje

female
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 01:22:23 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45651843
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb deze week mijn schutting weer opgebouwd, die kompleet tegen de vlakte lag door de storm vorige week.

Als je hier toch off-topic mag gaan....
ja het is wat hè, dat er op dit tijdstip niet continu meer iemand aanwezig is om de boel in de gaten te houden.
Nee, je mag hier niet off topic, en er was in het vorige topic ook al gevraagd om dit niet te doen.
Inderdaad, off topic posts zijn vervelend voor mensen die de COS nalezen. Dus nogmaals het verzoek om het hier in ieder geval DGK-gerelateerd te houden. En anders gaan we lekker off topic-posts deleten, en typ je ze dus voor de kat z''n viool.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:22:54 #24
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45651846
voor LoveProfusion !!!
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:15 schreef snetje het volgende:
euh ...op de één of ander manier had ik een heel ander beeld van je ...ehe ...mede door je avater !!

met jou avater kom je in mijn ogen over als .....what the hack !! blond bruin rood ..maakt niet uit als er maar wat te likken valt
ach en zo ga ik vaker de fout in .... dan denk ik dat die prikker een man is (fout!! ) en andersom ...
het zou misschien handiger zijn dat er in het profiel het tekentje staat van male or female !!


praat gelijk een stuk makkelijker

ooo ...voor diegene die nog rare illussies hebben .....snetje = female 38 years old
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45651873
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:22 schreef snetje het volgende:
voor LoveProfusion !!!
[..]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')