Wat is dat nou weer voor een koekie onderzoek?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef Logitik het volgende:
aangezien ik het nergens anders kan vinden op i-net, vraag ik het hier. Deze vraag is verband met een onderzoek voor school![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:47 schreef rieski het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een koekie onderzoek?
Leg uit.. jaartje eerder begonnen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
17 alik zat op m'n 17e op de universiteit en heb geen klas overgeslagen :S
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Djarum het volgende:
verkapt "is-het-meisje-wat-ik-gisteren-in-het-steegje-achter-mijn-huis-heb-beziggehouden-te-jong?" topic..
same thoughtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Djarum het volgende:
verkapt "is-het-meisje-wat-ik-gisteren-in-het-steegje-achter-mijn-huis-heb-beziggehouden-te-jong?" topic..
Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik de TT zagquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Djarum het volgende:
Telraam vragen voor je verjaardag als ik jou was, of een verstand.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef Logitik het volgende:
Weet iemand wat de gemiddelde leeftijd is van iemand die op de HAVO zit, en klas 4 volgt (de laatste groep is dat?)
Alvast bedankt!
aangezien ik het nergens anders kan vinden op i-net, vraag ik het hier. Deze vraag is verband met een onderzoek voor school![]()
Maar je snapt niet dat MSN icoontjes t niet op Fok doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
17 alik zat op m'n 17e op de universiteit en heb geen klas overgeslagen :S
Dat weten alleen de ubermenschen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar je snapt niet dat MSN icoontjes t niet op Fok doen.
Dank je.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat weten alleen de ubermenschen..
Dank je.quote:
Gewoon vroege leerling, had ik ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef InProduction het volgende:
[..]
Leg uit.. jaartje eerder begonnen ?
Mijn zusje ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:46 schreef Johnns het volgende:
was 16 toen ik op HBO begon :/
Lees de TT anders gewoon.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:24 schreef Djarum het volgende:
en nog steeds geen logische verklaring van TS waarom hij dit wilt weten...
zo duidelijker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:24 schreef Djarum het volgende:
en nog steeds geen logische verklaring van TS waarom hij dit wilt weten...
okey, de TT luidt als volgt:quote:
En waarom precies is dat niet logisch? Heb jij nooit kansloze kutenquettes voor school moeten doen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
zo duidelijker?
dat is toch niet logisch.. een onderzoek voor school??..
wie is er gebaat bij dat onderzoek dan?
kansloze kutenquetes zeker wel.. kansloze onderzoeken waarbij ik iets moet onderzoeken wat ik ook binnen twee seconden kan beredeneren niet nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
En waarom precies is dat niet logisch? Heb jij nooit kansloze kutenquettes voor school moeten doen?
TS moet blijkbaar een onderzoek voor school over de gemiddelde leeftijd van de personen in 4 havo (of 5 havo, aangezien havo 5 jaar duurt)...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
okey, de TT luidt als volgt:
"Leeftijd van iemand uit HAVO klas 4"
zegt mij niet waarom hij het nou wilt weten..
Hij wist er zelf geen antwoord op te verzinnen en kon er na erover denken ook niet op komen. Het is een verkapte ik-heb-nooit-op-school-gezeten-en-kan-ook-niet-logisch-optellen post.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
kansloze kutenquetes zeker wel.. kansloze onderzoeken waarbij ik iets moet onderzoeken wat ik ook binnen twee seconden kan beredeneren niet nee.
Als jij nou s een stapje verder denkt. Misschien gaat t wel om iets anders dan de leeftijd in havo 4.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
kansloze kutenquetes zeker wel.. kansloze onderzoeken waarbij ik iets moet onderzoeken wat ik ook binnen twee seconden kan beredeneren niet nee.
ja joh.. je hebt gelijk... ben dr niet helemaal bij met mn hoofd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als jij nou s een stapje verder denkt. Misschien gaat t wel om iets anders dan de leeftijd in havo 4.
Nee. Het zal me werkelijk waar aan mn zak krabben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja joh.. je hebt gelijk... ben dr niet helemaal bij met mn hoofd.![]()
maar toch ben ik benieuwd wat nou precies het onderzoek is.. jullie niet dan?..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee. Het zal me werkelijk waar aan mn zak krabben.
Dank je voor deze zinvolle bijdragequote:Op donderdag 25 januari 2007 14:30 schreef buzzer het volgende:
Voor iemand die HBo doet vind ik dit anders een nogal (hoe zeg ik dit netjes) onnozele vraag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |