Ja tof. Doe ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn dat je in topic 1000 de geschiedenis in gaat als Zhenar.
"masterlijk"?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Lasse Gjertsen - Amateur
Ja, hij is oud. Maar het blijft masterlijk hoe hij op zo'n manier een best wel puik nummer in elkaar weet te flansen!
quote:
quote:[ Bericht 21% gewijzigd door Dizer op 25-01-2007 11:24 ]
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_ locked)
#1000 wordt echt een anticlimaxquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef babette21 het volgende:
999
wow 4 negens in dit mini-postje!!
puik plan, ook wel zo leuk voor de knutselaar(s) die nét te laat online komen ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:56 schreef Gezondaar het volgende:
Zullen we gewoon afspreken dat niemand 'em opent, behalve als er een machtig mooie OP voor klaarstaat? Gewoon even een SCbreakje![]()
Het volgende topic is het duizendste, punt uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens...het volgende topic wordt niet de duizendste.![]()
![]()
![]()
!! Ik heb namelijk een keer expres één topicnummer overgeslagen (op het einde van pagina 6 geëdit toen ik nog mod was, zodat het niet zou opvallen bij het volgende topic), waardoor we nu eigenlijk al bij topic duizend beland zijn.
Beter dat jullie er nu achter komen dan straks, dacht ik zo.
Ik had het nieuwsbericht al gelezen op nu.nl, maar is dat echt Oversight?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:07 schreef Bupatih het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)o/20070125/joker.wmv
Oversight.
Ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik had het nieuwsbericht al gelezen op nu.nl, maar is dat echt Oversight?!![]()
![]()
Hoe open je dat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:07 schreef Bupatih het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)o/20070125/joker.wmv
Oversight.
Windows media player openen, bestand, URL openen, daar de link plakken.quote:
Thanksquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Windows media player openen, bestand, URL openen, daar de link plakken.
En waar is je avatar gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |